BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

@snow:Na ty stabiky to je jedno, ale dej SF bo ty uz tam budou na vecnost.
Jinak dopredu bych dal stronglex (nebo powerflex jestli chces mit 2x takovy rozpocet :) ). Cervene
Na zadni napravu obecne je lepsi davat tuhsi, zlute. Eliminuje nedotacivost..

Vojtu co je prodava v cesku znas?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

To Dallen: Diky, Strongflex je prave preto moja volba, bo stoja polovic Powerflexov, no moc referencii som na ne este nepocul, takze je tu urcita neistota...
A cervena vs. zlta...nerobi prilisna tvrdost paseku na inych silentblokoch a samotnych ramenach vacsim namahanim? Mozno blba uvaha, ale vyrazne obmedzim jeden tlmiaci element (vyhody to samozrejme mat bude). Preto som chcel len cervene, ale ak ma zlta na zadku pomoct eliminovat nedotacavost, tak sem s nou ;)
A asi pri tom uz zobrat aj silentbloky pre ramena zadnej napravy, nech uz je to komplet...
Vojtu neznam, povodny plan bol urobit nakup tu - http://www.race-shop.sk/shop/26-podvozo ... 673-e46-98
No nebranim sa odporucaniu na kohokolvek ineho spolahliveho, kto bude vediet pomoct.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Davcza
Autoškolák
Příspěvky: 71
Registrován: úte 23 říj 20:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Davcza »

Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?




Oprava: Je to tak, máte pravdu.
Naposledy upravil(a) Davcza dne stř 20 lis 23:26, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

pavproch píše:njn... =((

750i F01
60-100 km/h through gears = 2.6(sec)
330ix e91
60-100 km/h through gears = 3.7(sec)
len citujem bonda: "ale aby si clovek na nekom na rovnym useku smlsl, chce to minimalne rozdil nejakych 50-100hp, jinak se zda ze to všechno jede podobne. Jednou jsme se nahaneli s kamaradem v 550i vs A6 4,2...na křižovatce se k nam chtěl pridat někdo s E91 R6 (dva rovny výfuky, jestli D nebo i jsem si nestihl všimnout), ale po par set metrech nam uplne zmizel :)"
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
vasco
Letec
Příspěvky: 1687
Registrován: čtv 17 úno 11:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od vasco »

Dneska se mi u 30i stala hrozně divná věc. Snažil jsem se prokličkovat dlouhou kolonou, takže jsem měl několik razantních kickdownů za sebou a při zhruba třetím čtvrtém takovém předjíždění mi najednou klesl výkon, jakoby kleklo turbo, i když žádné nemám... :) Stalo se mi to samozřejmě v protisměru, jak jinak, naštěstí jsem se vešel, ale nic moc příjemného to nebylo. Dalších cca 10km to auto prostě nejelo, ať jsem tam hodil manuálně kvalt jaký jsem chtěl, zrychlovat se tomu skoro nechtělo. Po těch několika málo minutách pak zase auto začalo fungovat jak mělo. Zvláštní... Setkal se někdo už s podobnou věcí?
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:neska sem měl názornou ukázku rozdílu R6 a V8.... sem jel za 750i (F01) skrz obec (ne)předpisových 60, u cedule konec obce na to šlápnul, já to čekal, měl sem tam za 2, plnej a ..... on udělal frnk a byl pryč.... :D
Jebka jedna podmotorovaná. :D
RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

mmira píše:
Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.
Za znizenych adheznych podmienok by to nemalo dokonca tu prilnavost zhorsovat? Alebo je to stale ten rychlejsi prechod drzi/nedrzi?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

princip je v tom, ze to prilnavost zvysuje pritlacenim vnitrniho kola k silnici. jenze kdyz se uvnitr prida, venku se musi ubrat. funguje to bez ohledu na podminky. podstatne ale je, jak moc tuhy stabik se pouzije. kdyz se to prezene, tak to situaci opravdu jen zhorsi. zadek se zacne chovat podobne jako tuha naprava, hrbol nadlehci jedno z kol a zadek leti.

celkove vyzneni podvozku je ale dano nejen tim stabikem, zalezi, jake to ma pruziny, tlumice a geosku. je to docela alchymie, sam se v tom orientuju jen na zakladni urovni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Naposledy upravil(a) pavproch dne čtv 21 lis 12:12, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět