Aj ked sa Torsen nastavit neda, nie su "nastavene" vsetky rovnako, neviem ako to je u Hondackeho torsenu ale Quaife ma max. 80% svornosti. Samotne naladenie auta sa urcite tiez dost vyznamne podiela na celkovej reakcii auta na urcity diferencial.jarka píše:Tak co jsem četl po fórech zkušenosti na Hondu S2000 s LSD tak o ní právě koluje, že díky použití klasického torsenu LSD, je na limitu zákeřnější (tím jak ta špéra spíná). Oproti lameláku, který má má svornost stálou. Aspoň tak jsem to pochopil. To ale asi nebude přípat Quaife, který už je asi plánovaný přímo na rwd. Tady je dyžtak odkaz na diskuzi, která se o tom strhla na hondaclubu: http://honda-club.cz/forum/viewtopic.ph ... &start=150. To zajímavý je 14. příspěvek Danyho z typer.cz.
Inak trochu nechapem ten prispevok a IMHO nebude tvrdenie az tak spravne. Pri ubrati plynu na torsene dochazda k otvoreniu difu, ale neviem preco by malo byt toto pricinou staty adhezie a trakcia v momente ked nie je auto pod plynom nie je ziadna(ta je len pri zrychlovani). Problem u S2000 bude podla mojho nazoru v tom, ze je naladena velmi pretacavo(tipujem, nikdy som ju nesoferoval) a pri ubrati plynu a rozopnuti difu sa do zakruty vrha az velmi ochotne a nahle(pretacavo), pretoze pod plynom ju tlacila v zakrute svornost a podporovala nedotacavost.
Do tychto Japonskych aut sa vacsinou cpu 2-cestne lamelaky aby mali pri deceleracii relativne vysoku svornost(push nedotacavost) a neboli take pretacave.
Co som cital po vselijakych strankach, tak do modernejsich BMW(dajme tomu od e46 a novsie) je popularne montovat 1.5 cestne lamelaky, cize rozdiel nie je taky priepastny medzi tymto a torsenom, ako medzi 2-cestnym a torsenom. Pricina je hlavne to, ze cim novsie auto tym je snad viacej nedotacave, cize nizsia alebo ziadna svornost pri ubrati plynu je vitana.
Na buduci tyzden idem do hor, cize ho poriadne otestujem za nizkych trakcnych podmienkach a roznych stupaniach a podam report