pavproch píše:Přejmenoval sem vlákno a pokračuju dál v dotazech....
V ETK (realOEM.com) jsem podle VIN m4Zlika našel parádní alternativu - interiér 4MW "Aluminium Carbon", následně poptal u dealera BMW.. (chtějí za to ale strašnou "raketu"... )- chtěl bych vyměnit interiérové obložení (palubka, středová konzole, dveře - dnes leštěný hliník) za černý "carbon-look" (nejlépe opravdu vyměnit za nové, polepu karbonovou folií nějak moc nevěřím, že by to vypadalo...)
Lišty na palubku a dveře jsou fpoho, ale ke krytu středového tunelu jsem dostal informaci, že "Alu Carbon" je pro automobily až od MY2010 (m4Zlik je MY2009).
Nevíte někdo, v čem může být rozdíl? (facelift přece přišel až 2011, ne?)
Tuning - ta správná strana tuningu
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
neplest MY a rok...
navic bych se trochu obaval toho, ze to zacne drncet...dneska jsou vsechny tyhlety plastovy veci delany stylem jednou nackvaknout a dost
zkus se podivat tady http://www.abv-autodily.cz na audi jsem tam nasel hodne origo novych dilu za rozumnejsi ceny (olant), ale bmw jsem neprochazel
navic bych se trochu obaval toho, ze to zacne drncet...dneska jsou vsechny tyhlety plastovy veci delany stylem jednou nackvaknout a dost
zkus se podivat tady http://www.abv-autodily.cz na audi jsem tam nasel hodne origo novych dilu za rozumnejsi ceny (olant), ale bmw jsem neprochazel
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
právě proto, když už budu hrabat do interieru, tak chci nové originál díly - potom nebude vadit, že při vyndávání něco dokurwim... btw, m4Zlik lehce chrastí a povrzává už fčíl.... halt 35tis km po německých strsse a bahnech na 19" RFT sa podepsalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Ta jednička u Z4 je chyba, ne? Pokus o terénní redukci bych u ní nečekal. Jinak kratší stálý by to mohl podle mě i zazdít, převody na sebe moc pěkně nenavazují (jako asi u většiny silničních převodovek), takhle má aspoň 3° šanci pokrýt většinu řádění
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Tak zaleží jestli chceš řadit nebo ne. Jinak ta jednička je fakt úlet... Já bych to naopak zkrátil, aby to na 6°v omezovači dalo těch 240-250, dynamicky by to šlo nahoru jako kráva . Pokud je to sporťák tak na co rychloběh . Já to mám v autě takhle (9000ot: 1°60kmh, 2°91kmh, 3°128kmh, 4°160kmh, 5°200kmh, 6°249kmh) a jsou situace, kdy bych ještě možná trochu zkrátil...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Tak zrychlení na jednotlivé převody by se zlepšilo, o tom žádná, otázka je, jak by to fungovalo v jizdní realitě toho kterého soudruha, pokrátit si dif a pak řadit většinu času o kvalt výš by nemuselo být to pravé U toho Z4 rozložení si dokážu představit zkrácený diff tak na 3/4 (předpokládám, že se nic takového nedělá), vznikla by z toho celkem příjemně naskládaná 5°rally skříň s jedničkou vlevo dole
Naposledy upravil(a) Zajda dne čtv 03 říj 10:07, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
hezky to tu probíráte, ale.... myslím, že sem to tu už psal - rozhodl sem se pro LSD Quaife a u něj nelze (jednoduše, pokud vůbec) změnit final ratio... takže na "zkracování" prdím... ale i tak díky za názory...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
Já to stejně bral spíš obecně. Tož hodně štěstí s tym pertinaxem
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
pavproch: mi už tady jen tak kafráme . Jinak včera jsem mluvil s naším dvorním úpravcem na CTR ( Dany z typer.cz) a mluvili jsme o plánech do budoucna a říkal, že teď montoval do nějaké S2000 správný diferák (asi to byla lamela) a auto prý začalo fungovat neskutečně, že by si to prý uměl představit i na okresku. Takže hrrr do toho, asi určo to za to stojí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Tuning - ta správná strana tuningu
????Zajda píše:Já to stejně bral spíš obecně. Tož hodně štěstí s tym pertinaxem
(ja něpanimáju)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.