BMW Divize
Re: BMW Divize
ty mas jeste kvalitni kuzi ze stare skoly a ne tu osizenou umelinu, co dostala e90.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
já žiju v přesvědčení, že sem s m-paketem dostal echtleder....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Všichni tady jste chytří jak rádio, ale odpovědět mi nedokážete... Takže... včera opět ta stejná věc, potřeboval jsem předjet, takže plnej plyn, chvilku jakože jo, pak se rozblikala kontrolka motoru, klesl výkon a motor začal šíleně kuckat, takže rychle ke kraji, vypnout, nechal jsem ho chvilku vydýchat, nastartuju a už zase vše ok a jede jako za mlada, najeto cca 160tkm. Čím to může být? Máte nějaký tip na dobrý servis na Severní Moravě? Nejlépe něco jako kluci v KP designu, ale k těm to už mám teď daleko...vasco píše:Dneska se mi u 30i stala hrozně divná věc. Snažil jsem se prokličkovat dlouhou kolonou, takže jsem měl několik razantních kickdownů za sebou a při zhruba třetím čtvrtém takovém předjíždění mi najednou klesl výkon, jakoby kleklo turbo, i když žádné nemám... Stalo se mi to samozřejmě v protisměru, jak jinak, naštěstí jsem se vešel, ale nic moc příjemného to nebylo. Dalších cca 10km to auto prostě nejelo, ať jsem tam hodil manuálně kvalt jaký jsem chtěl, zrychlovat se tomu skoro nechtělo. Po těch několika málo minutách pak zase auto začalo fungovat jak mělo. Zvláštní... Setkal se někdo už s podobnou věcí?
Re: BMW Divize
tak jo, podle kupní smlouvy bramborův m-sport paket obsahoval echtleder volant, loketku a řadičku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Zkus Morisákavasco píše:Všichni tady jste chytří jak rádio, ale odpovědět mi nedokážete... Takže... včera opět ta stejná věc, potřeboval jsem předjet, takže plnej plyn, chvilku jakože jo, pak se rozblikala kontrolka motoru, klesl výkon a motor začal šíleně kuckat, takže rychle ke kraji, vypnout, nechal jsem ho chvilku vydýchat, nastartuju a už zase vše ok a jede jako za mlada, najeto cca 160tkm. Čím to může být? Máte nějaký tip na dobrý servis na Severní Moravě? Nejlépe něco jako kluci v KP designu, ale k těm to už mám teď daleko...vasco píše:Dneska se mi u 30i stala hrozně divná věc. Snažil jsem se prokličkovat dlouhou kolonou, takže jsem měl několik razantních kickdownů za sebou a při zhruba třetím čtvrtém takovém předjíždění mi najednou klesl výkon, jakoby kleklo turbo, i když žádné nemám... Stalo se mi to samozřejmě v protisměru, jak jinak, naštěstí jsem se vešel, ale nic moc příjemného to nebylo. Dalších cca 10km to auto prostě nejelo, ať jsem tam hodil manuálně kvalt jaký jsem chtěl, zrychlovat se tomu skoro nechtělo. Po těch několika málo minutách pak zase auto začalo fungovat jak mělo. Zvláštní... Setkal se někdo už s podobnou věcí?
řekl bych že by mohl být nějakej problém s lambdasondou, poslední dobou to odchází skoro všem...Motor vyhodnotí že výfuckový plyny nejsou v pořádku a přepne to do nouzaku = nejede to
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
není echteleder jako echtlederpavproch píše:tak jo, podle kupní smlouvy bramborův m-sport paket obsahoval echtleder volant, loketku a řadičku...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
@JamesB: hele viš co? nekaž mi den, laskavě....
ne vážně, nejenom že to je napsané v papírech, ale i na první, druhý i tisící omak sa to tváří jako kožka z hyeny...
ne vážně, nejenom že to je napsané v papírech, ale i na první, druhý i tisící omak sa to tváří jako kožka z hyeny...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@vasco: blikla ti kontrolka=chyba bude ulozena v pameti zavad. Docela to tipuju na vypadek zapalovani.
Lambda ti neudela naprostou ztratu vykonu
Lambda ti neudela naprostou ztratu vykonu
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
jj, je to tak.... neska sem se na D1 mezi VelMezem a Brunnem přetahoval s nějakým pšonkem v pajjoutu kombi 508 (zřejmě 2.2 HDI 204kobyl stock)..... až dyž sem brambora podržel pod plným nad 5.5tis toček, taxem mu začal výrazněji ujíždět.... což v té mlze a při venkovní teplotě těsně nad nulou byl krapet adrenalin....d1.8t píše:Bych taky trochu přispěl do diskuze x20d x cokoli benzínovýho. Pro remapovanou 2.0d jsou srovnatelný až třílitry. A to za podmínky, že řidič benzínu je ochoten trvale držet red line a nenechá se nachytat s vyšším než nejnižším možným kvaltem.
Zjištění to je celkem bolestivý.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
btw, zpět k demontovanému CDV - už sem bez něj najel asi 2500km, takže jakési srovnání se stavem před demontáží už je.... prvotní pocit z lepší "čitelnosti" spojky se potvrzuje.... prudké rozjezdy 1->2 ->3 se staly mnohem plynulejšími.... problém ovšem nastal tam, kde sem ho nečekal.... při jízdě na půl plynu, venkovní teplotě lehce nad nulou a řazení řekněme okolo 4 - 4.5 tis toček ta (nyní) krásně definovatelná spojka odhaluje v plné nahotě zhovadilé naladění N53 - nepadající otáčky, neochotu brzdit motorem, nahodilost chování vstřikovacího čerpadla po ubrání plynu (někdy utne dodávku paliva hned, někdy třeba až po 2-3 sekundách....)
se vracím (myšlenkově) k temu, esli to fakt nemá nějakou (měřitelnou/dohledatelnou) příčinu - dyž je to tak moc teplotně závislé.... váha vzduchu to není, tu už sem vyměnil, bez efektu... co dalšího by dopytle mohlo způsobovat takovoudle zhovadilost?
se vracím (myšlenkově) k temu, esli to fakt nemá nějakou (měřitelnou/dohledatelnou) příčinu - dyž je to tak moc teplotně závislé.... váha vzduchu to není, tu už sem vyměnil, bez efektu... co dalšího by dopytle mohlo způsobovat takovoudle zhovadilost?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.