kopíruju z bmwklubu
pavproch píše:znovuotevřu otázku "podivného" chování N53 MY2011 3.0i 200kW (v autě s 6MT):
jedu dynamicky, ale ne na doraz, tj řadím nahoru okolo 4000-4500 otáček: pravá noha z plynu, levá sešlapuje spojku - otáčky místo aby začaly okamžitě padat dolů, tak se drží cca 1-2 sekundy, než začnou pomalu padat, někdy dokonce okamžitě vyletí o 100-300 výše, sekundu podrží a pak teprve začnou padat
nedělá to při jízdě na 1/4 plynu a řazení do 3000toček ani když jedu pilu a řadím v červené oblasti otáčkoměru....
a hlavně - dělá to JEN při venkovní teplotě mezi nulou a plus 15, dyž mrzne, nebo je teplo, tak se motor chová při řazení téměř normálně (tj, otáčky skoro normálně padají dolů)
Uživatelé N53, pozorujete taky někdo něco takového?
prý je to SW naladění kvůli EURo5, ale nějak se mi tomu nechce věřit, že by tu práci v Mnichově tak odflákli... a taky proto, že mám srovnání s ostatníma motorama v domácnosti a ve firmě : N52 tohle nedělá, dvoulitr i osmnáctisovka TSI VW taky ne...
váhu vzduchu sem už vyměnil. Co ještě zkusit?
diag (v autorizáku) neukazuje vůbec nic...
jo a dělá mi to od novoty (tj 2.5 roku @100tis km, furt stejně, ani sa to nelepší ani nehorší... akorát mám vypozorováno, že na to má vliv benzín - na Vervu 100 nebo maxxMotion 100 je to nepratně lepší, ale stále strašně otravné)
ňa z teho asi yebne.... sem ráno vyjel, venku vlhko a lehce nad nulou, malý provoz, taxem po zahřátí (cca 20km) nasadil trošku (ale ne moc) tempo a.... takle moc to ešče snad neblblo.... po odřazení otáčky napřed vyletěly (pravá noha v tu chvíli vůbe c nebly na pedálu plynu!) o 300 výš a pak teprve začaly padat strašně pomaaaaaalu dolů.... děs běs, sem to chtěl chodit ze skála y jít pěšky.... taxem se šel uklidnit vyčůráním (auto na volnoběh stálo vedle mě) a pak pokračoval v jízdě, přičemž bez jakéhokoli zásahu sa to od prvního metru změnilo o 180st - naprosto normální chování (otáčky padají okamžitě rychle dolů) auž sem ani záměrně nedokázal navodit situaci, aby nepadala.... až sem zastavil na jídlo, zhasnul a pak sa raze rozjel a ..... už to kura zase blbne.... ne tak moc jak ráno, ale stejně jako vždycky.... prostě nepadají....
večer to píchnu na diag, ale na 100% čekám, že to bude čisté jak lilie...
Kura, které čidlo dělá tenhle bordel? )řečniská otázky a stížnost zároveň)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.