BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859
Registrován: stř 16 úno 12:52

Re: BMW Divize

Příspěvek od Arnie J »

jancsi: pokud si můžu vypůjčit slova klasika, řekl bych "je to dobré auto, ale špatné BMW" ;-) samozřejmě to není žádné utrpení s ním jezdit a klidně to ty 2 roky ještě vydržím, nicméně teď už bych volil jinak

mmira: jistě že mám, chceš E39, E60 nebo F10? :D
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

e60 idealne, klidne i e61 :-)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

doporučuju se podívat na video


o nove GT3 na mokru na NS, kde je krasne videt jak to tam klouze a i jezdec se zavodni licenci :D tam jede jak s hnojem..pro srovnani si pustte video s ORS na jen o trosku sussi trati...
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Na tachu 3er téměř 100tis km (99% po CZ a SK silnicích I až IV třídy, čili tankodromy) - tak nějak začínám mít pocit, že (hlavně přední náprava) už není to co bývala... tlumiče jsou podle testu OK (94%), ale sem tam sa už ozve nějaký pazvuk, klepnutí či vůle...

Čili otázka na ty z vás, co jezdí 3er e90/91 nejlépe v x-drivu: v kolika kilometrech je vhodné už hrábnout do přední nápravy a co tam (spíše preventivně) vyměnit?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

PS: celých skoro 100tis km odjeto na 17" RFT
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Rikin
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: pon 21 úno 22:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od Rikin »

RedBaron
Řidič začátečník
Příspěvky: 148
Registrován: stř 09 bře 09:24

Re: BMW Divize

Příspěvek od RedBaron »

pavproch píše:PS: celých skoro 100tis km odjeto na 17" RFT
Tak to se nedivím. To je jako kdybych foukal běžný gumy na pět amosfér. Podle mě klepání dělají většinou jen tyčky stabíku za pár kaček, ale samozřejmě silentbloky v ramenou taky po sto tisících nebudou jako nový. Pokud budeš dělat nápravu, udělej jí celou, jinak budeš mít auto v servisu co pár tisíc km a nikdy už to nebude úplně ono.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

dík...

ref RFT: co se týče letních, poslední RFT dojíždím, další už budou non-RFT.... u zimáků (taky 17") zůstanu u RFT, bo v zimě je víc děr a RFT je míň náchylná na průstřel o hranu ďoury....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

po sobotním blbnutí s m4Zlikem sem neska jel služebně asi 200km s 3er.... jako jo, jede to, bych dokonce řekl, že díky vyšší hmostnosti a Xdrivu to jede "učesaněji", ale..... zatímco m4Zlik (ve "sport" režimu) si dynamické ježdění po klikatých okreskách vyloženě užívá, ba přímo po něm dychtí, 3er sa "sportovnější" (dynamické a klikaté) jízdě jakoby lehce brání.... sice jede, jede dokonce kúrewsky rychle, ale.... musím mnohem víc práskat bičem a navíc jsou ty reakce takové nějaké mdlé )+ se "mstí" za to popohánění nepadajícíma otáčkama)..... prostě není tam ta živelnost a dychtivost.... zato na dálnici nebo silnici I.třídy s dlouhýma rovinkama ve vysoce nadlimitních :ymblushing: rychlostech 3er jede vyloženě nenuceně, lehce, jakoby bez úsilí a není třeba ho nijak nutit či práskat bičem (zatímco čeština potřebuje rozvitou větu, v angličtině to lze popsat jediným slovíčkem "smooth").... tož tak, no.... obě dvě autí prostě mají něco do sebe, každé jinak....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

Zajeď na stk to protřepat, pokud tam nebude uplnej debil jako jsem měl já tak ti řekne co klepe.

Nevím jestli by se Ti to chtělo řešit, ale existuje možnost jak už s nápravou nic neřešit pokud to neumře v čepu

http://www.powerflex.co.uk/road-series/ ... 667/1.html
http://www.strongflex.eu/pl/1024-bmw-e90e91e92e93
http://www.tuning.sk/dokument-bmw-e81-e ... tna-zaruka
Ale jinak po 100tkm můžou být snad mrtvé jen ty tyčky stabiku
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Odpovědět