Jinak dopredu bych dal stronglex (nebo powerflex jestli chces mit 2x takovy rozpocet
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Na zadni napravu obecne je lepsi davat tuhsi, zlute. Eliminuje nedotacivost..
Vojtu co je prodava v cesku znas?
len citujem bonda: "ale aby si clovek na nekom na rovnym useku smlsl, chce to minimalne rozdil nejakych 50-100hp, jinak se zda ze to všechno jede podobne. Jednou jsme se nahaneli s kamaradem v 550i vs A6 4,2...na křižovatce se k nam chtěl pridat někdo s E91 R6 (dva rovny výfuky, jestli D nebo i jsem si nestihl všimnout), ale po par set metrech nam uplne zmizelpavproch píše:njn...![]()
750i F01330ix e9160-100 km/h through gears = 2.6(sec)60-100 km/h through gears = 3.7(sec)
ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?
Jebka jedna podmotorovaná.pavproch píše:neska sem měl názornou ukázku rozdílu R6 a V8.... sem jel za 750i (F01) skrz obec (ne)předpisových 60, u cedule konec obce na to šlápnul, já to čekal, měl sem tam za 2, plnej a ..... on udělal frnk a byl pryč....
Za znizenych adheznych podmienok by to nemalo dokonca tu prilnavost zhorsovat? Alebo je to stale ten rychlejsi prechod drzi/nedrzi?mmira píše:ne, cim tuzsi stabilizator, tim vice trakce se ubere vnejsimu a prida vnitrnimu kolu. do jisteho okamziku to celkovou trakci zvysuje, pak ale nastava rychlejsi prechod k pretacivosti.Davcza píše:Rád se nechám opravit, ale není to naopak? Méně tuhý stabilizátor vzadu by měl přimět nápravu "ochotněji ztratit přilnavost", tím pádem přetáčivější chování, ne?