Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
ony to nebudou jen ty gumy. v popisu zminuje poladeny podvozek a brzdy, ve videu zazni informace, ze jen tlumice staly 5000 GBP. to porsche dojizdi hlavne na brzdach a pak v technickych castech, kde to widow maker nemuze poradne rozbalit. paradoxem je, ze z rozhovoru v kabine vyplyva dost uvolnena atmosfera a vypada to, jako by manik s M3 jel tezce na pohodu.
ovsem zrychleni gt2 rs je maso.
ovsem zrychleni gt2 rs je maso.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Z dalsich videii je videt, ze to je spis zavodak nez osobak (vytrhana pulka interieru, klec, skorepiny ...)
GT2 RS pekne pelasi, tech 9.4s co ma udavanych na 200 jde poznat
GT2 RS pekne pelasi, tech 9.4s co ma udavanych na 200 jde poznat
Re: Video a Nordschleife, the best of
M3 teda leti paradne Je videt, ze Nitron podvozek patri k nejlepsim.
M Coupé (99) - S50, 3:46 diff, LEDA podvozek, rollcage, Michelin Pilot Sport Cup
7:54 BTG
M Coupé (99) - S50, 3:46 diff, LEDA podvozek, rollcage, Michelin Pilot Sport Cup
7:54 BTG
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: Video a Nordschleife, the best of
Mně to připadalo, že ta GT2 RS má někde forsážVrooom píše:Z dalsich videii je videt, ze to je spis zavodak nez osobak (vytrhana pulka interieru, klec, skorepiny ...)
GT2 RS pekne pelasi, tech 9.4s co ma udavanych na 200 jde poznat
Re: Video a Nordschleife, the best of
M3 GTS 7:28 on sport auto lap (20.600m), VLN 9:13
Engine stock, suspension Nitron R3,Mirage racing brakes and ABS, Akrapovič evolution exhaust, michelin cup tyres.
Mirage GTS má zcela jinou geometrii, nové jsou tlumiče, pružiny, stabilizátory i mechanicky samosvorný diferenciál s kratším stálým převodem. Výčet úprav zakončují třídílná hořčíková kola o rozměru 18 palců (místo standardních 19palcových) a přední spoiler BMW pro skupinu GT4.
Engine stock, suspension Nitron R3,Mirage racing brakes and ABS, Akrapovič evolution exhaust, michelin cup tyres.
Mirage GTS má zcela jinou geometrii, nové jsou tlumiče, pružiny, stabilizátory i mechanicky samosvorný diferenciál s kratším stálým převodem. Výčet úprav zakončují třídílná hořčíková kola o rozměru 18 palců (místo standardních 19palcových) a přední spoiler BMW pro skupinu GT4.
Kód: Vybrat vše
http://www.miragemotorsport.cz/pdf/evo-025-Nurburgring.pdf
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: Video a Nordschleife, the best of
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: Video a Nordschleife, the best of
vzdycky, kdyz vidim tuhle 328 v akci, si rikam, ze musim znovu zatlacit na sveho svedskeho kolegu, aby mi prodal tu jeho zanovni se 140t km na tacho, kterou vytahuje z garaze tak 2x za sezonu.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
328i je porad fajn auto. Vzdycky kdyz vidim, jak ji Dale prohani, tak si rikam, na to ze autu pomalu tahne na 20 let a ma sotva 200 koni, se nema vubec za co stydet
"[...]when you are lighter you don´t need the horses. You don´t need anything. You are fast out of the corners." (Count Volpi, Scuderia SSS)
Re: Video a Nordschleife, the best of
kolega se vcera sam ptal, jestli to auto stel chci. tak dostal za ukol vymyselt cenu. snad vymysli neco prijatelneho.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
Tohle sem urcite patri 4x4 predvedlo kouzla, stejne jako v pripade gt-r.