Sportovní zadokolku do 130kkč?
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
jak jede mx5 s kompresorem bych chtěl někdy zkusit. jel jsem s turbem a to nee- průjezd zatáčkou: furt nic.. furt nic.. a najednou otočený v protisměru. zrychlení v přímce dobré 210k na 1100kg celkem funguje, ale mx je na drag race škoda.
Pravda vyděsí
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Jede nebo spíš působí, že takhle měla vyjet už přímo z továrny.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
@spoon: Po vykonu az tak neprahni, mx5 bude perfekni volba. Ono vzdy je lepsi kdyz podvozek predci motor nez kdyz tomu je opacne. Ve vysledku velky vykon u urcitych aut (i dobre podvozkovych) je naprosto protisecnych bo to na vyjezdech dela psi kusy.
Mx5-Jakou ma ten motor charekteristiku? Pod/nad ctverec? Turbo muze byt fajn, ale predpokldam, ze to bude tocivka a tam musi byt neco maleho odladene na optimalni tlak a ne se hnát za maximálním výkonem s nesmyslnou křivkou.
Mx5-Jakou ma ten motor charekteristiku? Pod/nad ctverec? Turbo muze byt fajn, ale predpokldam, ze to bude tocivka a tam musi byt neco maleho odladene na optimalni tlak a ne se hnát za maximálním výkonem s nesmyslnou křivkou.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
alon: tak za prvé nikde sem nepsal že to je moje první auto. Mám 6let svoje auto, Mondeo s 1.8 benzínem.enthusiastic.driver píše:A proč by nemoh? Co to je za kravinu? Navíc MX-5 je tak blbuvzdorné a jednoduché auto, že pokud si dá člověk pozor na korozi, tak ho prakticky nemá čím překvapit.slon píše:kedze spoon pise o 2. generaci tak to uz bude mat +-10 rokov. Je vobec mozne aby mlady typek co kupuje svoje prve auto nekupil pri takomto nie celkom zvycajnom aute hovadinu? Spoon sice pise nieco o bratovi a 200sx tak mozno sa vyzna a maju doma tunersku dielnu ale moze mlady typek ktory zatial jazdi akurat na otcovom novom aute o takomto niecom vobec rozmyslat?
Tunerskou dílnu doma nemáme, bratr má zatím jen Primeru P11 s dvoulitrem (kupoval si to jako první auto) a 200sx plánuje. Vůbec by mě zajímalo, kde jsi na to přišel? Nehledě na to, že sem se neptal, jestli si můžu koupit sportovní auto, ale jaké si mám koupit.
a jinak souhlasím s enthusiastic.driver, ono nejde o auto, ale hlavně o řidiče. Jako debil může jet člověk i s 1.2HTP...
SWAP sem myslel trošku jako ironii, že to není sranda vím. Ale třeba s custom tyč řízení a kardan mě vůbec nenapadl...
Určitě nejlevnější cestou je to foukat a nejideálněji kompresorem. Prodávají se kity plug and play, takže by to taky nemuselo být od věci. Ale uvidím, třeba mi bude stačit seriovka, a kdyby ne, tak dokoupit kompresor není problém. Jinak motor je lehce nadčtvercový (85/83)
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
brus: ne, jen jsem jel... NA + MP45, odbržděno tušim 168k a 170nm. Bylo to moc příjemné. Takhle to prostě mělo být.
dallen: žádná extra točivka to není. Turbo jsem nejel, ale všichni tvrdí, že to pomrví vyváženost, čemuž se nelze divit. Proto je nejčastější úprava ten kompresor, používají se hellical typy eatonů --> netlačí konstantně, ale výkon narůstá s počtem otáček.
dallen: žádná extra točivka to není. Turbo jsem nejel, ale všichni tvrdí, že to pomrví vyváženost, čemuž se nelze divit. Proto je nejčastější úprava ten kompresor, používají se hellical typy eatonů --> netlačí konstantně, ale výkon narůstá s počtem otáček.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
zjavne ste ma obaja nepochopili tak to prepisem viac po lopate. Nepytal som sa aka je sanca ze sa mlady typek na takomto aute vysype do prveho stromu pri ceste ale aka je sanca ze sa necha ojebat pri kupovani auta. Predsa len je ine kupovat oktavku ci focusa s ktorym ma milion ludi v okoli priame skusenosti a nieco ine kupovat auto ktoreho je v krajine mozno 1000x menej a na skusenosti sa mozem spytat akurat tak na nete.spooon píše:enthusiastic.driver píše:
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Nevim, jak je to presne u MX 5, ale vseobecne je jakekoliv preplnovani dost narocne - jak financne, tak na znalosti, zkusenosti, atd. Jedna vec je "nejak" na motor pridelat turbo, nebo kompresor, druha vec je doladeni - jak co se tyce spolehlivosti, tak prubehu vykonu.
Osobne mi prijde swap motoru relativne jednoducha vec, oproti preplnovani..
Jinak k 3er - nekteri lide pisi, jak kdyby to bylo jedno auto.. Myslim, ze kdo se svezl jednotlivymi generacemi, musi mu byt jasne, ze jsou mezi nimi propastne rozdily. E30 na mtech podvozku je (na pomery dnesni doby) imo celkem nekompromisni sportovni auto, e46 na beznem seriovem podvozku je pohodlne GT na dlouhe cesty.. Hlavne u e30 a e36 je vyhoda zamenitelnost dilu z jednotlivych motorizaci a modelu, takze nektera vylepseni se daji delat za hodne nizke ceny (napr. samosvorem s jinym pomerem se daji dost zmenit a prizpusobit vlastnosti, jde pouzit jiny hreben rizeni pro zmenu strmosti, u e36 se daji levne sehnat brzdy z m3, atd - vse je mnohem levnejsi, nez vylepsovani pomoci aftermarket dilu).
Osobne mi prijde swap motoru relativne jednoducha vec, oproti preplnovani..
Jinak k 3er - nekteri lide pisi, jak kdyby to bylo jedno auto.. Myslim, ze kdo se svezl jednotlivymi generacemi, musi mu byt jasne, ze jsou mezi nimi propastne rozdily. E30 na mtech podvozku je (na pomery dnesni doby) imo celkem nekompromisni sportovni auto, e46 na beznem seriovem podvozku je pohodlne GT na dlouhe cesty.. Hlavne u e30 a e36 je vyhoda zamenitelnost dilu z jednotlivych motorizaci a modelu, takze nektera vylepseni se daji delat za hodne nizke ceny (napr. samosvorem s jinym pomerem se daji dost zmenit a prizpusobit vlastnosti, jde pouzit jiny hreben rizeni pro zmenu strmosti, u e36 se daji levne sehnat brzdy z m3, atd - vse je mnohem levnejsi, nez vylepsovani pomoci aftermarket dilu).
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
slon: já tě právě pochopil zcela přesně. Proto jsem psal, že na MX-5 se krom koroze není čeho bát. Navíc nemyslím si, že nákup dieselové Octavie je nějak odlišný od nákupu M3, S2000, whatever. Buď tomu rozumím a nemám problém nebo tomu nerozumím a někoho si k sobě vezmu
hb11: U MX stačí vážně jen "přidat" kompresor nebo turbo a oblbovák jednotky a nic víc člověk řešit nemusí. Pokud se spokojí s nějakým rozumným výkonem kolem 200 koní... 1.8my jsou totiž "odturbené" jednotky z 323 GTX a těch 0,4 baru nebo kolik tlačí ten kompresor přežijí bez m,rknutí oka. Samo, je rozumné investovat do intercooleru a lepšího chladiče, ale není to nutnost.
hb11: U MX stačí vážně jen "přidat" kompresor nebo turbo a oblbovák jednotky a nic víc člověk řešit nemusí. Pokud se spokojí s nějakým rozumným výkonem kolem 200 koní... 1.8my jsou totiž "odturbené" jednotky z 323 GTX a těch 0,4 baru nebo kolik tlačí ten kompresor přežijí bez m,rknutí oka. Samo, je rozumné investovat do intercooleru a lepšího chladiče, ale není to nutnost.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
imho by se o tomdle taky dalo uvažovat
já vím, miatka to není, ale zase je rto R6 a LSD...
(přičemž zbyde dost peněz na pozdější sypání)
já vím, miatka to není, ale zase je rto R6 a LSD...
(přičemž zbyde dost peněz na pozdější sypání)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.