BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Pomale padani otacek bez plynu (bez paliva) je ciste HW zalezitost.

Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit ;)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:
d1.8t píše:Bych taky trochu přispěl do diskuze x20d x cokoli benzínovýho. Pro remapovanou 2.0d jsou srovnatelný až třílitry. A to za podmínky, že řidič benzínu je ochoten trvale držet red line a nenechá se nachytat s vyšším než nejnižším možným kvaltem.
Zjištění to je celkem bolestivý.
jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin.... :ymblushing:
Možná jen zbožný přání. :D
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

od pavproch » včera, 22:13
při jízdě na půl plynu, venkovní teplotě lehce nad nulou a řazení řekněme okolo 4 - 4.5 tis toček ta (nyní) krásně definovatelná spojka odhaluje v plné nahotě zhovadilé naladění N53 - nepadající otáčky, neochotu brzdit motorem, nahodilost chování vstřikovacího čerpadla po ubrání plynu (někdy utne dodávku paliva hned, někdy třeba až po 2-3 sekundách....)
Abych řekl pravdu, nedokážu si představit jak to v tý nahotě dokáže odhalit. Jakože je to řazení hladší, rychlejší, přímočařejší, intuitivnější až máš víc času se soustředit na motor a otáčky?
RWD
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@d 1.8t ref 508: no, vlastně máš pravdu, třeba to byla 1.2TCE 116kobyl.... :D

ref padání otáček a tak: jako když ti při řazení pokaždé padají otáčky dolů jinak rychle a v jiný okamžik, tak (výrazně) pomaleji zabírající spojka ledasjakou nepřesnost "smazala".... fčíl už nesmaže.... protože sem trotl, který se neumí trefit pokaždé jinak... :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pavproch píše:jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin.... :ymblushing:
Něco podobnýho se mi stalo na dálnici, kde se mě neskutečně dobře držel nějaký Rapid, vůbec jsem nechápal jak na mě mohl do cca 180 tak vyset (a to jsem auto v tu chvíli fakt nešetřil). Pak přeci jen odpadl, ale držel se neuvěřitelně dobře. Jsem se vnitřně utěšoval čipem, ale stejně to asi byla čistá série... Faktem je, že pokud je třeba nějak zásadně popojet od cca 200koňovýho auta, tak už prostě 60koní navíc nestačí (a jestli je to ještě foukaný s plochou výkonovou špičkou v rozmezí 1500 otáček, tak je to vůbec jinak).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:@d 1.8t ref 508: no, vlastně máš pravdu, třeba to byla 1.2TCE 116kobyl.... :D

ref padání otáček a tak: jako když ti při řazení pokaždé padají otáčky dolů jinak rychle a v jiný okamžik, tak (výrazně) pomaleji zabírající spojka ledasjakou nepřesnost "smazala".... fčíl už nesmaže.... protože sem trotl, který se neumí trefit pokaždé jinak... :ymblushing:
Tak to seš dost v hajzlu. :D
RWD
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: BMW Divize

Příspěvek od francis »

jarka píše: Něco podobnýho se mi stalo na dálnici, kde se mě neskutečně dobře držel nějaký Rapid,
Modra barva, ne? hehe :p
Mirek
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

francis: bohužel ne :) - bylo to v naprosto netechnický pasáži, kde odvahy a řidičských kvalit nebylo vůbec třeba. Jen jsem prostě čekal, že mu budu mizet kurňa líp. Bohužel to taková hitparáda nebyla... Prostě ty foukátka klamou i parametrama.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Dallen píše: Pomale padani otacek bez plynu (bez paliva) je ciste HW zalezitost.

Zacni tim, ze tam najeles poradny olej a ne nejakou sracku typu 5W30..Budes se divit ;)

wtf? můžeš být konkrétnější?

rozkaz! náčelníku.... právě sem (pro nejbližší výměnu woleje jak v 3er, tak v m4Zlikovi) objednal 15litrů Pentosynth 5w-40 (viz bmwklub.cz).... uvidíme, uslyšíme....

do obou to ale nepude hned, ale nejdřív na jaře....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16739
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

to je on, mého (m4Zlikova) srce LSD šampijón..... :x

Obrázek
Obrázek

kura, že to ale je kus železa, dobrých vosum kilo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět