Integrale píše:Snowman000: malý foukaný motor... už to jede v dikusi kolem Rapida TSI.
Můžete mi uvést nějaký REÁLNÝ důvod proč je foukaný motor špatně?
Podle mého názoru jsou tyhle řeči neuvěřitelně hloupé klišé, protože mi to připadá jako povzdech "oni ty prachy investují, zatímco já bych chtěl, aby je vyhodili oknem".
Je to moja cisto osobna preferencia...neuberam tomu motoru ziadne fakticke vlastnosti! Tak ako ich neuberam ani Rapidu.
Vykon a pouzitelne otacky to bude mat urcite viac nez fajn, ale charakter preplnaneho motora nikdy nebude ako dobre spravena atmosfera...pre niekoho to moze byt najvacsia nevyhoda atmo motora, ale ja chcem a potrebujem mat pocit, ze ked chcem dostat z auta maximum, potrebujem ho vyzmykat do poslednej otacky...chcem si tu rychlost zasluzit...
A zvuk 4valca nikdy nepoviem ze je skaredy, ale akykolvek vacsi pocet mi v usiach znie krajsie, exotickejsie...
A to iste manual vs. akakolvek AT prevodovka...mozu byt neviem ako rychle, efektivne, presne, ale pokial tam nemam spojku a moznost si sam davat medziplyny, tak to proste pre mna nie je auto na zabavu...
...ziadny z mojich argumentov nezachytim do excelu, ale ja o nich viem a citim a o tom si myslim ze auta ako 4C su...o pocite
Vobec by mi nevadilo keby to malo do 200k z atmo motora, klasicky klacek a bolo pomalsie...
PS: Existuje mnoho aut u ktorych mi maly fukany motor nevadi. Ale o tych sa tu nebavime a maju svojou koncepciou, vlastnostami, zameranim, cenou od 4C veeeeeeeeelmi daleko.