beaumont: Díky za poznatek, celkem mně to ale i zklamalo protože to byl můj favorit .
pavproch: To už asi spíš 300C, ty jsou 2005+ . Ale u takového auta bych zase musel nechat 30t Kč na LPG...
gewehr:
Arkis píše:Vel Satis jsem chtěl jako první auto (3.5i 2001) no odradila mně cena náhradních dílů a neschopnost zdejších servisů se o auto vůbec nějak zajímat.
a jo pardon, to mi uslo
v kazdom pripade sa urcite najdu ludia, ktori to vedia dobre servisovat, autorizaky sem vseobecne nepocitam. Skor by som sa u viac ako 10rocneho renaultu bal probelmoc s koroziou kontantov, ta im dava naozaj zabrat vyzaduje pravidelnu udrzbu s tym, ze sa pravidelne nieco rozsvieti
Arkis píše:beaumont: Díky za poznatek, celkem mně to ale i zklamalo protože to byl můj favorit .
Je to škoda, v rodině se to vyřešilo Cromou 1.9 v dieselu (manuál) a je to docela fajn kára - dynamika i spotřeba slušná, rozumné ceny servisu, ale je to holt diesel.
Nicméně s fiatským benzínovým pětiválcem 2.0 20V soft turbo nebo 2.4 20V atmo by to bylo naprosto geniální auto..
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Jako nájezd roční na diesel mám, no bojím se, že by mu nesedl můj styl jízd. Nejezdím totiž dálky, ale většinou tak 10-20km na jeden zátah a pak zase vypnout motor a pořád dokola. Navíc se mně nechce v zimě čekat než se motor zahřeje a celkově se bojím servisovat diesel...
V principe by som sa nebal ani starsich turbodieslov relativne jednoduchsej konstrukcie, ked to este nemalo DPF, vstrekovanie mocoviny a podobne picicandy. Tusim rok 2005/2006 bol prelomovy pre povinne plosne DPF. Ked najdes nieco strsie v dobrom stave posluzi to. ALe benzin to nie je, treba sa pripavit na traktor. Napriklad starsie 1.9TDI od koncernu (s rotackou ale aj PD) maju dobru zivotnost a prevadzkove naklady, aj alfacke JTDm su vcelku ok, ked sa podari najst kus co neni pretozeny z pol miliona tak spravi dlhu a dobru sluzbu.
Co třeba VW Touran? Sice se mně to zdá nepřiměřená cena za skoro 10 let staré auto, ale možná by se našly novější kousky. Ale výbava je teda pěkná, 10 pytlů, 6ti stupňový automat, satnav, tempomat...
1.6 atmo benzin s automatom, aj ked dvojspojkovym, v takejto krabici... z toho mi vychadza hrozna lemra so spotrebou na urovni auta o tredu vyssieho. Tourany nemali zo zaciatku vyroby moc dobru povest co sa tyka spolahlivosti, ale tento rocnik by uz mohol byt vychytany.
Dostal sem nabídku, která se neodmítá. Mám šanci koupit Chrysler Pacifica 3.5i V6 s tempomatem, interiérem v kůži a automatickou převodovkou za 90t Kč. Jeden ze sousedů se dostal do maléru, že nemá na splátku v bance a tak prodává toto auto. Prý jde jako první, protože je to žrout a v rodině mají ještě Ford Galaxy, takže strádat nebude. Za tu cenu bych se i s LPG dostal do 130t Kč a zbylo by mně i na servis.
pokial je v dobrom stave preco nie, a ked sa vyseries na LPG tak ti tie peniaze co zostanu vykryju ten rozdiel v spotrebe proti nejakemu malemu motorceku