a pak se vsicni podivuji nad zabery, kde na dalnici okolo 200 nefrnke Z4M nove ORS jak nic...jarka píše:francis: bohužel ne - bylo to v naprosto netechnický pasáži, kde odvahy a řidičských kvalit nebylo vůbec třeba. Jen jsem prostě čekal, že mu budu mizet kurňa líp. Bohužel to taková hitparáda nebyla... Prostě ty foukátka klamou i parametrama.
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
otázkou je jak zjistit ze je to bez paliva..ja když u E60 pustim plyn, tak mi tam klidne dava benzin i když tocim třeba 2500rpm... podle me je to jen SW zalezitost a nejakej zkurvenej ecoEU modDallen píše:Pomale padani otacek bez plynu (bez paliva) je ciste HW zalezitost.
Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Proto pisu bez paliva.
Jestli to je bez paliva nebo neni se da docela snadno pozorovat na diagnostice.
@pp: LSD nádhera. Škoda, že do te moji maloražky se nedělá (ale do všech ostatních motorizací jo)
Klikovej mechanismus má nějakou setrvačnost, ideální stav (z hlediska ztrát) je dosažení co nejmenšího odporu při otáčení motoru. Další věc je samozřejmně "ostrost" vaček (vtipné je, že čím jsou ostřejší, tím jsou vlastně tupější). Tupá vačka s "ostrým" palcem je samozřejmně menší dobu ve zdvihu a tím se lehčej protáčí (nebo jak to napsat) protože zdvihy jednotlivách palců se nepřekrývají tak jako u vačky ostré. To jde docela pěkně poznat když si točíš tupou vačkou na hlavě vačka se ti otočí o cela velký kus, u ostrých vaček je tenhle efekt menší.
Když se podíváš třeba na videa některých laděných atmosfér tak odezva na plyn je neskutečná a pádání otáček velmi rychlé částečně právě díky ostým vačkám, odlehčenému klikovému ústrojí (méně váhy=méně energie).
Co se týče oleje tak je to dvousečné. IMHO nové auta jezdí všechny na sračkovej olej hlavně z hlediska ekologie. Mrknul bych se do mazacích plánů bmw jaká je třeba specifika a nalil tam třeba 10W60 od Millers Oil nebo jiného výrobce (v pripade Z4). Přípaně můžu dát kontakt na olejáře který Ti poradí.
Tatíkovi jsem do auta nalil místo castrolu 5W40 Selenii 10W10. Autu konečně znatelně brzdí motorem a padání otáček je také rychlejší.
Jinak by bylo taky ideal to projet na diagnostice a sledovat jestli skutecne bez plynu=bez paliva (castecne by to melo jit poznat i z PP)
Sem si vzpomel zrovna na deltu
Jestli to je bez paliva nebo neni se da docela snadno pozorovat na diagnostice.
@pp: LSD nádhera. Škoda, že do te moji maloražky se nedělá (ale do všech ostatních motorizací jo)
Klikovej mechanismus má nějakou setrvačnost, ideální stav (z hlediska ztrát) je dosažení co nejmenšího odporu při otáčení motoru. Další věc je samozřejmně "ostrost" vaček (vtipné je, že čím jsou ostřejší, tím jsou vlastně tupější). Tupá vačka s "ostrým" palcem je samozřejmně menší dobu ve zdvihu a tím se lehčej protáčí (nebo jak to napsat) protože zdvihy jednotlivách palců se nepřekrývají tak jako u vačky ostré. To jde docela pěkně poznat když si točíš tupou vačkou na hlavě vačka se ti otočí o cela velký kus, u ostrých vaček je tenhle efekt menší.
Když se podíváš třeba na videa některých laděných atmosfér tak odezva na plyn je neskutečná a pádání otáček velmi rychlé částečně právě díky ostým vačkám, odlehčenému klikovému ústrojí (méně váhy=méně energie).
Co se týče oleje tak je to dvousečné. IMHO nové auta jezdí všechny na sračkovej olej hlavně z hlediska ekologie. Mrknul bych se do mazacích plánů bmw jaká je třeba specifika a nalil tam třeba 10W60 od Millers Oil nebo jiného výrobce (v pripade Z4). Přípaně můžu dát kontakt na olejáře který Ti poradí.
Tatíkovi jsem do auta nalil místo castrolu 5W40 Selenii 10W10. Autu konečně znatelně brzdí motorem a padání otáček je také rychlejší.
Jinak by bylo taky ideal to projet na diagnostice a sledovat jestli skutecne bez plynu=bez paliva (castecne by to melo jit poznat i z PP)
Sem si vzpomel zrovna na deltu
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Označení pežotu mojim nickem se mi zrovna nelíbí.pavproch píše:jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin....d1.8t píše:Bych taky trochu přispěl do diskuze x20d x cokoli benzínovýho. Pro remapovanou 2.0d jsou srovnatelný až třílitry. A to za podmínky, že řidič benzínu je ochoten trvale držet red line a nenechá se nachytat s vyšším než nejnižším možným kvaltem.
Zjištění to je celkem bolestivý.
TSs
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Tak bavoraku v zilach uz koluje Millers Injectors Cleaner spolu s 60l cerstveho (S)Hellu Nitro + tak uvidime ci mu zo zadku budu lietat 12 rocne brikety, alebo som nam dal k vianociam pekny placebo darcek
Edit: A dnesna brigada...holt...mat dve deti je makacka
Edit: A dnesna brigada...holt...mat dve deti je makacka
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne sob 21 pro 20:23, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Prvych par km v zimnych podmienkach s Quaife mam za sebou, tak sa s vami podelim ako ste chceli.
Cerstveho snehu bolo bohuzial na cestach nedostatok, jazdil som len na ujazdenom, primrznutom snehu, da sa povedat lade.
Velmi ma zaujimalo ako sa bude spravat Torsen ked je jedno koleso na asfalte a druhe na lade, v kutiku duse som dufal ze to bude ako lamelak ale nestalo sa tak. Testovane na relativne strmej ceste do kopca - jedno koleso na lade, druhe asfalt - tocilo sa koleso na lade. So zapnutym DTC sa rozbehlo.
Zaujimavejsie to ale bolo ked bola ladova komplet cesta, tam to zase fungovalo, som si isty ze bez LSD by som to nevysiel, par predokoliek to tam nedalo, bol som za hrdinu
Cerstveho snehu bolo bohuzial na cestach nedostatok, jazdil som len na ujazdenom, primrznutom snehu, da sa povedat lade.
Velmi ma zaujimalo ako sa bude spravat Torsen ked je jedno koleso na asfalte a druhe na lade, v kutiku duse som dufal ze to bude ako lamelak ale nestalo sa tak. Testovane na relativne strmej ceste do kopca - jedno koleso na lade, druhe asfalt - tocilo sa koleso na lade. So zapnutym DTC sa rozbehlo.
Zaujimavejsie to ale bolo ked bola ladova komplet cesta, tam to zase fungovalo, som si isty ze bez LSD by som to nevysiel, par predokoliek to tam nedalo, bol som za hrdinu
Re: BMW Divize
Super a co chování auta v extrému? Je dobře čitelný a regulovatelný přechod do smyku?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
Na tom lade to bolo citatelne, asi nieco viac ako bez LSD - tam prisiel tiez smyk pod plynom ale s LSD mi prisla ta reakcia rychlejsia. Tazko ale robit nejake komplexnejsie zavery, bolo to par km.
Inak pre doplnenie mojho predchadzajuceho prispevku - jazdil som s vypnutym ESP.
Inak pre doplnenie mojho predchadzajuceho prispevku - jazdil som s vypnutym ESP.
Re: BMW Divize
Na jakem aute?
Me zacina špéra sakra chybět
Me zacina špéra sakra chybět
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko