coz neni vubec spatny vysledekspooon píše:Takže opět zůstává ma pořadu dne MX5
Sportovní zadokolku do 130kkč?
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Přesně. 3er je taková pouliční legenda o sporťáku způsobená nejspíš image a schopností páchat monstr drifty, ale lehounká MX-5 je úplně jiný level 3er se musí trochu pomoct, aby byla dostatečně sportovní...spooon píše: BMW trojkový řady sem měl dlouhou dobu v hledáčku taky (hlavně kvůli třílitrový R6, to je prostě parádní motor), ale nepřijde mi v základu jako čistě sporotvní auto. Neříkám, že tam ty ambice nejsou, ale přece jenom bylo primárně stavěný jako přemisťovadlo na delší vzdálenosti a sem tam sportovní výlet. Jako auto do rodiny a na výlety + sem tam projížďka - ANO! Ale ne jako čistě sportovní auto.
Jinak, ty alternativy mě napadají ještě 2, ale nevím jestli o nich vůbec má smysl uvažovat.
200SX - velice riziková koupě, páč prakticky všecky jsou zasažené nějakou formou kutilství a motory se rády serou
RX8 - kdyby se malinko zatlačilo na rozpočet, tak jsem nedávno viděl moc krásnou Revolution za 160kilokorun. Avšak tohle auto v mých očích diskvalifikuje vysoká spotřeba benzínu a oleje oproti konkurenci. Zas na durhou stranu, když si člověk vezme, že podobně staré kupé se prodávají za dvojnásobek...
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Jen si dovolím oponovat... podvozkově a řízením stavím MG F (i TF) výš než MX5 - podobně mluvily testy, ale i zkušenosti MX5tkařů, kteří se svezli v MG....ale nepořídili si ho, protože se báli servisu...
Při stejné jistotě jízdy je například nepoměrně komfortnější díky plynokapalinovému odpružení.
Pravda, díky středomotorové koncepci neumí být snadno rozverně rozevláté, jako MX5 a při jízdě na hraně vyžaduje rychlé a přesné reakce, ale nic smrtelného .
Každopádně MX5 - dobrá volba
Při stejné jistotě jízdy je například nepoměrně komfortnější díky plynokapalinovému odpružení.
Pravda, díky středomotorové koncepci neumí být snadno rozverně rozevláté, jako MX5 a při jízdě na hraně vyžaduje rychlé a přesné reakce, ale nic smrtelného .
Každopádně MX5 - dobrá volba
MG - radost až na kost.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
RX8 je taky výborný tip....jen je nutná dostatečná rezerva na repasi Wankelu.
MG - radost až na kost.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
RX-8 jsem si už asi 3x nekoupil právě z důvodu servisních nákladů.
IMHO se ten rozdí v ceně mezi RX-8 a třeba 350Z "do roka a do dne" smaže...
IMHO se ten rozdí v ceně mezi RX-8 a třeba 350Z "do roka a do dne" smaže...
2.9T RWD
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
RV si neudál, tak zkusím
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT
Sportovní to docela je
https://www.youtube.com/watch?v=SOEMytxn7zY
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT
Sportovní to docela je
https://www.youtube.com/watch?v=SOEMytxn7zY
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
200SX nemůžu, to má "zamluvený" brácha ale jinak po pravdě řečeno, vůbec nevím, jak je na tom podvozkově? Třeba v porovnání s dotyčnou MX5? (Berme MX5 jako etalon )
RX8 i přes fenomenální wankel ne-e. Nehledě na počátační cenu a taky docela pravděpodobné vyšší servisní náklady...
o MG F sem netušil jeho podvozkové vlastnosti, bral sem ho jako běžné auto... a třeba o plynokapalinovém odpružení slyším vůbec prvně. Takže dík za rozšíření obzoru, ale trošku se bojím středomotorové koncepce. MX5 bude dle mě kamaráčtější, což u první zadokolky nepohrdnu.
RV sem neudal schválně, kdyby se našlo něco hodně hodně zajímavého dřívějšího data výroby, tak bych možná oželel trošku spolehlivosti výměnou za zábavu a sportovnost. A že 75 je super nepochybuju ani chviličku. Jen škoda, že není o kousíček novější...Nebo škoda všech těch novějších předohrabavých Alf...jak já bych chtěl Alfu
Výběr je ještě podmíněn jakous-takous spolehlivostí. Bude to pro mě jediné auto a rád bych třeba na dovolenou s klidem v duši. Spotřeba zas tak velkou roli nehraje, zas tolik nenajezdím.
RX8 i přes fenomenální wankel ne-e. Nehledě na počátační cenu a taky docela pravděpodobné vyšší servisní náklady...
o MG F sem netušil jeho podvozkové vlastnosti, bral sem ho jako běžné auto... a třeba o plynokapalinovém odpružení slyším vůbec prvně. Takže dík za rozšíření obzoru, ale trošku se bojím středomotorové koncepce. MX5 bude dle mě kamaráčtější, což u první zadokolky nepohrdnu.
RV sem neudal schválně, kdyby se našlo něco hodně hodně zajímavého dřívějšího data výroby, tak bych možná oželel trošku spolehlivosti výměnou za zábavu a sportovnost. A že 75 je super nepochybuju ani chviličku. Jen škoda, že není o kousíček novější...Nebo škoda všech těch novějších předohrabavých Alf...jak já bych chtěl Alfu
Výběr je ještě podmíněn jakous-takous spolehlivostí. Bude to pro mě jediné auto a rád bych třeba na dovolenou s klidem v duši. Spotřeba zas tak velkou roli nehraje, zas tolik nenajezdím.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Dallen: neni ta 75 lepsi s 2.0i? dnes uz se se 75 NS nejezdi, ale jeste tak pred 6 lety je tam mela jedna skola okruhoveho jezdeni, ktera s nimi nechaval jezdit pri turistickych jizdach a jezdilo jim to moc pekne. co si ale zvuk vybavuju, tak ti imho V6 nebyly
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
Spolehlivost - to spíš dané stavem konkrétního auta. Každé z výběru je v dobrém technickém stavu spolehlivé....
MG - radost až na kost.
Re: Sportovní zadokolku do 130kkč?
mira: Da se i dvoulitr. Buď tam byl původní nord co tepe např. i ve spajdru a později se dávalo i 8V Twinspark. Kamarád to jezdí v dechtu 2.4 a je to pěkná svině
Ale Busso je prostě busso. Sice se občas střihne poloosa, hardyny jsou spotřební zboží, ale to auto neumí jet rovně a je spousta zábavy i při relativně rozumných rychlostech.
Osobně bych zvážil provoz dvou aut. Dailyny a pak víkendovka, pokud Ti nevadí starší stroje a máš ochotu si na autě i sám něco udělat tak by ses divil za jaké peníze se dají dneska opravdu sportovní auta koupit.
Jako jeden vůz s určitou spolehlivostí skončíš asi u vrtule nic jiného nedává smysl. Ale najít jí v téhle ceně bude oříšek.
Ale Busso je prostě busso. Sice se občas střihne poloosa, hardyny jsou spotřební zboží, ale to auto neumí jet rovně a je spousta zábavy i při relativně rozumných rychlostech.
Osobně bych zvážil provoz dvou aut. Dailyny a pak víkendovka, pokud Ti nevadí starší stroje a máš ochotu si na autě i sám něco udělat tak by ses divil za jaké peníze se dají dneska opravdu sportovní auta koupit.
Jako jeden vůz s určitou spolehlivostí skončíš asi u vrtule nic jiného nedává smysl. Ale najít jí v téhle ceně bude oříšek.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko