Validita automobilových testů

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Validita automobilových testů

Příspěvek od mmira »

V návaznosti na dnešní ne zcela vydařenou diskuzi, která se rozhořela ve vlákně o Alfách (začátek zde) dávám do pléna otázku validity automobilových testů jako takových.

Dříve to bylo jednoduché, možnosti publikovat byly omezené a na papír se toho dostalo značně méně než dnes. Internet ale dal prostor "všem". Textů a videí jsou mraky a čert aby se vyznal v tom, čemu věřit a čemu se smát.

Věříte? Nevěříte? Proč?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od Dallen »

auto.cz sračky největšího kalibru. Ani nos mezi očima
Zdejším testům věřit můžu, jenže test nikdy nevystihne to co je pro mě důležité.
Ale rád přivítám videa z jízdy viz. Pj.

Obecně až na pár vyjímek považuju českou autonovinařinu za "nádrž k zachycení odpadních vod". A známé příběhy (i peprné) nejmenovaných automobilek z novinařského testování v zahraničí mě vtom jen potvrzuji.
Chválíš model xx, v lednu letíš do španělska testovat, jinak v redakci testuješ škrabky.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od pavproch »

taky budu pochlebovat.... :D

esli sa nějakým testům dá věřit, tak testům tady na AF.... :ymapplause:



akoráth...... vytrhávám z diskuse pod druhou částí rapida by -pj-
treke píše:Nebudem reagovat na auto, lebo skoda nosit drevo do lesa :)
Ide mi o ine.
Viem ze o skodovke bude vela clankov lebo je to citane.
Add 1. p. Janda ma prestava bavit svojou nekritickostou k tejto znacke.
Add 2. Co vam skodovka plati ze v titulnom boxe mate z 5 clankov 3 skodovky ?
Uz dlhsie to sledujem. Napriklad ta Oktavka z 8.augusta nie a nie odist.
To mi chcete nahovorit, ze 60% citatelov sem prijde vylucne kvoli znacke Skoda ?
Nedajte sa vysmiat.
Ale pre objektivnost musim povedat ze toto nie je iba vlastnost autofora, ale u vas som to cakal najmenej. Aj ked posledny polrok uz necakam nic.
Citatel s vyhradou (clanky p Jandu su stale este nadpriemer)
určitě námět k zamyšlení .... a to nejen v redakci, přiznávám že podobný červíček pochybností ("koho chleba jíš...") mi taky už dost dlouho hlodá v hlavě a každý další článek/test cehokoli by schade ho pořádně přikrmuje...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od mmira »

dik za pochvalu, ale je to spatne pochopeno :-)

nejde mi konkretni servery a lidi, jde mi o to, jak ziskate duveru v to, co dany clovek napsal? kazdy si tu kredibilitu musi nejak ziskat, ne. me zajima cim?

dll: bohuzel je to asi pravda. tedy hlavne u lidi, kteri to maji jako primarni obzivu. co jsem mel moznost poznat, tak postradaji pokoru pramenici z toho, ze maji pristup k autum, jejichz porizovaci cena velmi casto presahuje cokoliv, co by si za sve mohli koupit. to jim krivi meritka.

pavproch: opakuji znova, kez bychom opravdu dostavali vsechny ty uplatky, ze kterych jsme podezrivani. od Skodovky, od Hyundaje, od.... ne, duvody jsou jinde. at se to nekomu libi nebo ne, clanky o skodovkach u nas byly, jsou a asi i nadale budou patrit mezi nejctenejsi. proto jich vzdy bude vice nez o ostatnich znackach. nepopiram, ze s nimi ted momentalne mame dobre vztahy s ohledem na zapujcky aut a poskytovani informaci. tim to ale konci.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od pavproch »

šak sem psal "červíček", ne "červ či dokonce "velečerv" :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od pavproch »

ale zpět k nepochopení....

jak to chápu já....

jak má test několik stránek onanie nad ooooobbrrrrrroooovskýýýým kufrem a zárovenň enem jednu větu o jízdních vlastnostech, tak je něco špatně... ;)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od Vrooom »

Njn, ale kdyz ono bude vic lidi zajimat jaky to ma kufr ... Rozplyvat se o jizdnich vlastnostech je vitany u sportaku, tam je vazne fuk kufr. (Ne, ze by me test postaveny na velikosti kufru bral, v tomhle pripade me zajimalo akorat zda se tam vejde nebo nevejde horske kolo :-)) ).
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od beaumont »

mmira píše:nejde mi konkretni servery a lidi, jde mi o to, jak ziskate duveru v to, co dany clovek napsal? kazdy si tu kredibilitu musi nejak ziskat, ne. me zajima cim?
Napadají mě tři způsoby:
1) Buď má ten člověk opravdu velký všeobecný kredit a věří se mu jaksi obecně, typicky nějaký závodník / soutěžák (např. v Rakousku občas psal testy Manfred Stohl) nebo opravdu známý novinář typu Chrise Harrise, Horsta von Saurmy atd.
nebo
2) Mě ten člověk během delší doby a mnoha přečtených testů přesvědčí, že umí řídit a že umí napsat o tom, co řídil (což jsou dvě odlišné věci), typicky p. Janda zde - jakkoliv náš pohled na to samé auto nemusí být stejný, tak názor takového člověka pečlivě uvážím
nebo
3) Mám to štěstí že se svezu v několika stejných / podobných autech jako tester a udělám si z nich stejné závěry jako on. Pokud je ta shoda vysoká, tak potom testy od takového člověka beru jako směrodatné. Typicky...mě zrovna nikdo nenapadá :D , ale napadá mě naprosto opačný příklad - na jistém konkurenčním serveru působil (naštěstí už nepůsobí) jistý člověk, u jehož testů jsem naprosto nechápal, jestli pochází z jiné planety, nebo testoval úplně jiné auto nebo je někdo z nás na drogách nebo co...? Snad všechno co se jemu líbilo jsem pokládal za šílené a naopak. A nemyslím tím, že by auto hodnotil podle kufru a držáků na pití, SM nečtu už dlouho ;)
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od Dallen »

Takove ceske hlasky
Přesto se najdou dny, kdy se člověk do práce těší jako malý kluk. Třeba když vám Škoda jako jedinému novináři na světě půjčí koncept Rapid.
rapid sport 122koni:
..držím tlustý věnec koženého volantu, pod odvětrávanou kapotou syčí sání jak vzteklá kobra a děsivý chrapot výfuků ve mně vyvolává vzpomínky na svezení s Mikkem Hirvonenem ve speciálu WRC...
Octavia Combi je nejprodávanější kombi v Evropě, pro mnoho Čechů jde o vysněný automobil.
Když už jsme na severu země, protáhneme si výlet na německou dálnici A4 a vyzkoušíme, co se spotřebou udělá cihla na plynu. Zatímco golf ne a ne přelézt hranici 7,5 litru, vytočený hybrid marně hledá pomoc voltů a žízeň šplhá na devět litrů.
OIII RS
Má velké rámečky kolem koncovek výfuku a nárazník zdobí červená reflexní lišta – tak širokou odrazku nemá ani Porsche 911!"
kdo má ještě víc odvahy, zvolí černá zrcátka.....
má bojovně šedý lak
vytváří dojmem bitevní lodi připravené k útoku
že RS přidává zesilovač zvuku motoru. Ve sportovním režimu kabinu prostoupí výrazný bručák, který připomíná Subaru STI s laděným výfukem
tahle Octavia dokáže jet vždycky tam, kam natočíte volant
Smutny pribeh.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Validita automobilových testů

Příspěvek od mmira »

ovsem ta posledni vazne nema chybu :-D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Odpovědět