Octavia III
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Taky jsem začínal na Felicii 1.3LXi jako první služebák...ale dneska by mi s 1.6TDi asi nikdo radost neudělal. Radost by mi udělal až s 1.8 TSi.
U 1.6TDi je pěkná spotřeba - to ano. Ale motor jako takový je uškrcený ze všech stran a jízda s ním je za trest...o předjíždění na okreskách ani nemluvě. A to jsem nejezdil ve 4kole.
U 1.6TDi je pěkná spotřeba - to ano. Ale motor jako takový je uškrcený ze všech stran a jízda s ním je za trest...o předjíždění na okreskách ani nemluvě. A to jsem nejezdil ve 4kole.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Octavia III
Já jsem 1.6TDi jezdil ve OII 4x4 a na 1, 2, možná i 3 to jelo příjemně. Předjíždění na okreskách asi nebude hlavní doménou toho auta.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
já to mám v Caddyně a jezdil jsem v tom v O2, O3, Touran, Golf VI a VII. Občas potřebuješ předjet i na okresce
Na dálnici je to taky peklo, když jsi zbrzděn kamčákem na 88kmh a pak to máš rozjíždět opět na dálniční rychlost...a ne že ne
...1.9TDi mi byla prostě sympatičtější
Na dálnici je to taky peklo, když jsi zbrzděn kamčákem na 88kmh a pak to máš rozjíždět opět na dálniční rychlost...a ne že ne
...1.9TDi mi byla prostě sympatičtější
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Dneska som si strihol kratsiu skusobnu jazdu s dnesnym vyfukovym hrdinom. A taktiez s dvoma Rapidmi.
Vsetky boli bohuzial moc kratke na akykolvek zaver, alebo aj zhodnotenie niektorych vlastnosti, takze len moje osobne subjektivne postrehy...
Octa RS dehet kombajn manual:
Motor je nova verzia klasickeho kadle kadle, s tym ze uz nie je ten zvuk tak nevkusny ale za zvucny, alebo az krasny ho povazovat fakt nedokazem, no je to uz hlavne mensi dunihlav, spalovane palivo dava stale zvukom najavo. Prijemnejsia bola odozva na plyn, chut motora ist do otacok a aj pokles otacok, pocitovo bol o dost zivsi. Pod 1500ot. je ale stale mrtvo a taktiez za 4500ot. Vykonovo mi to prislo fajn, ziadny zazrak, je to klasicka vlna krutaku a rychlostne mi to prislo niekde na urovni Octa II 1,8 TSI.
Neodpustim si ale poznamku k pedalom, ta hlinikova cast je fakt vrazebna a s mojou 42-kou nohou bol medziplyn (spicka-spicka) takmer nemozny...ked pozeram fotky z testovanej 2.0 TSI, tak mi na dehet verzii prisiel plyn nejak dalej od brzdy a vyraznejsie aj pod jej urovnou.
Na nejake skusanie limitov podvozku alebo brzd bohuzial nedoslo (snad nabuduce), ale komfort na 18" diskoch bol v ramci moznosti OK, nic neprijemne uskakaneho, no aj napriek tomu solidne pevne.
Musim este pochvalit volant okruhleho typu, fakt prijemnej hrubky a priemeru. Sedacky prijemny kompromis, nic co by pri vystupovani zavadzalo, ale podrzi na spravnych miestach, no nejak som nepochopil pevnu hlavovu opierku, klasika mi vyhovuje ovela viac, iked asi nie je spravne "sportova"
A aby som nezabudol...vo vnutri priestoru na mna az moc a kufor ani nehovorim...sorry kym nebudem odpratavat mrtvoly pre nejakeho talianskeho mafiana, tak mi je uplne na h**** taky.
Aj z toho minima, ale viem, ze dehet fakt ne a som zvedavy na RS TSI Rapid 1,2 TSI 63kW a 1,2 TSI 77kW obe manual :
(viac km a vacsia dovera)
Jazdne fakt prijemne vozenie, neporovnatelne s Fobiou II, stabilne, komfortne, aj nejaku iskru v tom clovek nasiel, iked velke nadsenie pre akcne jazdenie velmi nie. Prislo mi, ze pokyval plecami a zamrmlal popod nos, ze ked uz tak preco nie
Vyrazne jednoduchsia moznost medziplynov a nebol problem ich tam triafat presne bez nejakeho prisposobovania sa autu.
Priestoru tiez habadej, niekde na urovni Octy II a kufor este fuuuurt moc...
63kW...
Prijemne svizne a bezstarostne vozenie, stacilo trochu otacok (min. 2000) a motor si prekvapivo silno zatlacil, no nad 5000ot. uz len nejake pocitovo moc uz ist nechcel, aj ked vykonu este co to navysil. Takze prijemne silny, iked s trosku bezcharakternym charakterom.
77kW...
Po prijemne silne posobiacej slabsej verzii a hlavne tunajsej recenzii som cakal co ponukne tych cca 20 koni viac.
Charakteru nieco viac hlavne sa akoby posunula pocitova hranica umretia k 6000ot. a motor mal vacsiu chut a prislo mi ze hlavny vykonovy rozdiel oproti slabsej verzii vznikal hlavne tam. No ked pozeram na video z testu tohoto motora, moje pochybnosti o seriovosti zase o nieco narastli...nie som ale 100%ne presvedceny, je nieco ine citit to nazivo a vidiet na monitore, ale skusany Rapid mi rychlostne neprisiel ziadny rychlostny zazrak. Ano prijemne rychly je, ale o nic rychlejsi ako ine cca 100k a 1300kg vaziace auta, len ta dostupnost vykonu bola viac poruke. V pamati mi ale z oboch verzii ostala hlavne jednoduchost a bezstarostnost ovladania. A taktiez vrzgavost interieru 63kW verzie, ktora mala necelych 8000km, moja E46 ktora tento vikend oslavila 278 tisic sa na rovnakych miestach a 17" diskoch (rapid 15") neozvala. 77kW mala cca 100km a este mlcala, uvidime ako dlho
Kazdopadne mi Rapid so 77kW motorom prisiel fakt fajn, sam by som si ho nekupil, ale ak by som musel na nom jazdit, asi by som si dokazal to jazdenie s nim aj uzit. Osobne mi vyhovuje viac ako Octa, sak je velkostne na urovni mojej E46, len hrabe zlymi kolesami a ma polovicny objem motora
Vsetky boli bohuzial moc kratke na akykolvek zaver, alebo aj zhodnotenie niektorych vlastnosti, takze len moje osobne subjektivne postrehy...
Octa RS dehet kombajn manual:
Motor je nova verzia klasickeho kadle kadle, s tym ze uz nie je ten zvuk tak nevkusny ale za zvucny, alebo az krasny ho povazovat fakt nedokazem, no je to uz hlavne mensi dunihlav, spalovane palivo dava stale zvukom najavo. Prijemnejsia bola odozva na plyn, chut motora ist do otacok a aj pokles otacok, pocitovo bol o dost zivsi. Pod 1500ot. je ale stale mrtvo a taktiez za 4500ot. Vykonovo mi to prislo fajn, ziadny zazrak, je to klasicka vlna krutaku a rychlostne mi to prislo niekde na urovni Octa II 1,8 TSI.
Neodpustim si ale poznamku k pedalom, ta hlinikova cast je fakt vrazebna a s mojou 42-kou nohou bol medziplyn (spicka-spicka) takmer nemozny...ked pozeram fotky z testovanej 2.0 TSI, tak mi na dehet verzii prisiel plyn nejak dalej od brzdy a vyraznejsie aj pod jej urovnou.
Na nejake skusanie limitov podvozku alebo brzd bohuzial nedoslo (snad nabuduce), ale komfort na 18" diskoch bol v ramci moznosti OK, nic neprijemne uskakaneho, no aj napriek tomu solidne pevne.
Musim este pochvalit volant okruhleho typu, fakt prijemnej hrubky a priemeru. Sedacky prijemny kompromis, nic co by pri vystupovani zavadzalo, ale podrzi na spravnych miestach, no nejak som nepochopil pevnu hlavovu opierku, klasika mi vyhovuje ovela viac, iked asi nie je spravne "sportova"
A aby som nezabudol...vo vnutri priestoru na mna az moc a kufor ani nehovorim...sorry kym nebudem odpratavat mrtvoly pre nejakeho talianskeho mafiana, tak mi je uplne na h**** taky.
Aj z toho minima, ale viem, ze dehet fakt ne a som zvedavy na RS TSI Rapid 1,2 TSI 63kW a 1,2 TSI 77kW obe manual :
(viac km a vacsia dovera)
Jazdne fakt prijemne vozenie, neporovnatelne s Fobiou II, stabilne, komfortne, aj nejaku iskru v tom clovek nasiel, iked velke nadsenie pre akcne jazdenie velmi nie. Prislo mi, ze pokyval plecami a zamrmlal popod nos, ze ked uz tak preco nie
Vyrazne jednoduchsia moznost medziplynov a nebol problem ich tam triafat presne bez nejakeho prisposobovania sa autu.
Priestoru tiez habadej, niekde na urovni Octy II a kufor este fuuuurt moc...
63kW...
Prijemne svizne a bezstarostne vozenie, stacilo trochu otacok (min. 2000) a motor si prekvapivo silno zatlacil, no nad 5000ot. uz len nejake pocitovo moc uz ist nechcel, aj ked vykonu este co to navysil. Takze prijemne silny, iked s trosku bezcharakternym charakterom.
77kW...
Po prijemne silne posobiacej slabsej verzii a hlavne tunajsej recenzii som cakal co ponukne tych cca 20 koni viac.
Charakteru nieco viac hlavne sa akoby posunula pocitova hranica umretia k 6000ot. a motor mal vacsiu chut a prislo mi ze hlavny vykonovy rozdiel oproti slabsej verzii vznikal hlavne tam. No ked pozeram na video z testu tohoto motora, moje pochybnosti o seriovosti zase o nieco narastli...nie som ale 100%ne presvedceny, je nieco ine citit to nazivo a vidiet na monitore, ale skusany Rapid mi rychlostne neprisiel ziadny rychlostny zazrak. Ano prijemne rychly je, ale o nic rychlejsi ako ine cca 100k a 1300kg vaziace auta, len ta dostupnost vykonu bola viac poruke. V pamati mi ale z oboch verzii ostala hlavne jednoduchost a bezstarostnost ovladania. A taktiez vrzgavost interieru 63kW verzie, ktora mala necelych 8000km, moja E46 ktora tento vikend oslavila 278 tisic sa na rovnakych miestach a 17" diskoch (rapid 15") neozvala. 77kW mala cca 100km a este mlcala, uvidime ako dlho
Kazdopadne mi Rapid so 77kW motorom prisiel fakt fajn, sam by som si ho nekupil, ale ak by som musel na nom jazdit, asi by som si dokazal to jazdenie s nim aj uzit. Osobne mi vyhovuje viac ako Octa, sak je velkostne na urovni mojej E46, len hrabe zlymi kolesami a ma polovicny objem motora
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Octavia III
Chlopi, prosím o pomoc: jaxem tu už psal, mám objednanou Oct III. 1,6CrD 4x4 Elegance (vč. paketu pro špatné cesty, čili povinně 16"), už je prý snad vyrobená ale nemám k ní ještě TP - nevíte někdo, co to bude mít napsáno v TP, jaká šířka disku (6" nebo 6a1/2"?!?!) je uvedená pro 16" kola na 4kolce ?
Objednávám plecháče na zimu a nevím.... Kuju.
Objednávám plecháče na zimu a nevím.... Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Koukám do katalogu Octy a jsou tam hliníkáče Ilias, Minoris a Velorum, plus plechy a všechno je 6,5Jx16. Takže pokud nemá awd nějaký spešl kola...
RWD
Re: Octavia III
mezitím sem dostal odpověď od prodejce - prý budou v TP zapsané obě varianty:
6,5Jx16" ET46
6,0Jx16" ET48
6,5Jx16" ET46
6,0Jx16" ET48
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Jak se něco takového přihodí?:-) Jsou ceníkové částky nastavené jen pro efekt, aby prodejce mohl poskytovat úžasné "slevy"? V opačném případě mi přijde neuvěřitelné, že by si to někdo za vlastní peníze fakt koupil. Jediný celkem realisticky naceněný model Škody je Octavia RS, jejíž TDI verze je ostatně jen mírně dražší než 1,6 TDI 4x4.pavproch píše:mám objednanou Oct III. 1,6CrD 4x4 Elegance
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Octavia III
slevy fungujou....
btw, to není za moje peníze, to je za firemní (čili stejně moje ) peníze... (a navíc odečteme dépéhá)
btw, to není za moje peníze, to je za firemní (čili stejně moje ) peníze... (a navíc odečteme dépéhá)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Octavia III
Já si to myslel, tak ať slouží, třeba s tím i bude zábava na sněhu Nebylo by možná od věci rovnou provést dedebilizaci motoru.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe