Holt, jak rikam, kazdy jsme nejaky....me je 43 a tyhle sadomaso choutky uz me nejakou dobu neberou. S vekem jsem dospel k nazoru, ze auto je tu pro me a ne ja pro nej:o) To ale neznamena, ze Neuznavam Tvuj nazor... Dik za nejpavproch píše:fuj, změkčilci!
ňa by ježdění autem v zimě bez škrabání, zmrzlých pracek a zmrzlé prdele vážně nebavilo.... a to myslím vážně...
Dilema !!!
Re: Dilema !!!
Re: Dilema !!!
Tak muj nejvetsi FAIL dnesniho dne je, ze jsem si az ted vsiml, ze OCTA se ve 4x4 a DSG vubec nedela ..... jsem se pekne sekl v konfiguratoru :o( Takze z5 na zacatek, posledni verze je OCTA 2,0 TDI v bile s Black paketem, cerne-bezovy vnitrek, sitzny cerna kuze a az na sibr absolutne plna naloz. Panove dat za OCTU 35 750,- EUR, tak to je dekadentni. Byt to moje prachy, tak si koupim radeji maly baracek na periferii . Sice budu s tim autem vypadat jak socka, ale jsem si jist, ze to bude pohodove, luxusni a prijemne svezenicko. Razim nazor :lepsi nabuseny nizsi stred, nez holatko ve vyssi stredni....
@Dallen: bavorak se tam nevejde v teto nalozi bohuzel vubec zadny:o(
@Dallen: bavorak se tam nevejde v teto nalozi bohuzel vubec zadny:o(
Re: Dilema !!!
Takže se vzdáváš 4x4 nebo DSG? Narážím na fakt, že bez 4kolky dostaneš ke všem dieslům kromě RS vzadu torzní příčku místo víceprvkové nápravy.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Dilema !!!
A do prdele, na to jsem uplne zapomel...... Uz na to ale fakt s*ru. Vazne me to uz nebavi....snad to s tou tyci vzadu nebude tak hrozne....teda doufam. Dam to na 17 kola a mozna to nebude az tak uhopsane. Jinak moc dik za upozorneni...ja myslel,ze ten nejsilnejsi diesel uz ma multi..Zajda píše:Takže se vzdáváš 4x4 nebo DSG? Narážím na fakt, že bez 4kolky dostaneš ke všem dieslům kromě RS vzadu torzní příčku místo víceprvkové nápravy.
Re: Dilema !!!
Trochu OT, v čem spočívá logika věci, že sice obdržíš na auto balík peněz, ale nesmí v tom být promítnutá žádná sleva?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dilema !!!
Jestli mi něco neuniklo, tak když už se pohybuješ nad 35 000,- EUR a ujasnil sis, že chceš radši DSG než 4x4, je RS zpět ve hře. Nijak zvlášť jsem ceníky nestudoval, ale není náhodou výbava RS i výhodnější než Elegance? (přičemž silnější motor, komfortnější podvozek a "nadřazenější" vzhled je zdarma).
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Dilema !!!
Cestou ven by kromě ORS byl Golf 7 Variant. Ten má u 2.0 tdi víceprvek.Valmonte píše:A do prdele, na to jsem uplne zapomel...... Uz na to ale fakt s*ru. Vazne me to uz nebavi....snad to s tou tyci vzadu nebude tak hrozne....teda doufam. Dam to na 17 kola a mozna to nebude az tak uhopsane. Jinak moc dik za upozorneni...ja myslel,ze ten nejsilnejsi diesel uz ma multi..Zajda píše:Takže se vzdáváš 4x4 nebo DSG? Narážím na fakt, že bez 4kolky dostaneš ke všem dieslům kromě RS vzadu torzní příčku místo víceprvkové nápravy.
RWD
Re: Dilema !!!
Ono je to snadnejsi nez se zda. Bavime se o mezinaridni firme, ktera ma velky pocet dcer po celem svete. Jejich system nakupu aut je podle me absolutne transparentni. Vsichni si musi konfigurovat sva auta na nemeckem konfiguratoru, ale nakup auta pak probiha samozrejme regionalne v miste sidla dcery. Je to jednoduchy system jak predejit tomu, ze v Thajsku budou jezdit sekretarky v Porsche a v nemecku ucetni v Citi GO To je i duvod, proc pri konfiguraci nemuzes pocitat se slevami, ktere jsou v nemecku, kdyz auto bude koupeno v CR. Konecna cena v CZK je az tak nezajima, jde jim zejmena o to, aby mezi stejnymi zamestnanci nebyli dle statu propastne rozdily mezi tim, cim jezdi.....M.Z. píše:Trochu OT, v čem spočívá logika věci, že sice obdržíš na auto balík peněz, ale nesmí v tom být promítnutá žádná sleva?
Re: Dilema !!!
Je to presne, jak rikas....vcera jsem si udelal konfiguraci na RS a pokud chci vse, co jsem napsal a k tomu jeste multi vzadu ( dulezite je pro me i to , ze OCTA je modernejsi"novejsi" nez passat,CC a Superb) tak jina volba nez RS proste neni. Jediny maly problem , co mi jeste vrta hlavou je, ze RS je na me mozna az moc "pretunena" myslim tim design.Zajda píše:Jestli mi něco neuniklo, tak když už se pohybuješ nad 35 000,- EUR a ujasnil sis, že chceš radši DSG než 4x4, je RS zpět ve hře. Nijak zvlášť jsem ceníky nestudoval, ale není náhodou výbava RS i výhodnější než Elegance? (přičemž silnější motor, komfortnější podvozek a "nadřazenější" vzhled je zdarma).
Re: Dilema !!!
Absolutni pravde....jenze G7 se mi proste nelibi tolik ja RS. Kdyz ty dve auta stoji vedle sebe, tak za me je RS mnohem hezci. Golf je bezesporu dobra volba, ale pro me je subjektivne trochu pod RS. Jinak mas skutecne naprostou pravdu a to by byla asi jedina alternativa ke Skodovce.d1.8t píše:Cestou ven by kromě ORS byl Golf 7 Variant. Ten má u 2.0 tdi víceprvek.Valmonte píše:A do prdele, na to jsem uplne zapomel...... Uz na to ale fakt s*ru. Vazne me to uz nebavi....snad to s tou tyci vzadu nebude tak hrozne....teda doufam. Dam to na 17 kola a mozna to nebude az tak uhopsane. Jinak moc dik za upozorneni...ja myslel,ze ten nejsilnejsi diesel uz ma multi..Zajda píše:Takže se vzdáváš 4x4 nebo DSG? Narážím na fakt, že bez 4kolky dostaneš ke všem dieslům kromě RS vzadu torzní příčku místo víceprvkové nápravy.