BMW Divize
Re: BMW Divize
taxem po více než dvou letech soužití s 3er udělal "objev" - vůbec poprvé (přiznávám, že omylem) sem vypnul AC (teda myslím jako kompresor).... což vsem vzhledem k venkovním teplotám poznal až po několik dnech.... a těch několik dnů sem si výskal, jak najedou 3er jede tak nějak o dost líp a hladčeji při poprdávání po městě v oblastech těsně nad volnoběhem a při lechtání plynu....
že zapnutá AC ovliňuje (výrazně) chod motoru pindice (44kW) je pochopitelné (kompresom má příkon klik ? 5kW nejmíň a to už na takle slabým motůrku je znát..... že ale bude tak moc hodně ovlivňovat 200kW, to bych nikdy nehádal....
bohužel ale (ne)zapnutá klima nemá vliv na nepadání otáček při větší zátěži....
že zapnutá AC ovliňuje (výrazně) chod motoru pindice (44kW) je pochopitelné (kompresom má příkon klik ? 5kW nejmíň a to už na takle slabým motůrku je znát..... že ale bude tak moc hodně ovlivňovat 200kW, to bych nikdy nehádal....
bohužel ale (ne)zapnutá klima nemá vliv na nepadání otáček při větší zátěži....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
@dll: na třepačce sem byl (test tlumičů) a nic tam nebouchalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
myslm, ze dll myslel ty stolice, co se na STk pouzivaji na overeni pevnosti cepu. to by mohlo leccos ukazat.
imho budes potrebovat vymenit hlavne silentbloky (takze cela ramena) .
imho budes potrebovat vymenit hlavne silentbloky (takze cela ramena) .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
vplyv zapnuteho komresora na vykon motoru citim aj na E46 325i, takisto som tym celkom prekvapeny. U byvalej oktavky som to nikdy neregistroval.pavproch píše:taxem po více než dvou letech soužití s 3er udělal "objev" - vůbec poprvé (přiznávám, že omylem) sem vypnul AC (teda myslím jako kompresor).... což vsem vzhledem k venkovním teplotám poznal až po několik dnech.... a těch několik dnů sem si výskal, jak najedou 3er jede tak nějak o dost líp a hladčeji při poprdávání po městě v oblastech těsně nad volnoběhem a při lechtání plynu....
že zapnutá AC ovliňuje (výrazně) chod motoru pindice (44kW) je pochopitelné (kompresom má příkon klik ? 5kW nejmíň a to už na takle slabým motůrku je znát..... že ale bude tak moc hodně ovlivňovat 200kW, to bych nikdy nehádal....
U 550i, tam rozdiel (zatial) necitim ziadny Btw, mam po 5 dnoch za sebou prvych 2.500km, v nasledujucich dnoch kratko o tom aute poreferujem.... lebo skutocne je o com
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
Na "třepačce" na STK mi nezjistili nikdy nic. Všechno bez vůli, ale při jízdě rány, uvnitř byly rozpraskané silentbloky a vidět do nich nebylo. Já jsem zvyklý že když jedna z náprav znejistí, koupím sadu od Meyle nebo Lemförderu a udělám ji komplet, to je pro mě jediné řešení.
Rozdíl ve vypnuté klimatizaci podle mě člověk cítí na čemkoliv, v parném letním odpoledni se zapnutím klimy auto dokonce definitivně výkonově pohřbí, viskózní vrtule kvílí jak šílená a auto je pocitově proti chladnému vlhkému ránu bez klimatizace o 20% línější. Navíc když to několik desítek km ženu naplno s klimou v horkém dnu, tak prostě začne na motoru stoupat teplota, auto postupně vyřadí klimu, pak i turbo a stane se z toho doslova diesel atmosféra a ŘJ auto omezuje tak, aby budík teploty nešel v žádném případě přes čárku na 3/4. Do červeného jsem to nikdy nedostal.
Rozdíl ve vypnuté klimatizaci podle mě člověk cítí na čemkoliv, v parném letním odpoledni se zapnutím klimy auto dokonce definitivně výkonově pohřbí, viskózní vrtule kvílí jak šílená a auto je pocitově proti chladnému vlhkému ránu bez klimatizace o 20% línější. Navíc když to několik desítek km ženu naplno s klimou v horkém dnu, tak prostě začne na motoru stoupat teplota, auto postupně vyřadí klimu, pak i turbo a stane se z toho doslova diesel atmosféra a ŘJ auto omezuje tak, aby budík teploty nešel v žádném případě přes čárku na 3/4. Do červeného jsem to nikdy nedostal.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
zajímavé, 320d ničím takovým netrpěla ... asi bylo více prostoru na chlazení
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Proto sem psal, ze to nesmi byt debil.
Me nechteli dat stk kvuli neserizenym svetlum a vyhozenemu drzaku vyfuku.
A jak na tom bylo auto? Dolni rmena mrtve, kastle shnila, zadni trmen zaseklej samostav a mnoho dalsich
Me nechteli dat stk kvuli neserizenym svetlum a vyhozenemu drzaku vyfuku.
A jak na tom bylo auto? Dolni rmena mrtve, kastle shnila, zadni trmen zaseklej samostav a mnoho dalsich
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
tak 320d robi dost rachot, a ani velmi neide, takze rozdiel medzi neide a este trochea viac neide uz velmi nepoznas to bude aj pripad mojej byvalej oktavky.Arnie J píše:zajímavé, 320d ničím takovým netrpěla ... asi bylo více prostoru na chlazení
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
já se bavil o tom postupném umírání při jízdě na plný plyn v horku ... jinak je jasný, že i u 320d je poznat zapnutí klimy
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!