BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5757
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Ropáci se do 200 umí držet víc než statečně, největší rozdíly jsou až nad těch 200, ale těmi se tak často nejezdí.
Takže co z toho plyne? Měl bys to prodat a koupit naftu :ymparty:
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

dlouha leta ukecavam, at mi proda jeho e36 325i sedan Mp a konecne se rozhoupal. domluvili jsme se, ze zkusi vymyslet nejakou cenu. ja se, v ramci pripravy na jeho navrh, koukam kolem a premyslim, za kolik se to vyplati vzit.

auto je jedno z poslednich vyrobenych, rok prvni registrace 1999. najeto cca 160t s pravidelnou udrzbou. ma to podvozek z e36 M3 ve velmi slusnem stavu, par povrchovych orezlin, nejake ty drobne problemy s elektrikou. interier je velmi zachovaly, na 15 let stare auto az neuveritelne.

vypada to stejne jako tento exemplar, jen to nema ten skaredy velky volant.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =Limousine


koukal jsem jsem do D, ale takovych tam moc neni. rikal si ale, ze do nejakych 5000 EUR by to mohla byt dobra koupe, ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

@pp: Jestli chces nasrat tak Ti domluvim projizdku s 1.9JTD 8V, ale ver mi, to nechces :D
@mmira: Strel mu 4t.E zvednou se da vzdycky :ymblushing:
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

ted to neni o me nabidce. on ma vymyslet, kolik za to chce. ja zkoumam, co je realne prijatelna cena. jeden z moznych scenaru je, ze to koupim, dovezu sem a pak prodam nekomu, kdo si toho auta bude vazit. a samo na tom nechci prodelat (ale ani vydelat).

tohle je archivni exemplar nenapadeny tuzingem, byla by skoda nechat ho ke zniceni nejakemu pubosovi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@mmira: nebudeš sa zlobiť za odkaz ke konkurenci? - něco k témě zakoupení e36 :x :x :x :x :x
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@dll: bubáku... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:@mmira: nebudeš sa zlobiť za odkaz ke konkurenci? - něco k témě zakoupení e36 :x :x :x :x :x
Hmm. Pročetl jsem článek i diskuzi a mám několik poznámek.
- Nikasil nejsou vložky, je to úprava samotnýho povrchu válce. Vložky má až M52B28TU a to suchy litinový.
- Takhle od PC nedokážu posoudit míru nedotáčivost konkrétního kusu, takže jen obecný názor, pokud je přední náprava ve 100% stavu, odolává i sériovej podvozek nedotáčivost poměrně statečně. Ale jak bylo zmíněno, každý auto k ní lze dotlačit, jen to u e36 v dobrým stavu nepovažuju za uplně běžný úkon. Takže by mě zajímalo v jakým stavu jsou tlumiče a okolí.
- Se svorem je auto čitelnější a řiditelnější. Názory se liší, ale v zásadě jde o to že svor při ztrátě adheze pošle auto hned bokem, což si někteří mylně vykládají jako chybu a přikloní se na stranu open diffu. Přitom s tím jde velmi dobře a přesně pracovat. K prokluzu u open diffu dojde dříve a pouze na jednom kole, pokud člověk némá zrovna předek v rejdu, tak se to žádným spektakulárním driftem neprojeví a někdo může nabýt dojmu, že je to jednodušeji zvládnutelný. Přitom open diff je v driftu pod plynem oproti svoru celkem nevypočitatelnej.
- V zimě je ježdění se svorem absolutně dokonalá záležitost. Kam vyjede zašpérovaná e36, tam se FWD s open diffem nedostane. Rozjezdy jsou mnohem snažší, tam kde řidiči předokolek citlivě pracujou s plynem/spojkou, aby se vůbec rozjeli, tam se LSD RWD normálně naloží a s vlnícím se zadkem odjíždí.


mmira: 5tis. € už se mi zdá celkem dost. Ono to tu hodnotu má a v Německu by to dřív nebo později někdo koupil. V ČR to myslím bude problém, navíc kupní cena asi nebudou jediný náklady (dovoz, přihlášení atd.)
RWD
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

@pp: Sice sem nasel jen dvacetiventil, ale i tak to ujde

AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

e36 328i nedotaciva je, celkem rychle po ubrani plynu ale jde do pretacivosti. Na mokru to trva o trochu dyl a v ostrejsich zatackach je to uz docela otravny. Tam je to pak bud pomalu v nedotacivosti anebo pomalu v driftu, ciste to projet moc nejde. Teda aspon me ne :ymblushing:
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

d1.8t píše:5tis. € už se mi zdá celkem dost. Ono to tu hodnotu má a v Německu by to dřív nebo později někdo koupil. V ČR to myslím bude problém, navíc kupní cena asi nebudou jediný náklady (dovoz, přihlášení atd.)
dovoz v podstate nic stat nebude, dostanu to na znackach, po vlastni ose dojedu domu a vratim mu je az po vyreseni vsech nutnosti. prihlaseni taky nestoji nic zasadniho. spise to auto bude potrebovat udelat nejaky servis, prece jen to ma nejake ty mouchy.

no uvidim, s jakym pozadavkem prijde. jeste totiz nevim, co tam ma za dif, podle toho budu tlacit.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět