BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

z nešního článečku o RR:
Vyladěný Ghost však z Wraitu přebírá pětipaprsková jedenadvacetipalcová kola. Jeho exteriér je navíc zkrášlen speciálním černým lakem Sapphire Black a výraznějšími koncovkami výfuků.
dyž sa podívám do výpisu VIN brambora resp. m4Zlika :

"475 - Sapphire Black"

takže mám doma dva rollsy... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Vsadím boty, že až na odstín bude to provedení laku u Rollse zcela jiná písnička ;)
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od acer.t »

pavproch píše:z nešního článečku o RR:
Vyladěný Ghost však z Wraitu přebírá pětipaprsková jedenadvacetipalcová kola. Jeho exteriér je navíc zkrášlen speciálním černým lakem Sapphire Black a výraznějšími koncovkami výfuků.
dyž sa podívám do výpisu VIN brambora resp. m4Zlika :

"475 - Sapphire Black"

takže mám doma dva rollsy... :D
není safír jako safír :D
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

kura, chlopi, musíte mi kaziť radost?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

kopíruju z bmwklubu
pavproch píše:znovuotevřu otázku "podivného" chování N53 MY2011 3.0i 200kW (v autě s 6MT):

jedu dynamicky, ale ne na doraz, tj řadím nahoru okolo 4000-4500 otáček: pravá noha z plynu, levá sešlapuje spojku - otáčky místo aby začaly okamžitě padat dolů, tak se drží cca 1-2 sekundy, než začnou pomalu padat, někdy dokonce okamžitě vyletí o 100-300 výše, sekundu podrží a pak teprve začnou padat

nedělá to při jízdě na 1/4 plynu a řazení do 3000toček ani když jedu pilu a řadím v červené oblasti otáčkoměru....

a hlavně - dělá to JEN při venkovní teplotě mezi nulou a plus 15, dyž mrzne, nebo je teplo, tak se motor chová při řazení téměř normálně (tj, otáčky skoro normálně padají dolů)


Uživatelé N53, pozorujete taky někdo něco takového?

prý je to SW naladění kvůli EURo5, ale nějak se mi tomu nechce věřit, že by tu práci v Mnichově tak odflákli... a taky proto, že mám srovnání s ostatníma motorama v domácnosti a ve firmě : N52 tohle nedělá, dvoulitr i osmnáctisovka TSI VW taky ne...

váhu vzduchu sem už vyměnil. Co ještě zkusit?
diag (v autorizáku) neukazuje vůbec nic...
jo a dělá mi to od novoty (tj 2.5 roku @100tis km, furt stejně, ani sa to nelepší ani nehorší... akorát mám vypozorováno, že na to má vliv benzín - na Vervu 100 nebo maxxMotion 100 je to nepratně lepší, ale stále strašně otravné)
ňa z teho asi yebne.... sem ráno vyjel, venku vlhko a lehce nad nulou, malý provoz, taxem po zahřátí (cca 20km) nasadil trošku (ale ne moc) tempo a.... takle moc to ešče snad neblblo.... po odřazení otáčky napřed vyletěly (pravá noha v tu chvíli vůbe c nebly na pedálu plynu!) o 300 výš a pak teprve začaly padat strašně pomaaaaaalu dolů.... děs běs, sem to chtěl chodit ze skála y jít pěšky.... taxem se šel uklidnit vyčůráním (auto na volnoběh stálo vedle mě) a pak pokračoval v jízdě, přičemž bez jakéhokoli zásahu sa to od prvního metru změnilo o 180st - naprosto normální chování (otáčky padají okamžitě rychle dolů) auž sem ani záměrně nedokázal navodit situaci, aby nepadala.... až sem zastavil na jídlo, zhasnul a pak sa raze rozjel a ..... už to kura zase blbne.... ne tak moc jak ráno, ale stejně jako vždycky.... prostě nepadají....

večer to píchnu na diag, ale na 100% čekám, že to bude čisté jak lilie...

Kura, které čidlo dělá tenhle bordel? )řečniská otázky a stížnost zároveň)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

zkus jednu vec. kdyz to zacne delat, nesundavej nohu z plynu synchronne s vymacknutim spojky, ale o chlup (vetsi ci mensi) drive. bude to mit vliv?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od honziss »

Uplne to stejny nam delal focus MK1 2.0 a nikdy nikdo neprisel na to cim to je.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

pripomina mi to moje zkusenosti s 550i, ale prislo mi ze cim vic s tim jezdim jako debil a prestalo to delat...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch: A pouštíš ten plyn uplně? :D
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@mmira: jo, to už sem zkoušel... nemá to vliv..... dyž to prudí, tak dokonce sa občas stane, že jedu z kopca, brzdím motorem na vytočenou trojku (tj. pr. nohu mám úplně mimo plynový pedál) a pak sa rozhodnu, že už brzdit motorem nescu, odřadím a otáčky vyletí o 50-100 nahoru a pak teprve začnou padat....

@d.18t : bubububu!
(samozřejmě, že mám mezi podrážkou boty a pedálem vzduchovou mezeru.... takže tada tak že by tam fungovala nohotelepatie...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět