pavproch píše:Na tachu 3er téměř 100tis km (99% po CZ a SK silnicích I až IV třídy, čili tankodromy) - tak nějak začínám mít pocit, že (hlavně přední náprava) už není to co bývala... tlumiče jsou podle testu OK (94%), ale sem tam sa už ozve nějaký pazvuk, klepnutí či vůle...
jak mi neska začalo zlobit to rádijo, taxem brambora mj. šupnul i na zvedák a kuknul sa na něj zespoda.... teda mj. i na přední nápravu
tyčky stabilizátorů se zdají v cajku, je už docela znatelná vůle v homokineťácích a hlavně tam fakt něco dost výrazně bouchá/tluče při kývání kolama ve svislé rovině kolmo k podélné ose auta, asi fakt uložení ramen... no nic no... počkám, až doběhne záruka (červen 2014, to bude na tachu asi 120tis km) a pak nechám svého dvorního mechanika Michala udělat komplet (opravdu kompletní!) výměnu všeho na přední nápravě...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Trcoha ina tema olej: nechapem ake rozdiely dokazu byt v cenach. U 550i som pred vymenou oleja, davam tam 0W40 BMW-LL04. Normalne 1liter, napr. v Auto Kelly, benzinka atd stoji minimalne 600,-Kc, tak na internete sa to iste da kupit za 1/3 ceny, co mi uz pride slusny rozdiel, vid napriklad (nechcem robit reklamu, tych e-shop-ov s podobnou cenou je viac): http://jaknaauto.cz/Produkty/Motorove-o ... t-4L-P308/
to víš že jo, udělám nový podvozek a pak si ho zase na našich zimních a jarních cestách hned rozbiju.... eeeee, až příští rok v létě... ono to sice už je cítit, ale není to ještě ani zdaleka zralé na výměnu..
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:to víš že jo, udělám nový podvozek a pak si ho zase na našich zimních a jarních cestách hned rozbiju.... eeeee, až příští rok v létě... ono to sice už je cítit, ale není to ještě ani zdaleka zralé na výměnu..
staci nebyt alibista, vyhodit ty zkurvene rft a není co resit (kolikrat jsi kde v zime prorazil kolo)... fakt nechapu tuhle logiku
Jako nechcu strašit, ale na mojí straré vráně jsem cca před 3 měsíci taky začal slyšet nějaké lehounké pazvuky, kterým jsem nepřisuzoval větší význam a když jsem byl měnit píchlou gumu, tak jsem zjistil, že čep řízení je totál mrtvola a s kolem jsem si moh hýbat v rozsahu 3 cm
Včera sem to s malou dušičkou nechal ve firemních garážích (bez vytažení pojistek) s plnou hlavou starostí, co najdu ráno (a jestli vůbec něco najdu, kromě hromady popela )
Ráno přijdu k autu a - ticho, absolutně žádné zvuky výbojů/praštění/vrčení v reproduktorech (v klidu i po nastarování), rádio - zdá se - normálně hraje...
Wtf???
Budu to sledovat a stejně to nechám příští týden důkladně zkontrolovat, dyž je to v záruce...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.