Tuning - ta správná strana tuningu

O více i méně povedených úpravách originálu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od d1.8t »

Jestli to tam je nevím, ale nabídku mají širokou.

http://www.schmiedmann.cz/
RWD
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Vrooom »

Mas to pekny, nechal bych to takto kontrastni. Nechapu co se komu libi na strukture karbonu, nebo jestli to z auta dela zavodak a pridava kone? :-B
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

@d1.8: šmídmana znám, ale i tak dík za tip
@vroom: m4Zlik je autí pro radost... a protože výběr byl podle stavu, motorizace a jiných důležitějších věcí, ne podle toho, esli to má m-sport paket nebo ni, tak to fčíl chcu dohnat..... ref vzhled: koníci to nepřidá, mně se prostě líbí cabróň i all-black....

i na (pro jízdu) podstatnější časem určitě dojde (LSD, filtry + sání, možná časem i poštelování ECU, výfuk....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

Jaký má ten tvůj brouček převody? Sportovní, nebo poplatné dnešní eko době (umí na 6st. jet teoreticky 350 :) )? Dá se dyžtak při výměně LSD šáhnout i do stálýho převodu za nějaký rozumný peníz?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

převody sou imho dostatečně kratší než u 3er....

Obrázek

nemyslím si, že bych uvažoval o kratším LSD diffu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od jarka »

Ze svý zkušenosti vím, že právě zkrácení převodovky je to nejlepší (a často i nejlevnější) co auto zcela zásadně probudí k životu. Ale to je na každým... Jen s tý tabulky je to pořád podle mě na víkendovku kurevsky dlouhý :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od mmira »

Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od pavproch »

neznám, dík za link
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od d1.8t »

pavproch píše:převody sou imho dostatečně kratší než u 3er....

Obrázek

nemyslím si, že bych uvažoval o kratším LSD diffu....
Převody trojky jsou na ublinknutí. U Z4 standard seriovýho auta. Kromě redukovaný jedničky. :D
RWD
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Tuning - ta správná strana tuningu

Příspěvek od Vrooom »

Mne se carbon jako obklad zda ... Jako odhalena kostrukce auta mi to tak nevadi u nejakyho hypersportu. Ale takto mi to prijde jako hrani si na neco.
Jeste jsi zapomel zuhelnatet oblouky ...http://www.ebay.com/itm/BMW-E89-Z4-Uber ... 1e6bb3fb77
Odpovědět