gewehr: No jo, ale na jakou dobu... to radši dám do LPG a budu s ním jezdit dýl. Já auta dál neprodávám ani kdybych ho nenáviděl, moje auta u mně i dožijí.
beaumont: Já ani nevěděl, že něco takového existuje, ale je teda hodně pěkné sic uvnitř divně spořádané 2+2+2 .
Auto pro rodinu - RIP Audi A6 1996
Re: Auto pro rodinu - RIP Audi A6 1996
u LPG rataj s nakladmi na instalaciu, na pravidelne revizie a pocitaj aj s tym ze je to dalsi system "naviac" ktory moze byt poruchovy, kor na starsom aute. Cize az tak moc tym neusetris. Budu nizsie naklady na PHM ale vyssie obstaravacie a tie ostatne prevadzkove. Zalezi kolko najazdis, v kazdom pripade dobre prepocitaj.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
Karl Friedrich Benz
Re: Auto pro rodinu - RIP Audi A6 1996
Na LPG jsem jezdil s prvním autem, pak s Audi jsem jezdil na E85 (solidní blbost) a teď jdu zas do LPG. Vím co to obnáší a vím kde to udělají kvalitně a s nájezdem 35t km/rok se mně to brzy vrátí .
Re: Auto pro rodinu - RIP Audi A6 1996
Zajimalo by me, kde se berou tyhle myty o LPG.. Naklady navic jsou cca 400 za emise (1x za 2 roky) a 300 za revizi (1x rok). Tzn. naklady vyssi oproti benzinu o 500/rok. Resit spolehlivost dalsiho systemu je bezpredmetne, protoze po nove montazi je na zarizeni zaruka, po skonzeni zaruky uz je lpg davno zaplacene.
Re: Auto pro rodinu - RIP Audi A6 1996
jake myty preboha, len pisem ze to treba preratat so vsetkymi nakladmi aby mal predstavu v akom horizonte sa to vrati a ci sa to vrati, to ze niektorym typom motorov LPG zastavba neprospieva je tiez pravda a z toho mozu vzniknut dalsie vyvolane naklady... nie vzdy to dopadne idealne ze nahodis LPG a ide ako ma zaruka nezaruka. V mojom okoli je dost LPG, takze mam trochu predstavu o realite. Proste to ma svoje plusy aj minusy, ako vsetko.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
Karl Friedrich Benz