Octavia III
Re: Octavia III
eeeee tohle bude firemní auto pro "plebs", takže bude "stock" a žádné dedebilizace se konat nebudou - 77kW musí stačit...(a "neplebs" u mně ve firmě - čti pavproch - mám pod haubnou dostatečně výkonné mnichovské stádo, takže to taky nepotřebuje.... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
At klidne cte, da kvuli toho vypovet kdyz ma na ceste novy sen ceskych rodin? Navic v dyzlu, ctyrhrab, v metle a beztak na hlinach
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Octavia III
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
ve středu pro ten sen českých rodin du... esli to stihnu, tak to hned postavím na značky a projedu ... a pak napíšu první (a poslední) dojem....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
tak je doma, teda ve firmě, v garáži... kolega měl fčera narozky, tak ji zítra dostane jako dárek...
asitakle: sem s tím enem popojel, celou cestu od prodejce (asi 80km) s tím jela drahá 3/4.....
statické dojmy ze salonu a potem z garáže:
je to velké, pěkně udělané, prostorné, vevnitř hodně podobné oct. II
jsou tam mraky donebevolajících zbytečností (infotaiment, start-stop, barevný maxidot....)
sedačky (std) vypadají mnohem lepší než v Oct II
na 16" (povinně pro "paket pro špatné cesty") 205/55 to vypadá ... mno ... neproporčně...
dynamické dojmy (zvnějšku - jel jsem před tím i za tím a čuměl na to):
- je vidět, že i když je to o 150kilo lehčí než oct II, tak 77kW s tím má hodně práce
- nějak divně a moc sa to v zatáčkách a na zvlněném houpe
- tam kde 3er jede polehoučku a naprosto jistě (dvojitá šikana, cca 80-90kmph), tak Oct III 4x4 vlaje jak hadr na holi... (oct II mi připadá - pohledem zvenku! - jízdně jistější)
- je to proporčně divné (hlavně zepředu a zezadu...), asi nejlepší mi připadá srovnání se stařičkou 105 - když jste širokou poface kastli posadili na úzký preface podvozek....
jízdní dojmy z těch pár stovek metrů, co sem se sklouznul:
- SW utlumení jedničky a dvojky, to je katastrofa
- to plavání a houpání viděné zvenku vevnitř cítit není
- na můj vkus je kolem pilota až moc prostoru
- je to porstě konzern, vše jde až moc lehko, přesně a vstřícně k řidiči
celkově:
dybych měl jezdit oftákou, tak teda asi rači Oct II poface....
asitakle: sem s tím enem popojel, celou cestu od prodejce (asi 80km) s tím jela drahá 3/4.....
statické dojmy ze salonu a potem z garáže:
je to velké, pěkně udělané, prostorné, vevnitř hodně podobné oct. II
jsou tam mraky donebevolajících zbytečností (infotaiment, start-stop, barevný maxidot....)
sedačky (std) vypadají mnohem lepší než v Oct II
na 16" (povinně pro "paket pro špatné cesty") 205/55 to vypadá ... mno ... neproporčně...
dynamické dojmy (zvnějšku - jel jsem před tím i za tím a čuměl na to):
- je vidět, že i když je to o 150kilo lehčí než oct II, tak 77kW s tím má hodně práce
- nějak divně a moc sa to v zatáčkách a na zvlněném houpe
- tam kde 3er jede polehoučku a naprosto jistě (dvojitá šikana, cca 80-90kmph), tak Oct III 4x4 vlaje jak hadr na holi... (oct II mi připadá - pohledem zvenku! - jízdně jistější)
- je to proporčně divné (hlavně zepředu a zezadu...), asi nejlepší mi připadá srovnání se stařičkou 105 - když jste širokou poface kastli posadili na úzký preface podvozek....
jízdní dojmy z těch pár stovek metrů, co sem se sklouznul:
- SW utlumení jedničky a dvojky, to je katastrofa
- to plavání a houpání viděné zvenku vevnitř cítit není
- na můj vkus je kolem pilota až moc prostoru
- je to porstě konzern, vše jde až moc lehko, přesně a vstřícně k řidiči
celkově:
dybych měl jezdit oftákou, tak teda asi rači Oct II poface....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Další ne-novinář co to auto hodnotí odlišně U Vás jsou dobré cesty, kdyby jsi stím lítal na příčných nerovnostech tak by ses asi divil co ten zadek dělá
Ať slouží
Ať slouží
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
je zajímavé, jaký je rozdíl v jízdních vlastnostech kombíku a kraťase...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
tak obdarovaný kolega s tím odjel první služebku.... a říká (přesedl do teho z oct II 1,6 CRD 4x4 MY2012), že je to výrazně lenivější než ta dvojková oftáka....otázka je zdali to je syrovostí motoru nebo to (ještě více) uškrtili....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.