aha,
je fakt, ze i lyze s delkou 175 v normalnim vaku byly limitni, aby me nevadily pro pravou ruku.
Ja jsem byl kdysi obvinen z toho, ze trpim zrejme nejakou fobii, projevujici se neschopnosti snest auto pred sebou a tedy neustalym predjizdenim.
Nejlepsi odpovedi je, ze jizda za nekym mi neprijde dostatecne bezpecna
drugster píše:Ja jsem byl kdysi obvinen z toho, ze trpim zrejme nejakou fobii, projevujici se neschopnosti snest auto pred sebou a tedy neustalym predjizdenim.
Nejlepsi odpovedi je, ze jizda za nekym mi neprijde dostatecne bezpecna
Tu presne mam aj ja, no taktiez ho neznesiem ani zasebou
Obzvlast ked som naposledy skusal tuto fobiu prekonat jazdou v dave, no pani za mnou si pomylila brzdu s plynom a urobila mi otlacok svojej SPZ do naraznika...ja otlacok mojho auta do jej celeho predku
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
MZ: Ty to nevíš? Samozřejmě jedno, dvě byly jen dočasné řešení, než se zjistilo, že se to dá ojebat a ušetřit náklady. A nakonec podle testů se to podařilo vyladit tak, že to i líp funguje.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
honziss píše:2 M.Z.: ten origo vak na lyze je dokonalej, ale do f20 se moc nevejde. Mel jsem ho a prodal jsem ho, protoze i v te kratsi konfiguraci vychazel az na zacatek loketky a nejde zkratit, protoze tu spicku ma vystuzenou. Mam at, takze 1 hory jsem prezil, ale s mt si to neumim predstavit. Takze doporucuju zkusit nez vyjedes...
Dnes jsem si slavnostně vyzvednul lyže ze servisu, které jsem tam měl připravené od jara a s napětím vyzkoušel origo ski-vak, padne tam naprosto dokonale, žádné omezení jsem nezaznamenal.