Nafta patří do kamen.
Re: Nafta patří do kamen.
jo v americe je nejlepší mít 12 válec 12 litr benzín. Když ho nebude dost pak sestřelí celí manhattan....
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte 01 říj 14:36
Re: Nafta patří do kamen.
Mně u nafťáků asi nejvíc ničí filtr pev. částic. Ale prej se to už má montovat i do benzínů... Nikdo neuteče
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
filtr pevných částit do benzínu? To mi trošku uniká smysl, jelikož benzínové motory pevné částice neprodukují...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nafta patří do kamen.
Podle studie transport&enviroment (http://www.transportenvironment.org/sit ... _T%26E.pdf) produkují pevné částice i motory benzínové. Nejsem fyzik ani chemik, ale to co se v té studie píše má celkem hlavu a patu - prostě změřili aktuální přímovsřikové benzíny na trhu a zjistili, že by neprošly testama Euro 6c na obsah pevných částic.řidičBOB píše:filtr pevných částit do benzínu? To mi trošku uniká smysl, jelikož benzínové motory pevné částice neprodukují...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nafta patří do kamen.
Filtr pevných částic do benzínu? Se mi nějak nezdá, ale jestli to je možný, tak jen to ne Jedním z důvodů, proč se chce kámoš zbavit dieselovýho Leonu FR je právě tohle. Nadává na to a nedivím se mu A já osobně jsem taky fanda benzínových aut, diesel jedině že bych v budoucnu nějaký opravdu dlouhý trasy
Re: Nafta patří do kamen.
ked (nie ak ale ked) uz aj benzin bude mat FAP tak benzin budu ludia kupovat uz asi len do mestskych prditiek. Znizi sa rozdiel v cene diesel/benzin aj rozdiel v nakladoch na udrzbu. Ked uz teraz je tdicko pomaly automaticka volba tak potom uz sa asi benzin aj prestane predavat Mozme len zavistlivo pozerat do ameriky kde placu nad drahym benzinom ktory stoji polovicu nasho
Re: Nafta patří do kamen.
To tady zažil asi každej525iX píše:Co to ku**a je?
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Re: Nafta patří do kamen.
Naprosto přesný popis funkce konzernové 1.6TDI
celé tuJe ochotný pracovat od nějakých 1300 otáček. Ve dvou tisících se jako každý čuďák bije v prsa, ve třech tisících mu naběhne na krku žíla a ve čtyřech už jen plive šroubky. Pak je tam ještě dalších tisíc otáček, jejichž význam jsem nepochopil.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Nafta patří do kamen.
Na #dieselgate obecne tu nemame vlakno, tak to rozvineme treba tady…
The diesel affair is not a failure of individual companies. It is the result of a years of troublemaking of German car manufacturers. Audi, BMW, Daimler, Volkswagen and Porsche spoke in more than a thousand meetings. The unmasking of a cartel.
zdroj: Der Spiegel 22. 7. 2017
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/