Validita automobilových testů
Moderátor: řidičBOB
Validita automobilových testů
V návaznosti na dnešní ne zcela vydařenou diskuzi, která se rozhořela ve vlákně o Alfách (začátek zde) dávám do pléna otázku validity automobilových testů jako takových.
Dříve to bylo jednoduché, možnosti publikovat byly omezené a na papír se toho dostalo značně méně než dnes. Internet ale dal prostor "všem". Textů a videí jsou mraky a čert aby se vyznal v tom, čemu věřit a čemu se smát.
Věříte? Nevěříte? Proč?
Dříve to bylo jednoduché, možnosti publikovat byly omezené a na papír se toho dostalo značně méně než dnes. Internet ale dal prostor "všem". Textů a videí jsou mraky a čert aby se vyznal v tom, čemu věřit a čemu se smát.
Věříte? Nevěříte? Proč?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Validita automobilových testů
auto.cz sračky největšího kalibru. Ani nos mezi očima
Zdejším testům věřit můžu, jenže test nikdy nevystihne to co je pro mě důležité.
Ale rád přivítám videa z jízdy viz. Pj.
Obecně až na pár vyjímek považuju českou autonovinařinu za "nádrž k zachycení odpadních vod". A známé příběhy (i peprné) nejmenovaných automobilek z novinařského testování v zahraničí mě vtom jen potvrzuji.
Chválíš model xx, v lednu letíš do španělska testovat, jinak v redakci testuješ škrabky.
Zdejším testům věřit můžu, jenže test nikdy nevystihne to co je pro mě důležité.
Ale rád přivítám videa z jízdy viz. Pj.
Obecně až na pár vyjímek považuju českou autonovinařinu za "nádrž k zachycení odpadních vod". A známé příběhy (i peprné) nejmenovaných automobilek z novinařského testování v zahraničí mě vtom jen potvrzuji.
Chválíš model xx, v lednu letíš do španělska testovat, jinak v redakci testuješ škrabky.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Validita automobilových testů
taky budu pochlebovat....
esli sa nějakým testům dá věřit, tak testům tady na AF....
akoráth...... vytrhávám z diskuse pod druhou částí rapida by -pj-
esli sa nějakým testům dá věřit, tak testům tady na AF....
akoráth...... vytrhávám z diskuse pod druhou částí rapida by -pj-
určitě námět k zamyšlení .... a to nejen v redakci, přiznávám že podobný červíček pochybností ("koho chleba jíš...") mi taky už dost dlouho hlodá v hlavě a každý další článek/test cehokoli by schade ho pořádně přikrmuje...treke píše:Nebudem reagovat na auto, lebo skoda nosit drevo do lesa
Ide mi o ine.
Viem ze o skodovke bude vela clankov lebo je to citane.
Add 1. p. Janda ma prestava bavit svojou nekritickostou k tejto znacke.
Add 2. Co vam skodovka plati ze v titulnom boxe mate z 5 clankov 3 skodovky ?
Uz dlhsie to sledujem. Napriklad ta Oktavka z 8.augusta nie a nie odist.
To mi chcete nahovorit, ze 60% citatelov sem prijde vylucne kvoli znacke Skoda ?
Nedajte sa vysmiat.
Ale pre objektivnost musim povedat ze toto nie je iba vlastnost autofora, ale u vas som to cakal najmenej. Aj ked posledny polrok uz necakam nic.
Citatel s vyhradou (clanky p Jandu su stale este nadpriemer)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Validita automobilových testů
dik za pochvalu, ale je to spatne pochopeno
nejde mi konkretni servery a lidi, jde mi o to, jak ziskate duveru v to, co dany clovek napsal? kazdy si tu kredibilitu musi nejak ziskat, ne. me zajima cim?
dll: bohuzel je to asi pravda. tedy hlavne u lidi, kteri to maji jako primarni obzivu. co jsem mel moznost poznat, tak postradaji pokoru pramenici z toho, ze maji pristup k autum, jejichz porizovaci cena velmi casto presahuje cokoliv, co by si za sve mohli koupit. to jim krivi meritka.
pavproch: opakuji znova, kez bychom opravdu dostavali vsechny ty uplatky, ze kterych jsme podezrivani. od Skodovky, od Hyundaje, od.... ne, duvody jsou jinde. at se to nekomu libi nebo ne, clanky o skodovkach u nas byly, jsou a asi i nadale budou patrit mezi nejctenejsi. proto jich vzdy bude vice nez o ostatnich znackach. nepopiram, ze s nimi ted momentalne mame dobre vztahy s ohledem na zapujcky aut a poskytovani informaci. tim to ale konci.
nejde mi konkretni servery a lidi, jde mi o to, jak ziskate duveru v to, co dany clovek napsal? kazdy si tu kredibilitu musi nejak ziskat, ne. me zajima cim?
dll: bohuzel je to asi pravda. tedy hlavne u lidi, kteri to maji jako primarni obzivu. co jsem mel moznost poznat, tak postradaji pokoru pramenici z toho, ze maji pristup k autum, jejichz porizovaci cena velmi casto presahuje cokoliv, co by si za sve mohli koupit. to jim krivi meritka.
pavproch: opakuji znova, kez bychom opravdu dostavali vsechny ty uplatky, ze kterych jsme podezrivani. od Skodovky, od Hyundaje, od.... ne, duvody jsou jinde. at se to nekomu libi nebo ne, clanky o skodovkach u nas byly, jsou a asi i nadale budou patrit mezi nejctenejsi. proto jich vzdy bude vice nez o ostatnich znackach. nepopiram, ze s nimi ted momentalne mame dobre vztahy s ohledem na zapujcky aut a poskytovani informaci. tim to ale konci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Validita automobilových testů
šak sem psal "červíček", ne "červ či dokonce "velečerv"
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Validita automobilových testů
ale zpět k nepochopení....
jak to chápu já....
jak má test několik stránek onanie nad ooooobbrrrrrroooovskýýýým kufrem a zárovenň enem jednu větu o jízdních vlastnostech, tak je něco špatně...
jak to chápu já....
jak má test několik stránek onanie nad ooooobbrrrrrroooovskýýýým kufrem a zárovenň enem jednu větu o jízdních vlastnostech, tak je něco špatně...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Validita automobilových testů
Njn, ale kdyz ono bude vic lidi zajimat jaky to ma kufr ... Rozplyvat se o jizdnich vlastnostech je vitany u sportaku, tam je vazne fuk kufr. (Ne, ze by me test postaveny na velikosti kufru bral, v tomhle pripade me zajimalo akorat zda se tam vejde nebo nevejde horske kolo ) ).
Re: Validita automobilových testů
Napadají mě tři způsoby:mmira píše:nejde mi konkretni servery a lidi, jde mi o to, jak ziskate duveru v to, co dany clovek napsal? kazdy si tu kredibilitu musi nejak ziskat, ne. me zajima cim?
1) Buď má ten člověk opravdu velký všeobecný kredit a věří se mu jaksi obecně, typicky nějaký závodník / soutěžák (např. v Rakousku občas psal testy Manfred Stohl) nebo opravdu známý novinář typu Chrise Harrise, Horsta von Saurmy atd.
nebo
2) Mě ten člověk během delší doby a mnoha přečtených testů přesvědčí, že umí řídit a že umí napsat o tom, co řídil (což jsou dvě odlišné věci), typicky p. Janda zde - jakkoliv náš pohled na to samé auto nemusí být stejný, tak názor takového člověka pečlivě uvážím
nebo
3) Mám to štěstí že se svezu v několika stejných / podobných autech jako tester a udělám si z nich stejné závěry jako on. Pokud je ta shoda vysoká, tak potom testy od takového člověka beru jako směrodatné. Typicky...mě zrovna nikdo nenapadá , ale napadá mě naprosto opačný příklad - na jistém konkurenčním serveru působil (naštěstí už nepůsobí) jistý člověk, u jehož testů jsem naprosto nechápal, jestli pochází z jiné planety, nebo testoval úplně jiné auto nebo je někdo z nás na drogách nebo co...? Snad všechno co se jemu líbilo jsem pokládal za šílené a naopak. A nemyslím tím, že by auto hodnotil podle kufru a držáků na pití, SM nečtu už dlouho
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Validita automobilových testů
Takove ceske hlasky
rapid sport 122koni:Přesto se najdou dny, kdy se člověk do práce těší jako malý kluk. Třeba když vám Škoda jako jedinému novináři na světě půjčí koncept Rapid.
..držím tlustý věnec koženého volantu, pod odvětrávanou kapotou syčí sání jak vzteklá kobra a děsivý chrapot výfuků ve mně vyvolává vzpomínky na svezení s Mikkem Hirvonenem ve speciálu WRC...
Octavia Combi je nejprodávanější kombi v Evropě, pro mnoho Čechů jde o vysněný automobil.
OIII RSKdyž už jsme na severu země, protáhneme si výlet na německou dálnici A4 a vyzkoušíme, co se spotřebou udělá cihla na plynu. Zatímco golf ne a ne přelézt hranici 7,5 litru, vytočený hybrid marně hledá pomoc voltů a žízeň šplhá na devět litrů.
Má velké rámečky kolem koncovek výfuku a nárazník zdobí červená reflexní lišta – tak širokou odrazku nemá ani Porsche 911!"
kdo má ještě víc odvahy, zvolí černá zrcátka.....
má bojovně šedý lak
vytváří dojmem bitevní lodi připravené k útoku
že RS přidává zesilovač zvuku motoru. Ve sportovním režimu kabinu prostoupí výrazný bručák, který připomíná Subaru STI s laděným výfukem
Smutny pribeh.tahle Octavia dokáže jet vždycky tam, kam natočíte volant
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Validita automobilových testů
ovsem ta posledni vazne nema chybu
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou