Vtom pripade to chapu, tak hodne stesti stim utrpenimValmonte píše: Holt pro mence jenom nemce... Resp. Koncern .....
Dilema !!!
Re: Dilema !!!
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dilema !!!
Řekl bych, žes vybral dobře, škoda toho RS. Byl jsi se v tom svézt?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dilema !!!
Mas pravdu, ale znas to, kazdy ma jine priority a toto je pro me velmi dulezite....nic nenavidim vic, nez studene auto pod snehem na sidlisti....holt, kazdy to mame jinakretron píše:edit 2: pises bez dane tak to by se tam vlezt mohlo...pak bych to teda asi neresil, auto o tridu ne-li dve jinderetron píše:a co (Passat) CC? to se tam cenove nevleze? koncern splnis, kysely ksichty taky pze vuci obyc passatu je i peknej, 2.0 dehet to ma ikdyz se sere a do premiovky to pošilhává.
edit: aha tak sorry nevleze ab 33.475,00 €
tak zalezi na prioritach, ale jestli nejsi taxikar nebo nejezdis sluzebne do Skandinavie tak bych radsi webasto oželel ve prospech lepsiho auta
Re: Dilema !!!
Insignia plni vse co chci, jen to proste neni auto pro mne.... Ropak ma kulturu behu jak Zetor a uvnitr je to takovy...no proste nic pro meDallen píše:Insigna je celkem velkej pruser
Nova M6. Combi 2.2 nafta s automatem, webasto si najdi ve vybave a do tech 30t.E se to cca vleze.
A porovnani s OIII nebo SIIfl je to krasne auto.
Re: Dilema !!!
No prave jeste nebyl....chystam se zitra, at to muzu nadobro rozseknout. S tou RS mas pravdu, ale to co ma RS navic proti Elegance nejsou veci, na kterych mi az tak zalezi.... Prakticky pouze vyssi vykon a to v beznem provozu jen tezko ocenim... Kazdopadne uprimne dekuji za pomoc s vyberem!!M.Z. píše:Řekl bych, žes vybral dobře, škoda toho RS. Byl jsi se v tom svézt?
Re: Dilema !!!
S tím topením to plně chápu, taky jsem to měl v každém autě (a to nebydlím v paneláku), až u 1er jsem narazil, protože pro můj model se nenabízí.
Na druhou stranu musím říct, že náběh topení je naprosto úžasný, takže do 5 minut od nastartování je v autě teplíčko.
Na druhou stranu musím říct, že náběh topení je naprosto úžasný, takže do 5 minut od nastartování je v autě teplíčko.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dilema !!!
Ja mel vlastne vzdy jen koncern...Octavia,passat,Superb...pokazde v rope a ten nabeh byl priserne dlouhy. Jasne, ze benzin je jine kafe Vsiml jsem si ale, ze koncern montuje neco , rika tomu teplovzdusne,nebo elektricke topeni a podle nich to ma markantne urychlit ohrev.....kazdopadne neni nad to si nastavit cas a prijit k teplemu autu a jeste k tomu bez snehu a ledu:o)M.Z. píše:S tím topením to plně chápu, taky jsem to měl v každém autě (a to nebydlím v paneláku), až u 1er jsem narazil, protože pro můj model se nenabízí.
Na druhou stranu musím říct, že náběh topení je naprosto úžasný, takže do 5 minut od nastartování je v autě teplíčko.
Re: Dilema !!!
fuj, změkčilci!
ňa by ježdění autem v zimě bez škrabání, zmrzlých pracek a zmrzlé prdele vážně nebavilo.... a to myslím vážně...
ňa by ježdění autem v zimě bez škrabání, zmrzlých pracek a zmrzlé prdele vážně nebavilo.... a to myslím vážně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dilema !!!
@Valmante: No koncern, objevi objevene a bude tomu rikat zazrak a vsichni jim to budou zrat. Tuhle ficuru meli JTD uz nekdy pred 13 lety..
Nehledej za tim nic nez topnej (odporovej) drat v okruhu chladici kapaliny. Zadnou velkou ucinost to nema, spise se to hodi kdy studene auto stoji v kolone (na volnobeh).
Nějaké slušné 3er se do 30t.E nevleze?
@pp: Popřál bych ti dřevěnej volant, to jsou teprve zmrzlé ruce
Nehledej za tim nic nez topnej (odporovej) drat v okruhu chladici kapaliny. Zadnou velkou ucinost to nema, spise se to hodi kdy studene auto stoji v kolone (na volnobeh).
Nějaké slušné 3er se do 30t.E nevleze?
@pp: Popřál bych ti dřevěnej volant, to jsou teprve zmrzlé ruce
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Dilema !!!
Nevím jak menší modely, ale Sharan a T5 používá přihřívač, což je normální topné těleso se spalovací komorou, které se dá relativně snadno předělat na nezávislé topení.
Účinnost je dobrá.
Účinnost je dobrá.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3