Nafta patří do kamen.

Které palivo je to pravé pro či ono auto?
Odpovědět
Uživatelský avatar
gill
Spolujezdec
Příspěvky: 8
Registrován: stř 22 kvě 17:48

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od gill »

jo v americe je nejlepší mít 12 válec 12 litr benzín. Když ho nebude dost pak sestřelí celí manhattan....
novakjiri0
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: úte 01 říj 14:36

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od novakjiri0 »

Mně u nafťáků asi nejvíc ničí filtr pev. částic. Ale prej se to už má montovat i do benzínů... Nikdo neuteče :-D
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od řidičBOB »

filtr pevných částit do benzínu? To mi trošku uniká smysl, jelikož benzínové motory pevné částice neprodukují...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:filtr pevných částit do benzínu? To mi trošku uniká smysl, jelikož benzínové motory pevné částice neprodukují...
Podle studie transport&enviroment (http://www.transportenvironment.org/sit ... _T%26E.pdf) produkují pevné částice i motory benzínové. Nejsem fyzik ani chemik, ale to co se v té studie píše má celkem hlavu a patu - prostě změřili aktuální přímovsřikové benzíny na trhu a zjistili, že by neprošly testama Euro 6c na obsah pevných částic.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27861
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od řidičBOB »

:D :D :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
DamonCZ
Spolujezdec
Příspěvky: 4
Registrován: stř 23 dub 14:39

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od DamonCZ »

Filtr pevných částic do benzínu? Se mi nějak nezdá, ale jestli to je možný, tak jen to ne @-) Jedním z důvodů, proč se chce kámoš zbavit dieselovýho Leonu FR je právě tohle. Nadává na to a nedivím se mu :D A já osobně jsem taky fanda benzínových aut, diesel jedině že bych v budoucnu nějaký opravdu dlouhý trasy :)
slon
Autoškolák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08 čer 21:01

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od slon »

ked (nie ak ale ked) uz aj benzin bude mat FAP tak benzin budu ludia kupovat uz asi len do mestskych prditiek. Znizi sa rozdiel v cene diesel/benzin aj rozdiel v nakladoch na udrzbu. Ked uz teraz je tdicko pomaly automaticka volba tak potom uz sa asi benzin aj prestane predavat :( Mozme len zavistlivo pozerat do ameriky kde placu nad drahym benzinom ktory stoji polovicu nasho
Jelass
Řidič začátečník
Příspěvky: 150
Registrován: ned 03 dub 09:02

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od Jelass »

525iX píše:Co to ku**a je? =(( x_x ~x(
npdk.jpg
To tady zažil asi každej 8-x
Mondeo 2004 Turnier 2.0i
p.: Dodge Grand Caravan SE 3.3V6 FFV 2008
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16733
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od pavproch »

Naprosto přesný popis funkce konzernové 1.6TDI :D
Je ochotný pracovat od nějakých 1300 otáček. Ve dvou tisících se jako každý čuďák bije v prsa, ve třech tisících mu naběhne na krku žíla a ve čtyřech už jen plive šroubky. Pak je tam ještě dalších tisíc otáček, jejichž význam jsem nepochopil.
celé tu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Nafta patří do kamen.

Příspěvek od ctrl_j »

Na #dieselgate obecne tu nemame vlakno, tak to rozvineme treba tady…
The diesel affair is not a failure of individual companies. It is the result of a years of troublemaking of German car manufacturers. Audi, BMW, Daimler, Volkswagen and Porsche spoke in more than a thousand meetings. The unmasking of a cartel.
zdroj: Der Spiegel 22. 7. 2017
Přílohy
Der Spiegel
Der Spiegel
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět