Škoda Rapid
Re: Škoda Rapid
Bond tam pokud vim nebyl. Rapid kazdopadne predjel skoro vse, auta ktera predjela nas by se dala spocitat na jedne ruce. Jizda v Rapidu byla zazitek, jeste veci cenu pro me ale mela ukazka, ceho je schopna moje turbonakupnitaska v rukou nekoho, kdo vi co dela. Svezeni v M3 s mmirou pak byla tresnicka na dortu. Jeste jednou panove velke diky.
Re: Škoda Rapid
Tak si projíždím videa ze schleify a co nevidím, rozdováděnej rapid!
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Škoda Rapid
Chtel bych videt pohledy ostatnich v daleko silnejsich autech.
edit: Ten autobus Dalsi namet na test pro PJ, zadny rapid, ale poradnej autobus
edit: Ten autobus Dalsi namet na test pro PJ, zadny rapid, ale poradnej autobus
Mirek
Re: Škoda Rapid
No dát na sériových uhp gumách s takovou relativně slabou plečkou ring za 9:10 BTG (pokud vemu pJandův složený nejrychlejší čas), tak to je masakr. Obout tu kraksnu do semi-slicku, posadit pJadnu za volant tak by to těch 9minut ve volným provozu asi pokořilo. No neskutečný věci se tady dějou .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Škoda Rapid
Pořád prostě platí, že rychlost a bezpečnost auta je hlavně v rukou šoféra......nikoliv tam,kde nás převědčuje marketing a PR státu a automobilek.
MG - radost až na kost.
Re: Škoda Rapid
S lepsima gumama by to dal za 8:40jarka píše:No dát na sériových uhp gumách s takovou relativně slabou plečkou ring za 9:10 BTG (pokud vemu pJandův složený nejrychlejší čas), tak to je masakr. Obout tu kraksnu do semi-slicku, posadit pJadnu za volant tak by to těch 9minut ve volným provozu asi pokořilo. No neskutečný věci se tady dějou .
Kdyz tady 160 koni staci na 8:09
Re: Škoda Rapid
Škoda Rapid 1,2 TSi 77Kw přistála u mne v garáži a je to fajne vozidlo. Za dlouhá léta jsem vlastnil kolem 27 automobilů + Trabiho (Das is hororr)
Mohu srovnávat a nebýt zaujatý. Mám najeto kolem miliónu km bez nehody a moře zkušeností s provozem i údržbou různých značek. Mých posledních asi 8-9 aut bylo zcela nových. Snad nejhorším z nových aut byl kupodivu Yaris 1,4 diesel a to po všech stránkách, počínaje těžkými závadami a konče dílenským zpracováním(za cenu v té době 440 000.-!!)
Naproti tomu škodováci odvedli perfektní práci a mistr Kabáň je prostě bombarďák! Motor je kapitola sama o sobě. Jede od volnoběhu
jak diesel-s neutuchajícím zápalem a dost dobrým zrychlením. Při dálniční průměrné rychlosti tacho-140-150km/h spotřeba 6,2l ...paráda, motor je na 3000ot/min.
V běžném provozu při 90-100 km se jen tak převaluje na šestku kolem 2000ot/min!
V normálním provozu maloměsta a pojížděk se dá jezdit kolem 5,1-5,5l.Podotýkám,že motor je nový, najeto cca 3800km.Kufr je na mne až,až,až.......ten by bodnul
kdysi za komančů a času třech dětí.... Dnes je mi vcelku na čtvrt a zbytek na "nic". Ale co kdyby, že?
Nářky na rozvodový řetěz atd. bych nebral v potaz, neb to byl počáteční problém výrobce těchto součástí a vše je napraveno.
Jediné, co považuji za div divoucí je obnažená kolejnička předního sedadla......za cenu 350 000.-kč je toto šetření za mé peníze nechutné!!
Já vím, je to slabůstka, viděná jen při nastupování, ale fakticky se to nikde nevidí!!
Hodnocení jako celek: pohodlná jízda, podvozek bez chyby...prostě balada, filtruje všechny české opravené vozovky, pohodlná sedadla, vše perfektně sedí, nevrže a je robusní.
A konečně-speciálně motor-za jedna! Prosím, je to můj názor. Nikdy jsem nerazil, že čím jezdím je nejlepší. Škoda si to ale zcela mimořádně zaslouží.
Prskání pubertclubu s kšiltem v diskuzích je tak trochu trapné, ale v Bibli Svaté je psáno: Bože, neměj jim to za zlé, neb nevědí co činí....
Mohu srovnávat a nebýt zaujatý. Mám najeto kolem miliónu km bez nehody a moře zkušeností s provozem i údržbou různých značek. Mých posledních asi 8-9 aut bylo zcela nových. Snad nejhorším z nových aut byl kupodivu Yaris 1,4 diesel a to po všech stránkách, počínaje těžkými závadami a konče dílenským zpracováním(za cenu v té době 440 000.-!!)
Naproti tomu škodováci odvedli perfektní práci a mistr Kabáň je prostě bombarďák! Motor je kapitola sama o sobě. Jede od volnoběhu
jak diesel-s neutuchajícím zápalem a dost dobrým zrychlením. Při dálniční průměrné rychlosti tacho-140-150km/h spotřeba 6,2l ...paráda, motor je na 3000ot/min.
V běžném provozu při 90-100 km se jen tak převaluje na šestku kolem 2000ot/min!
V normálním provozu maloměsta a pojížděk se dá jezdit kolem 5,1-5,5l.Podotýkám,že motor je nový, najeto cca 3800km.Kufr je na mne až,až,až.......ten by bodnul
kdysi za komančů a času třech dětí.... Dnes je mi vcelku na čtvrt a zbytek na "nic". Ale co kdyby, že?
Nářky na rozvodový řetěz atd. bych nebral v potaz, neb to byl počáteční problém výrobce těchto součástí a vše je napraveno.
Jediné, co považuji za div divoucí je obnažená kolejnička předního sedadla......za cenu 350 000.-kč je toto šetření za mé peníze nechutné!!
Já vím, je to slabůstka, viděná jen při nastupování, ale fakticky se to nikde nevidí!!
Hodnocení jako celek: pohodlná jízda, podvozek bez chyby...prostě balada, filtruje všechny české opravené vozovky, pohodlná sedadla, vše perfektně sedí, nevrže a je robusní.
A konečně-speciálně motor-za jedna! Prosím, je to můj názor. Nikdy jsem nerazil, že čím jezdím je nejlepší. Škoda si to ale zcela mimořádně zaslouží.
Prskání pubertclubu s kšiltem v diskuzích je tak trochu trapné, ale v Bibli Svaté je psáno: Bože, neměj jim to za zlé, neb nevědí co činí....
Jezdím rád,jezdím léta........a bez nehod,opravdu to jde !
Re: Škoda Rapid
Z toho přímo dýchá objektivita. Snad jen k tý spotřebě. Při 150km/h jezdí všicni s tímhle motorem tak za 7,5-8l.
RWD
Re: Škoda Rapid
zřejmě dobrej oddíl... :weedman:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.