Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Absence manuálu u 4C mě taky trochu mrzí, i když z jiných důvodů - sám bych auto bez klasického manuálu se spojkou nechtěl. U 4C mi to ale může být stejně jedno
Ale ladění? Proč? 240 koní je přece na tak lehoučké auto dost a navíc sama Alfa mluví o možné ostřejší verzi, někde kousek pod 300 koníky. A snažit se vyrazit z motoru 1750 ještě víc mi přijde jako divočina... Pokud se tedy nebavíme o čistě závodním nasazení auta.
Další věc je taky ztráta originality, což u malosériovky jako 4C taky není zanedbatelné.
Ale ladění? Proč? 240 koní je přece na tak lehoučké auto dost a navíc sama Alfa mluví o možné ostřejší verzi, někde kousek pod 300 koníky. A snažit se vyrazit z motoru 1750 ještě víc mi přijde jako divočina... Pokud se tedy nebavíme o čistě závodním nasazení auta.
Další věc je taky ztráta originality, což u malosériovky jako 4C taky není zanedbatelné.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Dallen: Tak GTA už po rozvodech týden jezdí a musím říct, že to výrazně ožilo, opravdu je to poznat i bez přímého srovnání. Hrabačka na dvojku je zcela běžná a i na trojku to pěkně potahá ruce Trošku zatím zlobí klínový řemen, po studeném startu si občas pár sekund pískne, ale zdá se mi, že se to zlepšuje. Servismen říkal, že je z hodně tvrdé gumy, tak to bude asi tím, snad ještě změkne
Jinak tady je za směšné peníze na prodej jedna kopie mého vozu:
http://auto.bazos.cz/inzerat/27152999/A ... -CEBIA.php
Edit: Jsem zapomněl, že mi servismen říkal, že s těma rozvodama už si tam někdo hrál, protože tam předchozí rozvodový řemen byl daný naopak a ani časování nebylo zrovna přesné.
Jinak tady je za směšné peníze na prodej jedna kopie mého vozu:
http://auto.bazos.cz/inzerat/27152999/A ... -CEBIA.php
Edit: Jsem zapomněl, že mi servismen říkal, že s těma rozvodama už si tam někdo hrál, protože tam předchozí rozvodový řemen byl daný naopak a ani časování nebylo zrovna přesné.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Máš ztvrdlý gumyArnie J píše:Hrabačka na dvojku je zcela běžná
Já po zahřátí pneu nehrábnu ani na 1,jen z fleku vystřelím.Holt rejsovní gumy s měkou směsí
Alfa Romeo GTA
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Nebo umíš pouštět spojku Fakt to ale jede jak vzteklý, můžem někdy vyzkoušet
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Dyť seš pořád někde v prdeliArnie J píše:můžem někdy vyzkoušet
Alfa Romeo GTA
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Teď budu dlouho v Brně (resp. v Rajhradě) a navíc bez ženy, takže můžu kdykoli cokoli
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Tak jako seriózně vážně, udělal bych někdy v Brně nějaký alfoj sraz. Akorát bych to domlouval na garáži, tam je jich přece jen víc
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Garáž mrdám,jelikož tam mám z nějakýho mě neznámýho důvodu bloklej účet.
Alfa Romeo GTA
Re: Alfa Romeo - jen o milanskych kraskach
Aha tak tady
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!