Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
bambus: jé, já si jí všiml až teď. Hustá fotka - ty bočnice jsou pěkně deformovaný .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
No 185/60 R15 není zrovna okruhový rozměr
Hlavně průjezd této zatáčky neměl daleko k dalšímu důvodu pro zavření trati, skoro vyzuté kolo byl jen bonus.
Hlavně průjezd této zatáčky neměl daleko k dalšímu důvodu pro zavření trati, skoro vyzuté kolo byl jen bonus.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
já taky trénoval na M3 Challenge, ale pak jsem přijel na NS a v reálu to bylo úplně jinéjarka píše:Mě přijde docela věrohodná právě ta BMW M3 challange. Nevím jak v jiných hrách, ale tady se dá místo volantu používat myš a to mi docela vyhovavalo. Dnes už to ale smažím jen na klávesnici na notebooku a taky to stačí, jen nechávám TC na 1.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
bambus: to je na vyjezdu z Ex-Muhle (Adenau)? tam se prece nema co stat
ad simulatory - dodnes jsem nepochopil, jak to nekdo muze hrat pres klavesnici ci mys. ja k tomu potrebuju volant (koupil jsem neco od Logitechu).
ad simulatory - dodnes jsem nepochopil, jak to nekdo muze hrat pres klavesnici ci mys. ja k tomu potrebuju volant (koupil jsem neco od Logitechu).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Místo jsi trefil přesně, a stát se tam nemá co pokud za volantem nesedí lama, která kouká víc dozadu než dopředu
Taky simulátoruju s volantem od Logitechu není to sice G25 (nebo 27) se spojkou a klasickou řadičkou s H kulisou, ale lepší než klávesnice je to určitě.
Taky simulátoruju s volantem od Logitechu není to sice G25 (nebo 27) se spojkou a klasickou řadičkou s H kulisou, ale lepší než klávesnice je to určitě.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Tak jsem měl asi kliku, mě to přišlo hrozně podobný, dokonce si myslím, že sedí i některý hrboly. Samo si člověk musí odmyslet to převýšení a v reálu se rovinky zdají kratší...Arnie J píše:já taky trénoval na M3 Challenge, ale pak jsem přijel na NS a v reálu to bylo úplně jiné
Ad. ovládání: tady se asi projevuje prosezený mládí na vš u colina mcrae 2 a 3 (nebyl problém hrát třeba od 20 do 2h ). Dodnes si myslím, že tam mi to co se řízení týká dalo neskutečně moc. Díky CMR2 jsem si taky zvykl na klávesnici a dnes s tím moc nemám problém. V M3 challange mi klávesnice nejdřív vadila, ale když jsem odhalil že i ve hře se dá k zatáčení použít plyn, tak už to člověka moc nelimituje (asi jsem objevil rwd ameriku, ale pro mě to byla novinka ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ta v GT5 je verna, ale laser scan asi neni zadna.
Nejzabavnejsi na PC je corvette mod, neustale oversteer zajet skutecny rekordni cas zr1 je hodne tezke.
Nejzabavnejsi na PC je corvette mod, neustale oversteer zajet skutecny rekordni cas zr1 je hodne tezke.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ahoj pánové a dámy. Plánuji letos výlet na Ring a měl bych k tomu několik dotazů.
1. kdy je lepší tam jet - v týdnu nebo na víkend? Nebude o víkendu nával?
2. Jak jste řešili ubytování pokud jste jeli na více dní? Hotel, kemp? Nějaká doporučení?
Na co si tam dát vyloženě pozor? Trať krapet znám a mám projetou na sim, ale realita bude jiná.
1. kdy je lepší tam jet - v týdnu nebo na víkend? Nebude o víkendu nával?
2. Jak jste řešili ubytování pokud jste jeli na více dní? Hotel, kemp? Nějaká doporučení?
Na co si tam dát vyloženě pozor? Trať krapet znám a mám projetou na sim, ale realita bude jiná.
Octavia II RS TDi DSG 2010
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Jsem sice Ring - amatér, ale něco si říct dovolím:
- ve všední dny je obvykle pro veřejnost jen pár hodin odpoledne / v podvečer. O víkendu větš. celé odpoledne.
- Pokud chceš levné a přitom celkem slušné bydlení a nevadí ti kousek cesty od Ringu, tak tohle se dalo:
http://www.siebenbachtal.de/
- až pojedeš, hlavně koukej do zrcátek, pořád tě bude někdo předjíždět.
Zbytek nechám povolanějším...
- ve všední dny je obvykle pro veřejnost jen pár hodin odpoledne / v podvečer. O víkendu větš. celé odpoledne.
- Pokud chceš levné a přitom celkem slušné bydlení a nevadí ti kousek cesty od Ringu, tak tohle se dalo:
http://www.siebenbachtal.de/
- až pojedeš, hlavně koukej do zrcátek, pořád tě bude někdo předjíždět.
Zbytek nechám povolanějším...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
O víkendu tam je na parkovišti před vjezdem neskutečná atmosféra a o tu by bylo škoda přijít - pořád je na co koukat. Den tam pak uteče strašlivě rychle . Jinak mě hodně pomohlo svezení s kamarádem, který už to tam znal, ale dá se i bez toho. Každopádně znalost trati ze simulátoru je velkou výhodou na takhle členitý trati.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).