BMW Divize
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: BMW Divize
M54B30 - jde z toho nějak udělat sportovní motor (trochu více výkonu ve vyšších otáčkách) nebo to je nesmysl?
Re: BMW Divize
jj, u hartgeho ho umeli prevrtat na 3.2 a dostat z nej 300 k, u kellenerse zase maji vhodny kompresor. jinak se da poladit plyn a vanos, ale moc to asi neprinese. umi to Morisak.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: BMW Divize
Oukej, takže rouzumné výsledky pouze za spoustu kapříků a přeplňovat nechci...
Tudíž mi vychází, že M3 E36 > Z3 Coupe 3.0
Tudíž mi vychází, že M3 E36 > Z3 Coupe 3.0
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: BMW Divize
3.0, 3.2 se bojím, bo teoreticky hrozí drahý průser co jsem tak vyčet..
Re: BMW Divize
myslim, ze auto, co prezilo dodnes, uz se nerozpadne.
ale oboje bude, podle meho soudu, vyrazne lepsi nez Z3 coupe 3.0 (byt tim druhym jsem nikdy nejezdil, jen Z3M)
pred par lety byl na prodej pekny sedan 3.0, modry s modrou kuzi, nekde u vyskova stal. podle obrazku moc pekne auto.
ale oboje bude, podle meho soudu, vyrazne lepsi nez Z3 coupe 3.0 (byt tim druhym jsem nikdy nejezdil, jen Z3M)
pred par lety byl na prodej pekny sedan 3.0, modry s modrou kuzi, nekde u vyskova stal. podle obrazku moc pekne auto.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Řekl bych, že je to trochu zapeklitější. Z3 má nominálně o 56k míň, ale na stovku zhruba stejný čas. Je výrazně lehčí, sedí s v ní uplně jinde než v e36. Blíž k zadním kolům a níž, je to jiný ježdění. Je menší, kompaktnější. S50B30 je litina, takže poměrně dost zatěžuje kola a má na rozdíl od M3 3,2 konvenční geometrii přední nápravy. Generálka M motoru je vždycky za ranec. Takže až sem by to pro mě bylo hrozně jednoduchý rozhodování.enthusiastic.driver píše:Oukej, takže rouzumné výsledky pouze za spoustu kapříků a přeplňovat nechci...
Tudíž mi vychází, že M3 E36 > Z3 Coupe 3.0
Velikou nevýhodou Z3 je plechařina. Když se jezdí ostře občas se to nepovede a pak to u Z3 bude drahý.
RWD
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: BMW Divize
No tak teda děkuju.... moc mi to pomohlo Z3C je fakt lehčí? Podle katalogu na autoweek.nl fakt jo 1420/1330 - ale doprdele, nějak se mi to nezdá. E36 přece není nijak otylá, naproti tomu Z3C je snad jediné kupé těžší než kabriolet.
Nicméně, nedávná zkušenost při přesednutí z moji 328i do Z3C 2.8 víceméně odpovídá tomu, co píšeš - Z3C působila mnohem mrštněji a sporotvněji. Ta moje mrcha byla oproti ní těžká nedotáčivá svině.
Jak velký je rozdíl mesi standardním E36 podvozkem a Mkovým na 3.0? A M3 3.0 má stejnou geo jako ostatní E36? Ale geo se pak dá případně měnit nějakým aftermarket podvozkem na horním uložení, což? Co převod řízení? má ho M3 trochu ostřejší? Nicméně ta oznámka o litinovém třílitru je docela trefná, trošku se začínám bát.
Mě zatím všichni skálopevně tlačí do M3, jakožto jediné rozumné variantě, ale jde to trošku proti mým pocitům z řízení...
Nicméně, nedávná zkušenost při přesednutí z moji 328i do Z3C 2.8 víceméně odpovídá tomu, co píšeš - Z3C působila mnohem mrštněji a sporotvněji. Ta moje mrcha byla oproti ní těžká nedotáčivá svině.
Jak velký je rozdíl mesi standardním E36 podvozkem a Mkovým na 3.0? A M3 3.0 má stejnou geo jako ostatní E36? Ale geo se pak dá případně měnit nějakým aftermarket podvozkem na horním uložení, což? Co převod řízení? má ho M3 trochu ostřejší? Nicméně ta oznámka o litinovém třílitru je docela trefná, trošku se začínám bát.
Mě zatím všichni skálopevně tlačí do M3, jakožto jediné rozumné variantě, ale jde to trošku proti mým pocitům z řízení...
Re: BMW Divize
Takle přesedám často (3er e91 s třílitrem 200kW@1.715kilo do Z4 e89 s třílitrem 190kW@1.430kilo) a sem z teho dycky hodně překvapený, o kolik je Zetka mrštnější....enthusiastic.driver píše: Nicméně, nedávná zkušenost při přesednutí z moji 328i do Z3C 2.8 ...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
a co teprve rapid s 1150 kgpavproch píše:Takle přesedám často (3er e91 s třílitrem 200kW@1.715kilo do Z4 e89 s třílitrem 190kW@1.430kilo) a sem z teho dycky hodně překvapený, o kolik je Zetka mrštnější....enthusiastic.driver píše: Nicméně, nedávná zkušenost při přesednutí z moji 328i do Z3C 2.8 ...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW