Já jsem tohle auto neřídil, ale řídil jsem závodní 8g v Brně a nezábavný mi to auto rozhodně nepřišlo. Jediný co na tom autě bylo z mýho pohledu znát, tak trochu větší hmotnost, ale zase líp rozložená (nádrž je nízko vzadu mezi nápavou). Jinak co se týká geometrie, tak ta závodní byla nastavená dost agresivně (moje auto je proti tomu beránek). Jako všude se píše o špatné zadní nápravě, ale ta by byla to poslední co by mi na tom autě vadilo. Co je důležitý, tak to má skvělou převodovku, dokonalý točivý motor a oproti 7g taky lepší ostřejší řízení. A tohle konkrétní auto je opravdu udělaný pečlivě - stačí se podívat na spec list kolik tam je nasypáno. Pokud někdo uvažuje o upravování ctr8g, tak tady už má vše hotový a za pár peněz. Jako daily bych to teda nekupoval, páč by mi toho bylo líto
.
Ad. srovnání sériových 7 a 8g: to se prostě se sérií nedá srovnat, tohle je ostrý závoďák na značkách. Mě třeba sériová 7g bavila, ale pouze do tý doby než jsem zkracoval převodovku a dal LSD, bez toho bych to už nechtěl. Konkrétně tyhle dvě věci z toho udělaly úplně jiný auto a v tomto případě je vše komplet.
edit: jediný co bych na tomto konkrétním autě změnil, tak bych tam dal 17" kola a pneu 235/40 (lehčí kola s lepším gripem a navíc se ještě trochu zkrátí převodovka).