Tuning - ta správná strana tuningu

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

pavproch píše:Přejmenoval sem vlákno a pokračuju dál v dotazech....
- chtěl bych vyměnit interiérové obložení (palubka, středová konzole, dveře - dnes leštěný hliník) za černý "carbon-look" (nejlépe opravdu vyměnit za nové, polepu karbonovou folií nějak moc nevěřím, že by to vypadalo...)
V ETK (realOEM.com) jsem podle VIN m4Zlika našel parádní alternativu - interiér 4MW "Aluminium Carbon", následně poptal u dealera BMW.. (chtějí za to ale strašnou "raketu"... :( )

Lišty na palubku a dveře jsou fpoho, ale ke krytu středového tunelu jsem dostal informaci, že "Alu Carbon" je pro automobily až od MY2010 (m4Zlik je MY2009).

Nevíte někdo, v čem může být rozdíl? (facelift přece přišel až 2011, ne?)


Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od retron »

neplest MY a rok...
navic bych se trochu obaval toho, ze to zacne drncet...dneska jsou vsechny tyhlety plastovy veci delany stylem jednou nackvaknout a dost
zkus se podivat tady http://www.abv-autodily.cz na audi jsem tam nasel hodne origo novych dilu za rozumnejsi ceny (olant), ale bmw jsem neprochazel
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

právě proto, když už budu hrabat do interieru, tak chci nové originál díly - potom nebude vadit, že při vyndávání něco dokurwim... btw, m4Zlik lehce chrastí a povrzává už fčíl.... halt 35tis km po německých strsse a bahnech na 19" RFT sa podepsalo...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Zajda »

pavproch píše:převody sou imho dostatečně kratší než u 3er....

Obrázek

nemyslím si, že bych uvažoval o kratším LSD diffu....
Ta jednička u Z4 je chyba, ne? Pokus o terénní redukci bych u ní nečekal. Jinak kratší stálý by to mohl podle mě i zazdít, převody na sebe moc pěkně nenavazují (jako asi u většiny silničních převodovek), takhle má aspoň 3° šanci pokrýt většinu řádění :-)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

Tak zaleží jestli chceš řadit nebo ne. Jinak ta jednička je fakt úlet... Já bych to naopak zkrátil, aby to na 6°v omezovači dalo těch 240-250, dynamicky by to šlo nahoru jako kráva :) . Pokud je to sporťák tak na co rychloběh :) . Já to mám v autě takhle (9000ot: 1°60kmh, 2°91kmh, 3°128kmh, 4°160kmh, 5°200kmh, 6°249kmh) a jsou situace, kdy bych ještě možná trochu zkrátil...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Zajda »

Tak zrychlení na jednotlivé převody by se zlepšilo, o tom žádná, otázka je, jak by to fungovalo v jizdní realitě toho kterého soudruha, pokrátit si dif a pak řadit většinu času o kvalt výš by nemuselo být to pravé :-) U toho Z4 rozložení si dokážu představit zkrácený diff tak na 3/4 (předpokládám, že se nic takového nedělá), vznikla by z toho celkem příjemně naskládaná 5°rally skříň s jedničkou vlevo dole :-)
Naposledy upravil(a) Zajda dne čtv 03 říj 10:07, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

hezky to tu probíráte, ale.... myslím, že sem to tu už psal - rozhodl sem se pro LSD Quaife a u něj nelze (jednoduše, pokud vůbec) změnit final ratio... takže na "zkracování" prdím... ale i tak díky za názory...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1920
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Zajda »

Já to stejně bral spíš obecně. Tož hodně štěstí s tym pertinaxem :YMAPPLAUSE:
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

pavproch: mi už tady jen tak kafráme :) . Jinak včera jsem mluvil s naším dvorním úpravcem na CTR ( Dany z typer.cz) a mluvili jsme o plánech do budoucna a říkal, že teď montoval do nějaké S2000 správný diferák (asi to byla lamela) a auto prý začalo fungovat neskutečně, že by si to prý uměl představit i na okresku. Takže hrrr do toho, asi určo to za to stojí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

Zajda píše:Já to stejně bral spíš obecně. Tož hodně štěstí s tym pertinaxem :YMAPPLAUSE:
????
(ja něpanimáju)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět