BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

hmmm, tak až fčíl sem zapnul mainpage AF, adam šrámek byl o kus rychlejší., no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

snow: Ono taky hodně záleží jak ten silentblok vypadá. Dost silentbloků nemá smysl za PUR měnit (typicky silenty, kde je málo masa).
Strongy jsou prostě normální PURY. Ono je i dost domácích firem co PUR silenty vyrábí, ve výsledku nic na to není. Taky mám dva silenty do těhlice vyrobené doma, protože PF vyjde na cca 3t. a SF ty silenty nedělá.

Obecně dost taky záleží na konstukci samotného ramene, to je třeba typickej problém u alfy, kde jsou vzadu 4 kyvné ramena která sama o sobě nejsou nijak extrémně pevná, takže se dělaj úpravy za domorobo ramena z bezešvých trubek (které se daj i koupit za nesmysl) a do nich se cpou, červené, žluté a nebo rovnou unibaly.
Jak je to pak tvrdé?..Jako prase :D

Osobně bych předek dal do červených (na předku dochází k větším rázům, když dáš žluté, bude to pevnější, ale počítej, že ti půjdou větší rázy do volantu a čepy budou mít mnohonásobně menší životnost), silentbloky do žlutých (ty budou na uplnou věčnost), a na zadní nápravu taky žluťáky.

Kontakt na vojtu ti posilam do SZ, on sam ma pokud se nepletu BMW tak se ho zkus zeptat na jeho zkusenosti. Co funguje dobre na alfe na bmw fungovat nemusi :)

edit: A co se tyce stabiku, to je alchymie. Ale obecne je docela nesmysl menit pouze jeden. Ideal oba od jednoho (nejlepe primo z fabriky, z vrcholne verze)
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

jen k tem stabikum: souhlasim, ze idealni je vymenit oba ve vyvazene kombinaci. zvlaste s ohledem na to, ze stabiky nejsou supernakladna polozka. ale nekdy i vymenna jednoho pomuze k vyraznemu zlepseni.

WRX je po vymene uplne jine auto, z tupe a nedotacive potvory je docela zbaavne auto, u ktereho lze konecne ucinne pracovat s prenosem hmotnosti.

na M3 to udelam taky. zvlaste po zjisteni, ze zadni stabik ma snad jen 16 mm. se pak neni cemu divit, ze se to kymaci jako autobus.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

Dallen: Diky moc za rozborku ;) asi je rozhodnute a uvidime co vsetko sa bude menit a za ktoru farbu (asi bude cervena, predsa je to stale daily drive a tie nase cesty...) ...kazdopadne sem postnem update kam sa to zase podarilo posunut ;)

mmira: Iba 16mm??? To je nejak malo ne, ked podla ETKy mam ja vzadu 18mm?! :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

taxem neska z brambora udělal staré auto... 100018km svítá aktuálně na tachu... :D

čímž je po záruce..... :-o

...taxem neska přitáh domů originál náplně BMW (teda aspoň tomu musím věřit, že jsou originál, když jsou ze značkového autorizáku...)

2litry převodový olej MTF-LT3 (odlité z barelu)
2litry diff olej Castrol SAF-X0 75W-90 (taky odlité z barelu)
1litr x-drive olej 4DW (originál BMW pixla)

Příští týden mi to Michal povyměňuje....

+ už sem s ním domluvený, že ten píčovinec zvaný CDV pude ven....
Naposledy upravil(a) pavproch dne pát 22 lis 19:40, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

už sem to tu psal, zvažuju m4Zlika krapet poštelovat .... než sa rozhodnu, vymýšlím katastrofické scénaře...

Víte někdo o někom s "poštelovaným" (čti načipovaným) NA (naturally aspirated, čili neoturbeným) R6 řady N52 resp. N53, kdo už s touhle úpravou prošel (nebo neprošel) emisema?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

a jedna otázka z cest: neska sem dojel novou 5er (F10? nebo keré je to číslo - sedan), rakušák, W značka a ..... mělo to enem jednu (relativně malou) koncovku výfuku vlevo dole.... odspodu mu to jelo, ale enem troche a chvíli, pak už mu 316i natrhla prtel... (v žargonu koníčkářů: zadrženě, o tři délky... :D )

Co to bylo za motorizaci?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
glider
Pan Řidič
Příspěvky: 266
Registrován: ned 20 úno 00:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od glider »

18d? 20d?
alebo si zavodil sam
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

já nezávodil, sem prostě jel domů... :D

asi jo, jeden lauf asi nebylo šest a více hrnků...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

16 je fakt malo, na alfe mam 18, GTA ma 20
A jinak urcite, ono stabiky sou neco jak vacky na motoru. Za nejmene penez nejvice muziky. Navic sehnat jete stabiky (kterym se defacto nema co stat) z vrcholne nemusi byt vubec drahe (napr v pripade alfy to je zalezitost do 5t. za oba).
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět