BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

jarka píše:francis: bohužel ne :) - bylo to v naprosto netechnický pasáži, kde odvahy a řidičských kvalit nebylo vůbec třeba. Jen jsem prostě čekal, že mu budu mizet kurňa líp. Bohužel to taková hitparáda nebyla... Prostě ty foukátka klamou i parametrama.
a pak se vsicni podivuji nad zabery, kde na dalnici okolo 200 nefrnke Z4M nove ORS jak nic...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Dallen píše:Pomale padani otacek bez plynu (bez paliva) je ciste HW zalezitost.

Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit ;)
otázkou je jak zjistit ze je to bez paliva..ja když u E60 pustim plyn, tak mi tam klidne dava benzin i když tocim třeba 2500rpm... podle me je to jen SW zalezitost a nejakej zkurvenej ecoEU mod
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Proto pisu bez paliva.
Jestli to je bez paliva nebo neni se da docela snadno pozorovat na diagnostice.

@pp: LSD nádhera. Škoda, že do te moji maloražky se nedělá (ale do všech ostatních motorizací jo) :(
Klikovej mechanismus má nějakou setrvačnost, ideální stav (z hlediska ztrát) je dosažení co nejmenšího odporu při otáčení motoru. Další věc je samozřejmně "ostrost" vaček (vtipné je, že čím jsou ostřejší, tím jsou vlastně tupější). Tupá vačka s "ostrým" palcem je samozřejmně menší dobu ve zdvihu a tím se lehčej protáčí (nebo jak to napsat) protože zdvihy jednotlivách palců se nepřekrývají tak jako u vačky ostré. To jde docela pěkně poznat když si točíš tupou vačkou na hlavě vačka se ti otočí o cela velký kus, u ostrých vaček je tenhle efekt menší.
Když se podíváš třeba na videa některých laděných atmosfér tak odezva na plyn je neskutečná a pádání otáček velmi rychlé částečně právě díky ostým vačkám, odlehčenému klikovému ústrojí (méně váhy=méně energie).

Co se týče oleje tak je to dvousečné. IMHO nové auta jezdí všechny na sračkovej olej hlavně z hlediska ekologie. Mrknul bych se do mazacích plánů bmw jaká je třeba specifika a nalil tam třeba 10W60 od Millers Oil nebo jiného výrobce (v pripade Z4). Přípaně můžu dát kontakt na olejáře který Ti poradí.
Tatíkovi jsem do auta nalil místo castrolu 5W40 Selenii 10W10. Autu konečně znatelně brzdí motorem a padání otáček je také rychlejší.
Jinak by bylo taky ideal to projet na diagnostice a sledovat jestli skutecne bez plynu=bez paliva (castecne by to melo jit poznat i z PP)
Sem si vzpomel zrovna na deltu :x
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: BMW Divize

Příspěvek od Pajjoun »

pavproch píše:
d1.8t píše:Bych taky trochu přispěl do diskuze x20d x cokoli benzínovýho. Pro remapovanou 2.0d jsou srovnatelný až třílitry. A to za podmínky, že řidič benzínu je ochoten trvale držet red line a nenechá se nachytat s vyšším než nejnižším možným kvaltem.
Zjištění to je celkem bolestivý.
jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin.... :ymblushing:
Označení pežotu mojim nickem se mi zrovna nelíbí. :D
TSs
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Tak bavoraku v zilach uz koluje Millers Injectors Cleaner spolu s 60l cerstveho (S)Hellu Nitro + tak uvidime ci mu zo zadku budu lietat 12 rocne brikety, alebo som nam dal k vianociam pekny placebo darcek ;))

Edit: A dnesna brigada...holt...mat dve deti je makacka ;))
IMG-20131221-00135.jpg
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne sob 21 pro 20:23, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Prvych par km v zimnych podmienkach s Quaife mam za sebou, tak sa s vami podelim ako ste chceli.
Cerstveho snehu bolo bohuzial na cestach nedostatok, jazdil som len na ujazdenom, primrznutom snehu, da sa povedat lade.
Velmi ma zaujimalo ako sa bude spravat Torsen ked je jedno koleso na asfalte a druhe na lade, v kutiku duse som dufal ze to bude ako lamelak ale nestalo sa tak. Testovane na relativne strmej ceste do kopca - jedno koleso na lade, druhe asfalt - tocilo sa koleso na lade. So zapnutym DTC sa rozbehlo.
Zaujimavejsie to ale bolo ked bola ladova komplet cesta, tam to zase fungovalo, som si isty ze bez LSD by som to nevysiel, par predokoliek to tam nedalo, bol som za hrdinu :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

Super a co chování auta v extrému? Je dobře čitelný a regulovatelný přechod do smyku?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Na tom lade to bolo citatelne, asi nieco viac ako bez LSD - tam prisiel tiez smyk pod plynom ale s LSD mi prisla ta reakcia rychlejsia. Tazko ale robit nejake komplexnejsie zavery, bolo to par km.
Inak pre doplnenie mojho predchadzajuceho prispevku - jazdil som s vypnutym ESP.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

Boji se, že tyhle zkušenosti budou písemnou formou nepřenositelný :-?
RWD
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Na jakem aute?

Me zacina špéra sakra chybět :(
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět