Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Na silniční provoz by měl být šnek příjemnější.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
To právě nedokážu posoudit. Ale na lameláku nic nepříjemnýho nepozoruju, jsem s ním mamálně spokojen. Jediný co mi na jejich současný nabídce vadí je servisní náročnost.
RWD
Re: 125d vs M135i
Tak co jsem četl po fórech zkušenosti na Hondu S2000 s LSD tak o ní právě koluje, že díky použití klasického torsenu LSD, je na limitu zákeřnější (tím jak ta špéra spíná). Oproti lameláku, který má má svornost stálou. Aspoň tak jsem to pochopil. To ale asi nebude přípat Quaife, který už je asi plánovaný přímo na rwd. Tady je dyžtak odkaz na diskuzi, která se o tom strhla na hondaclubu: http://honda-club.cz/forum/viewtopic.ph ... &start=150. To zajímavý je 14. příspěvek Danyho z typer.cz.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Pravda, tohle jsem měl nastudovaný, když jsem uvažoval o S2K. Tenkrát jsme byl dost překvapenej, že majitelé mění sériový LSD za lamelu. Ale počítám, že tohle se Qauife týkat opravdu nebude.
RWD
Re: 125d vs M135i
d1.8t: po kolika km musíš ten lamelák servisovat? Jako na fwd bych si ho kvůli homokineťákům nedal, když jsem slyšel jak drsně se to auto chová při pomalým popojíždění, ale na rwd bych asi nic jinýho na víkendovku nechtěl.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Teď u KAAZu kterej je v nabídce za slušný ceny, píšou výměna oleje 3tis. km v ostrým nasazení, 10tis. při normálním.
Hanz snad psal, že v daily car při nízký svornosti a běžným použití až 25tis. Výdrž lamel 150tis. km. Při ostrým použití řádově míň. Nevim jestli si ty čísla pamatuju uplně přesně.
OEM 25% lamelák, má výměnu oleje...
Hanz snad psal, že v daily car při nízký svornosti a běžným použití až 25tis. Výdrž lamel 150tis. km. Při ostrým použití řádově míň. Nevim jestli si ty čísla pamatuju uplně přesně.
OEM 25% lamelák, má výměnu oleje...
RWD
Re: 125d vs M135i
Tak to sem čekal něco brutálnějšího. Když vemu že u víkendovky mám nájezd do 10kkm ročně, tak výměna oleje jednou za rok je cajk. Bych na rwd o ničem jiným ani neuvažoval.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Mě trochu odrazuje to rozpětí. Spodní hranice 3kkm na olej a třeba 15kkm na lamely se mi do daily auta uplně nezdá.
RWD
Re: 125d vs M135i
u auta pro radost budu klidně měnit wolej v diffu co 3 tis km
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Jasné, tak u daily bych se na to taky vyprdnul...d1.8t píše:Mě trochu odrazuje to rozpětí. Spodní hranice 3kkm na olej a třeba 15kkm na lamely se mi do daily auta uplně nezdá.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).