Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
mmiro, nejsi....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
krásný překlep v nešním představení bezestřechové A3
Hoši od čtyř kruhů avizují jen parametry S3 Cabrio - ta zrychlí na stovku za 5,4 sekundy, pojede až 250 km/h a kombinovaná spotřeba bude činit 7,1 sekundy.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Co to mohlo byt?
Audi B8 A4 Avant s malymi vyfukmi na kazdej strane stocenymi mierne dolu (farba svetlo modra ala S4?!), no vykonnostne priblizne ako E46 325i?
Audi B8 A4 Avant s malymi vyfukmi na kazdej strane stocenymi mierne dolu (farba svetlo modra ala S4?!), no vykonnostne priblizne ako E46 325i?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
imho konzern pro svoje "lepší" modely fčíl za příplatek nabízí dvě samostatné koncoky výfuků (na každé straně auta jednu, jak to dřív měly jen 3.0TDI a myslím i 3.6 V6) i pro slabší motory typu 1.8TSI resp. 2.0TDI...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
No u konzernu bolo a snad este je, ze na kazdej strane jednu maju verzie 4x4...co nam nechava motory od 150k vyssie...
Postoj to ale malo fakt siroky a najviac ma pomylila ta farba, ktora urcite nie je len tak ku kazdemu modelu...
Postoj to ale malo fakt siroky a najviac ma pomylila ta farba, ktora urcite nie je len tak ku kazdemu modelu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
mimimálně u CC to neplatí - vím o dvou CC 2.0TDI 125kW s haldexem, které mají dvojlauf vlevo a koneckonců náš leguán (132kW) má taky dva laufy vlevo
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
U Audi B8 A4 Avant je to tak ze ctyrvalce dva vyfuky vlevo quatro nequattro vc. S-line, sestivalce po jednom kulatem po obou stranach a S4 4 kulate, RS 4 dve velke ovalne na kazde strane. Svetle modra "Sprint" je standardne v nabidce az u S4, S-line nabizi pouze extra šedou, ale Exclusive barva za tucny priplatek muze byt i u standardni A4
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
U B8 to je 6-valec, bez ohladu na pohon
ale nakolko mali vsetky B8 DPF nezda sa mi ze by boli dole ohnute
ale nakolko mali vsetky B8 DPF nezda sa mi ze by boli dole ohnute
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tak sa mi do ruk na nejaky cas dostala Audi A3 Limousine 2,0 TDI, FWD, Manual, Attraction na ktoru som bol fakt zvedavy, hlavne po testoch od PJ.
Jednal sa o v mojich ociach velmi pekny cerveny kus, ta farba mu fakt sekne a aj celkovy dizajn sa myslim podaril. Nema az tak pekne a jednoduche linie ako moja E46 a posoby akoby do toho maleho sedanu niekto pridal moc kvasku a nabobtnal o trooosku viac nez mal, no nuti ma sa za nim vzdy obzriet a to je dobre znamenie Proste maly sedan do 4,5 metra je moj typ auta, ani maly, ani velky, tak akurat. Nova Octa je oproti tomu zbytocne obrovska lod. Taktiez vnutrajsok je velmi pekny, jednoduchy, vzdusny, no zaroven krasne utulny. A aj ked niesom fanda monitorov nacapenych na palubke, tento mi celkom aj vyhovuje tym ze mi nesajnuje cely cas do ksichtu a poslusne zalezie ked ho nie je treba. Aj co sa tyka ovladania, nebolo treba studovat nic a lahko sa to clovek naucil zapochodu. Co mi ale chybalo, boli lepsie sitzny, kedze sa jednalo o najnizsiu vybavu. Neboli vyslovene zle, ale chybala im opora hlavne v stehnach a mohli ist este trosku nizsie. Tym ze som prcek prtavy, tak za mnou dalsi taky sedi uplne v pohode a kufor uplne postacuje, ako vravim velkostne akurat. Tiez chvalim akurat velky a tucny volant, ktory niekto navrhoval kruzidlom. Nemozem si samozrejme nekopnut do elektronickej rucky a S/S, stale sa pytam, preco...
Taktiez to te, parkovacie pipaky by som najradsej odtial vytahal za kable, ale tie sa mozem aspon rozhodnut, ze ich nechcem a usetrim.
Chvalim a velebim a dakujem, ze sa konecne v nejakom novom aute mozem zbavit ESP
Takze vzdy po nastartovani nasledovala trojkombinacia tlacitok, nie nekona sa CTRL+ALT+DEL, ale ESP, S/S a "Zalez monitor"
Bohuzial, zase dalsi diesel, co vsetci na nich tolko vidia...
Hlucnost po nastartovani a stati je dost velka, urcite viac pocut klasicke kadle ako pri novom Golfe. Za jazdy je to sice lepsie, ale stale sa clovek nezbavi toho antisexy zvuku. Ani spotrebovo sa nejednalo o nejaky vysloveny zazrak, cestu na pohodu zvladla za rovnych 6, ale pri nejakom tom blbnuti to slo na 9 a to nebolo urcite maximu ani co sa rychlosti jedna a ani spotreby. Musim pochvalit pruznost a rychly nastup turba, motor je pouzitelny od 1500ot. a od 2000ot. uz zatiahne viac nez slusne. Vsimol som si ale jeden zaujimavy detail...ak stojim na mieste so zaradenou rychlostou a zacnem pustat spojku, auto si samo prida trosku plynu a volnobezne otacky sa zdvyhnut z cca 800 na cca 1000, zajimave. Zase som si ale potvrdil, ze diesel je rychly len pocitovo, tym svojim nakopnutim a krutakom od nizkych ot., ale na realnej rychlosti to tak nevidiet. Nejedna sa o ziadneho loudu, 150k v takom malom sedane celkom citit, ale...
Stale sa neviem zbavit dojmu o kolko viac mi tam pasuje 1,8 tfsi, to je motor, ktory tam urcite sadne jak uliaty, samozrejme s manualom!
Zato manual, je fakt co sa tyka prace s nim vynikajuci, kratke presne drahy, prijemne dole zaberajuca spojka, pedaly relativne ok na medziplyny, iba to sprevodovanie, mi obcas nejak nesedelo. Hlavne dvojka je nejaka dlhsia a taktiez tacho 60km/h bola taka blba rychlost, na 3-ku moc, na 4-ku malo. Pri benzine to myslim nenastane.
To najlepsie ale nakoniec a tu sa jednalo o velke prekvapko. Jednalo sa o prve MQB, ktore som si mohol trosku viac uzit a rovno to kde mozem nechat ESP v zimnom spanku. Auto bolo na seriovom podvozku, na 17" zimakoch, ziadne dalsie zlepsovaky a musim uznat, ze sa podaril, my sme si sadli. Mam rad pevnejsie auta, no nie ziadne kodrcaky, ale pocit, ze auto podobnou pracuje a ja to pod sebou citim. Tento bol presne taky. Nemal problem s akoukolvek jamou a tie pri ktorych sa ospravedlnujem Bavoraku a sucitim s jeho bolestou, sa A3 na mna len krivo pozrela. Jamu citit bolo, ale prislo mi ze ju medzicasom niekto trochu nesikovny opravil
A tu pevnost citit aj ked mu da clovek zabrat inde. Necha sa povodit slusnymi rychlostami, s lahkym a ladnym najazdom, kedy vobec necitit ze vpredu je diesel a na predku je cez 60% hmotnosti. Ziadne prepadavanie cez predne vonkajsie koleso, proste si prisadne a ide, ci uz sa jedna o vlasenku, alebo tiahlu zakrutu vo vysokej rychlosti. Ano nedotacavost tu je, ale s pomalinkym nastupom, no staci jemne ubrat a prdel sa s citom o napravu postara. Neviem v akej faze by tu zacalo ESP kecat a co vsetko dovoli a nedovoli, zapnute som ho ani raz nemal a nevidim dovod preco by som mal. Jedna sa o krasne vychovany podvozok, na ktorom citit ruka niekoho co vedel, co robi.
Ani ten EPAS nebol az tak bezcitny, tuhost akurat, presnost velmi dobra, no este uvidime ako mu bude doreci, ked bude mokro/sneh/lad a nie len sucho.
Samozrejme, nejedna sa o ziadny sportak a ani luxusny kociar a urcite nad tymto podvozkom ohrnie nosom mnoho ludi, no ja na kazdodenne jazdenie hladam nejaky proste presne takyto
Uz by mi len k uplnemu stastiu chybal nejaky charakternejsi a viacvalcovejsi motor, zadny nahon, klasicka rucka, menej elektronickych blbosti a...
No ved snad sa raz dockam
A3 Limo ale velmi pozitivne prekvapila a tusim, ze ani s ostatnymi MQB autami to nebude zle pri spravnej kombinacii kasna, motor, prevodovka...
Jednal sa o v mojich ociach velmi pekny cerveny kus, ta farba mu fakt sekne a aj celkovy dizajn sa myslim podaril. Nema az tak pekne a jednoduche linie ako moja E46 a posoby akoby do toho maleho sedanu niekto pridal moc kvasku a nabobtnal o trooosku viac nez mal, no nuti ma sa za nim vzdy obzriet a to je dobre znamenie Proste maly sedan do 4,5 metra je moj typ auta, ani maly, ani velky, tak akurat. Nova Octa je oproti tomu zbytocne obrovska lod. Taktiez vnutrajsok je velmi pekny, jednoduchy, vzdusny, no zaroven krasne utulny. A aj ked niesom fanda monitorov nacapenych na palubke, tento mi celkom aj vyhovuje tym ze mi nesajnuje cely cas do ksichtu a poslusne zalezie ked ho nie je treba. Aj co sa tyka ovladania, nebolo treba studovat nic a lahko sa to clovek naucil zapochodu. Co mi ale chybalo, boli lepsie sitzny, kedze sa jednalo o najnizsiu vybavu. Neboli vyslovene zle, ale chybala im opora hlavne v stehnach a mohli ist este trosku nizsie. Tym ze som prcek prtavy, tak za mnou dalsi taky sedi uplne v pohode a kufor uplne postacuje, ako vravim velkostne akurat. Tiez chvalim akurat velky a tucny volant, ktory niekto navrhoval kruzidlom. Nemozem si samozrejme nekopnut do elektronickej rucky a S/S, stale sa pytam, preco...
Taktiez to te, parkovacie pipaky by som najradsej odtial vytahal za kable, ale tie sa mozem aspon rozhodnut, ze ich nechcem a usetrim.
Chvalim a velebim a dakujem, ze sa konecne v nejakom novom aute mozem zbavit ESP
Takze vzdy po nastartovani nasledovala trojkombinacia tlacitok, nie nekona sa CTRL+ALT+DEL, ale ESP, S/S a "Zalez monitor"
Bohuzial, zase dalsi diesel, co vsetci na nich tolko vidia...
Hlucnost po nastartovani a stati je dost velka, urcite viac pocut klasicke kadle ako pri novom Golfe. Za jazdy je to sice lepsie, ale stale sa clovek nezbavi toho antisexy zvuku. Ani spotrebovo sa nejednalo o nejaky vysloveny zazrak, cestu na pohodu zvladla za rovnych 6, ale pri nejakom tom blbnuti to slo na 9 a to nebolo urcite maximu ani co sa rychlosti jedna a ani spotreby. Musim pochvalit pruznost a rychly nastup turba, motor je pouzitelny od 1500ot. a od 2000ot. uz zatiahne viac nez slusne. Vsimol som si ale jeden zaujimavy detail...ak stojim na mieste so zaradenou rychlostou a zacnem pustat spojku, auto si samo prida trosku plynu a volnobezne otacky sa zdvyhnut z cca 800 na cca 1000, zajimave. Zase som si ale potvrdil, ze diesel je rychly len pocitovo, tym svojim nakopnutim a krutakom od nizkych ot., ale na realnej rychlosti to tak nevidiet. Nejedna sa o ziadneho loudu, 150k v takom malom sedane celkom citit, ale...
Stale sa neviem zbavit dojmu o kolko viac mi tam pasuje 1,8 tfsi, to je motor, ktory tam urcite sadne jak uliaty, samozrejme s manualom!
Zato manual, je fakt co sa tyka prace s nim vynikajuci, kratke presne drahy, prijemne dole zaberajuca spojka, pedaly relativne ok na medziplyny, iba to sprevodovanie, mi obcas nejak nesedelo. Hlavne dvojka je nejaka dlhsia a taktiez tacho 60km/h bola taka blba rychlost, na 3-ku moc, na 4-ku malo. Pri benzine to myslim nenastane.
To najlepsie ale nakoniec a tu sa jednalo o velke prekvapko. Jednalo sa o prve MQB, ktore som si mohol trosku viac uzit a rovno to kde mozem nechat ESP v zimnom spanku. Auto bolo na seriovom podvozku, na 17" zimakoch, ziadne dalsie zlepsovaky a musim uznat, ze sa podaril, my sme si sadli. Mam rad pevnejsie auta, no nie ziadne kodrcaky, ale pocit, ze auto podobnou pracuje a ja to pod sebou citim. Tento bol presne taky. Nemal problem s akoukolvek jamou a tie pri ktorych sa ospravedlnujem Bavoraku a sucitim s jeho bolestou, sa A3 na mna len krivo pozrela. Jamu citit bolo, ale prislo mi ze ju medzicasom niekto trochu nesikovny opravil
A tu pevnost citit aj ked mu da clovek zabrat inde. Necha sa povodit slusnymi rychlostami, s lahkym a ladnym najazdom, kedy vobec necitit ze vpredu je diesel a na predku je cez 60% hmotnosti. Ziadne prepadavanie cez predne vonkajsie koleso, proste si prisadne a ide, ci uz sa jedna o vlasenku, alebo tiahlu zakrutu vo vysokej rychlosti. Ano nedotacavost tu je, ale s pomalinkym nastupom, no staci jemne ubrat a prdel sa s citom o napravu postara. Neviem v akej faze by tu zacalo ESP kecat a co vsetko dovoli a nedovoli, zapnute som ho ani raz nemal a nevidim dovod preco by som mal. Jedna sa o krasne vychovany podvozok, na ktorom citit ruka niekoho co vedel, co robi.
Ani ten EPAS nebol az tak bezcitny, tuhost akurat, presnost velmi dobra, no este uvidime ako mu bude doreci, ked bude mokro/sneh/lad a nie len sucho.
Samozrejme, nejedna sa o ziadny sportak a ani luxusny kociar a urcite nad tymto podvozkom ohrnie nosom mnoho ludi, no ja na kazdodenne jazdenie hladam nejaky proste presne takyto
Uz by mi len k uplnemu stastiu chybal nejaky charakternejsi a viacvalcovejsi motor, zadny nahon, klasicka rucka, menej elektronickych blbosti a...
No ved snad sa raz dockam
A3 Limo ale velmi pozitivne prekvapila a tusim, ze ani s ostatnymi MQB autami to nebude zle pri spravnej kombinacii kasna, motor, prevodovka...
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne ned 26 led 12:09, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Samozrejme ze pri 60kmh nebola 3 ani 4 to prave, je to predsa spravny cas na 5kuSnowman000 píše:Zato manual, je fakt co sa tyka prace s nim vynikajuci, kratke presne drahy, prijemne dole zaberajuca spojka, pedaly relativne ok na medziplyny, iba to sprevodovanie, mi obcas nejak nesedelo. Hlavne dvojka je nejaka dlhsia a taktiez tacho 60km/h bola taka blba rychlost, na 3-ku moc, na 4-ku malo. Pri benzine to myslim nenastane.
Nerob si iluzie ze je to kvoli dieselu, podobne su na tom mnohe nove turbobenziny s dlhymi prevodmi.