BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

taxem po více než dvou letech soužití s 3er udělal "objev" - vůbec poprvé (přiznávám, že omylem) sem vypnul AC (teda myslím jako kompresor).... což vsem vzhledem k venkovním teplotám poznal až po několik dnech.... a těch několik dnů sem si výskal, jak najedou 3er jede tak nějak o dost líp a hladčeji při poprdávání po městě v oblastech těsně nad volnoběhem a při lechtání plynu.... *-:)

že zapnutá AC ovliňuje (výrazně) chod motoru pindice (44kW) je pochopitelné (kompresom má příkon klik ? 5kW nejmíň a to už na takle slabým motůrku je znát..... že ale bude tak moc hodně ovlivňovat 200kW, to bych nikdy nehádal....

bohužel ale (ne)zapnutá klima nemá vliv na nepadání otáček při větší zátěži.... :(
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@dll: na třepačce sem byl (test tlumičů) a nic tam nebouchalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

myslm, ze dll myslel ty stolice, co se na STk pouzivaji na overeni pevnosti cepu. to by mohlo leccos ukazat.

imho budes potrebovat vymenit hlavne silentbloky (takze cela ramena) .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

pavproch píše:taxem po více než dvou letech soužití s 3er udělal "objev" - vůbec poprvé (přiznávám, že omylem) sem vypnul AC (teda myslím jako kompresor).... což vsem vzhledem k venkovním teplotám poznal až po několik dnech.... a těch několik dnů sem si výskal, jak najedou 3er jede tak nějak o dost líp a hladčeji při poprdávání po městě v oblastech těsně nad volnoběhem a při lechtání plynu.... *-:)

že zapnutá AC ovliňuje (výrazně) chod motoru pindice (44kW) je pochopitelné (kompresom má příkon klik ? 5kW nejmíň a to už na takle slabým motůrku je znát..... že ale bude tak moc hodně ovlivňovat 200kW, to bych nikdy nehádal....
vplyv zapnuteho komresora na vykon motoru citim aj na E46 325i, takisto som tym celkom prekvapeny. U byvalej oktavky som to nikdy neregistroval.

U 550i, tam rozdiel (zatial) necitim ziadny Btw, mam po 5 dnoch za sebou prvych 2.500km, v nasledujucich dnoch kratko o tom aute poreferujem.... lebo skutocne je o com :-bd :-)
E46 325i + E60 550i
RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

Na "třepačce" na STK mi nezjistili nikdy nic. Všechno bez vůli, ale při jízdě rány, uvnitř byly rozpraskané silentbloky a vidět do nich nebylo. Já jsem zvyklý že když jedna z náprav znejistí, koupím sadu od Meyle nebo Lemförderu a udělám ji komplet, to je pro mě jediné řešení.

Rozdíl ve vypnuté klimatizaci podle mě člověk cítí na čemkoliv, v parném letním odpoledni se zapnutím klimy auto dokonce definitivně výkonově pohřbí, viskózní vrtule kvílí jak šílená a auto je pocitově proti chladnému vlhkému ránu bez klimatizace o 20% línější. Navíc když to několik desítek km ženu naplno s klimou v horkém dnu, tak prostě začne na motoru stoupat teplota, auto postupně vyřadí klimu, pak i turbo a stane se z toho doslova diesel atmosféra a ŘJ auto omezuje tak, aby budík teploty nešel v žádném případě přes čárku na 3/4. Do červeného jsem to nikdy nedostal.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

zajímavé, 320d ničím takovým netrpěla ... asi bylo více prostoru na chlazení
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Proto sem psal, ze to nesmi byt debil.
Me nechteli dat stk kvuli neserizenym svetlum a vyhozenemu drzaku vyfuku.
A jak na tom bylo auto? Dolni rmena mrtve, kastle shnila, zadni trmen zaseklej samostav a mnoho dalsich
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

:D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
jancsi
Pan Řidič
Příspěvky: 280
Registrován: stř 16 úno 11:50
Bydliště: Praha

Re: BMW Divize

Příspěvek od jancsi »

Arnie J píše:zajímavé, 320d ničím takovým netrpěla ... asi bylo více prostoru na chlazení
tak 320d robi dost rachot, a ani velmi neide, takze rozdiel medzi neide a este trochea viac neide uz velmi nepoznas :-) to bude aj pripad mojej byvalej oktavky.
E46 325i + E60 550i
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

já se bavil o tom postupném umírání při jízdě na plný plyn v horku ... jinak je jasný, že i u 320d je poznat zapnutí klimy :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Odpovědět