chvili to trvalo, ale o publikaci rozhoduje nekdo jinyjarka píše:Tak to jo, koukej se už vybalit s tím časem .
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/s- ... it-o-30-s/
chvili to trvalo, ale o publikaci rozhoduje nekdo jinyjarka píše:Tak to jo, koukej se už vybalit s tím časem .
Pokud s ní najezdíš nějaký km jako s potahem pak má asi smysl nechat ten vnitřek. Pokud se ale ohlídnu třeba za tímto rokem kolik km jsem s ctr najel "normálně", tak jsem prakticky na nule a pak nevidím jediný důvod proč sebou tahat takových blbostí, který stejně nepoužívám. A i když je pravda, že nejlepší investice je do řidiče, tak ubraný kila ti zase šetří techniku a zostřují projev auta. A když se ty věci při vyndávání neponičí, tak není problém je v případě potřeby dát zpět.mmira píše:presne, jen vyhazet intos a dat skorapky, usetri se spousta kil a jeste se bude sedet citelne niz. ja na to ale nemam jak penize, tak se mi nechce mou krasne full stock M3 prznit tuningem .
navic - nejlevnejsi uprava auta je zlepseni ridice.
Já dal už ve 4. reálným kole na ringu 9:10, ale když započítám ty skoro stovky virtuálních kol, tak jsem tam zas nebyl takový novic .mmira píše:10:52 na prvni vylet imho neni spatny cas. pamatuju, ze pri prvni navsteve jsem s 2x tak vykonym autem zajel neco kolem 10:10.