gewehr: No jo, ale na jakou dobu... to radši dám do LPG a budu s ním jezdit dýl. Já auta dál neprodávám ani kdybych ho nenáviděl, moje auta u mně i dožijí.
beaumont: Já ani nevěděl, že něco takového existuje, ale je teda hodně pěkné sic uvnitř divně spořádané 2+2+2 .
u LPG rataj s nakladmi na instalaciu, na pravidelne revizie a pocitaj aj s tym ze je to dalsi system "naviac" ktory moze byt poruchovy, kor na starsom aute. Cize az tak moc tym neusetris. Budu nizsie naklady na PHM ale vyssie obstaravacie a tie ostatne prevadzkove. Zalezi kolko najazdis, v kazdom pripade dobre prepocitaj.
Na LPG jsem jezdil s prvním autem, pak s Audi jsem jezdil na E85 (solidní blbost) a teď jdu zas do LPG. Vím co to obnáší a vím kde to udělají kvalitně a s nájezdem 35t km/rok se mně to brzy vrátí .
Zajimalo by me, kde se berou tyhle myty o LPG.. Naklady navic jsou cca 400 za emise (1x za 2 roky) a 300 za revizi (1x rok). Tzn. naklady vyssi oproti benzinu o 500/rok. Resit spolehlivost dalsiho systemu je bezpredmetne, protoze po nove montazi je na zarizeni zaruka, po skonzeni zaruky uz je lpg davno zaplacene.
jake myty preboha, len pisem ze to treba preratat so vsetkymi nakladmi aby mal predstavu v akom horizonte sa to vrati a ci sa to vrati, to ze niektorym typom motorov LPG zastavba neprospieva je tiez pravda a z toho mozu vzniknut dalsie vyvolane naklady... nie vzdy to dopadne idealne ze nahodis LPG a ide ako ma zaruka nezaruka. V mojom okoli je dost LPG, takze mam trochu predstavu o realite. Proste to ma svoje plusy aj minusy, ako vsetko.