BMW Divize
Re: BMW Divize
Lepší sladká nevědomost Moc čteš
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
@dll: já za to nemůžu, že mě naučili číst...
(sem se i dost vehementně temu bránil, ale neubránil...)
z jiného soudečku:
na tohle se obzvláště těším....
(sem se i dost vehementně temu bránil, ale neubránil...)
z jiného soudečku:
v přípravě na zítřek sem našel tohle.... přesně stím zítra budu brmrbrmbrm....pavproch píše:ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive), taxa poptám, esli nemají i i3 jako předváděčku.... i8 asi mít nebudou...
na tohle se obzvláště těším....
věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?...If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
na tohle se obzvláště těším....pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)
věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?... [/quote]If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)
Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS
PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze
8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě
ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)
INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)
CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
PP: nikdo ovsem nesrovnaval motor z x28i s 2.0TSI, ktery mas v Leguanu, alebrz s tim z RS/GTI atd
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
proto sem to tam taky výslovně napsal...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@mmira: nevíš, kde by bylo RS nebo GTI ke sklouznutí si (bez závazků), ať teda porovnávám porovnatelné?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
To sem teda zvědaf.... neska mi přistály v garáži 2+2 ks téměř nových (najeto 1500km) těhletěch zázraků - na letní blbinky s m4Zlikem (na suchu...)911T píše: Predtym som mal na Z4 semisliky FEDERAL 595RSR (TW140) co je taiwan za par supov, ale lepsie gumy som na aute nemal.
a jeden z těch širších válců dozadu (255mm) má něco, o čem si jarka myslel, že je to vada a chtěl to reklamovat - tohle
(to je teda ta jarkova fotka, ale ta moje vypadá úplně stejně......)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
netusim, bohuzel.pavproch píše:@mmira: nevíš, kde by bylo RS nebo GTI ke sklouznutí si (bez závazků), ať teda porovnávám porovnatelné?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
pavproch: Nakonec jsem na těch gumách najel celkem 2000km a z toho celkem 400km ostrých na okruhu (200km v Mostě a cca 200km na Czechringu) a ještě asi něco dají i další sezónu. Každopádně rýha už se dál nezvětšovala. Tady máš fotky porovnání stavu po sezóně (úplně na stranách nové, pak zadní a uprostřed přední pneu): celkové, detail1 a detail2. Oproti předchozím UHP (Yokohama S.Drive) mě posunuly na okruhu v Mostě o cca 4s, při posledním ježdění jsem s 90kg spolujezdcem zajel 2:00.5 a rozhodně jsem měl ještě nějaké ty rezervy . Kdyby nebylo té rýhy, tak jim nemám co vytknout. No uvidíš sám.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
brambor už to má taky v krvi, teda ve vstřikách... akoráth s MaxxMotion 100 - fčera sem s tím najel asi 100 km ....až to vyjedu tak poreferuju, esli placebo nebo ni...Snowman000 píše:No do prcic...bud je to placebo fakt silne, alebo mu to fakt pomohlo. Vcera som si dal klasiku BA - BJ (cca 450km) a ku koncu cesty motor fungoval o neskutocny kus lepsie :Snowman000 píše:Tak bavoraku v zilach uz koluje Millers Injectors Cleaner spolu s 60l cerstveho (S)Hellu Nitro + tak uvidime ci mu zo zadku budu lietat 12 rocne brikety, alebo som nam dal k vianociam pekny placebo darcek
- silnejsie stredy
- absolutne nekolisajuce otacky (konecne po 3 rokoch )
- omnoho presnejsie davkovanie medziplynov
- bez urcitej letargie na pridanie (po brzdeni)
Na finalny zaver urcite skoro, no ak bude takto fungovat aj ked tam nalejem dalsiu a dalsiu nadrz, tak nemam slov
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.