BMW Divize
Re: BMW Divize
na novou RS prave nelze pouzit nic z toho, co clovek znal u prvnich dvou. podle me udelali ve Skodovce neco, co ani udelat nechteli .
takze odzkouseni bude v konecnem dusledku to nejlepsi, neni nad vlastni zkusenost
takze odzkouseni bude v konecnem dusledku to nejlepsi, neni nad vlastni zkusenost
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
@mmira: zajímavá otázka padla v diskusi pod článkem s testem OIII RS: proč jste při zapůjčení auta na několik (více) dnů a přejíždění celé evropy (z Rumunska na NS) nenašli těch potřebných 30minut na dyno?
A já dodávám: nebylo to náhodou proto, že Vám to Schade při půjčení výslovně zakázala?
A já dodávám: nebylo to náhodou proto, že Vám to Schade při půjčení výslovně zakázala?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Este by som vzal do uvahy aj to ze kolko toho vykonu sa vie stratit v sposobe nahonu...v RWD sa toho bohuzial viac strati pri prenose na cestu.
Ja som pred nejakym casom porovnaval svoju 325i s OII 1,8 TSI a ten rozdiel v moj prospech tam bol mensi nez by kto povedal... a k tomu OII ma hlavne uplne na piiip prevody z Corvetty. Vacsi vznikal az od nejakych 200+...
A taktiez som zazil aj 458 Italiu vs. 325i, a to som mal pocit ze som zaradil spiatocku
Ja som pred nejakym casom porovnaval svoju 325i s OII 1,8 TSI a ten rozdiel v moj prospech tam bol mensi nez by kto povedal... a k tomu OII ma hlavne uplne na piiip prevody z Corvetty. Vacsi vznikal az od nejakych 200+...
A taktiez som zazil aj 458 Italiu vs. 325i, a to som mal pocit ze som zaradil spiatocku
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
já mám přímé srovnání e91 330ixT 6MT a Oct II Scout 1.8TSI 6MT (má o dost kratší převody než FWD octa 1.8TSI) - s kolegou sme onehdá dali jak sprint z nuly, tak pružné zrychlení ze 130 někam ke 180 a v obojím sem mu odjížděl o parník
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
no prave hmotnost sem, hmotnost tam ale 162kW takto nejazdi. Vid aj casy 0-200. Bol by som zvedavy na skutocny vykon toho konkretneho kusu...Snowman000 píše:
A taktiez som zazil aj 458 Italiu vs. 325i, a to som mal pocit ze som zaradil spiatocku
E46 325i + E60 550i
Re: BMW Divize
pavproch: brzda se opravdu trochu přeceňuje, má smysl když porovnáváš postupný úpravy a vliv na výkon, ale pro zjištění abs. hodnot je to dost na pikačů (+-10% není problém). Jinak prostě ty dnešní oturbený mrchy jedou velmi slušně a když se to spojí s dobře poskládanou převodovkou tak i těch 220ps dokáže zázraky a jestli jich tam je 230, což není problém tak tím líp. Sám to znám, moje atmo ctr s 235ps, odlehčeno, dobře zřevodováno a stejně mi ve zrychlení naloží chiplý TT s 240ps, i když má o 150kg víc.
ad. NS: odhaduju, že bond jel na semislicku a jestli bylo sem tam mokro tak ve spojení s rwd mu to RS s pJandou za volantem naloží kde se mu zamane (tak jak je to vidět na videu). Za sucha by to asi byla trochu jiná muzika .
ad. NS: odhaduju, že bond jel na semislicku a jestli bylo sem tam mokro tak ve spojení s rwd mu to RS s pJandou za volantem naloží kde se mu zamane (tak jak je to vidět na videu). Za sucha by to asi byla trochu jiná muzika .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
chjo, vy si to vsici predstavujete jak hurvinek valku. Schade ani nic nezakazuje (a ani nikdo jiny) a hlavne ani nic neplati. kez bychom opravdu meli vsechny ty penize z uplatku, ze kterych nas stale nekdo podezriva.pavproch píše:@mmira: zajímavá otázka padla v diskusi pod článkem s testem OIII RS: proč jste při zapůjčení auta na několik (více) dnů a přejíždění celé evropy (z Rumunska na NS) nenašli těch potřebných 30minut na dyno?
A já dodávám: nebylo to náhodou proto, že Vám to Schade při půjčení výslovně zakázala?
na brzdu to neslo z prosteho duvodu. bezne se to nedela a kdyz uz neco jede lepe nez bylo ocekavano, tak se to napise. hlavne, odjezd na NS byl upecen z hodiny na hodinu. v sobotu bylo rozhodnuto, pres noc dojeto tam, odjeto 6 kol a o pulnoci uz bylo auto zpet v CR. to je proste lepe zorganizovatelne nez nejake dyno, ktere sice rekne "neco" o vykonu na kolech, ale vubec nic o celkovych schopnostech auta, jako to udela NS. nebo si snad nekdo mysli, ze testovana RS mela krome motoru upreveny i podvozek, brzdy, rizeni, aerodynamiku, prevody atd atd?
a nez se nekdo zepta. ne, videa zrychleni opravdu nejsou natacena z kopce. a ano, vsechna jsou natacena na uplne stejnem fleku. jsou tedy srovnatelna.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
uz jsem to psal. zapomen na tu spickovou hodnotu, ta u tohoto motoru neni tak dulezita.jancsi píše:no prave hmotnost sem, hmotnost tam ale 162kW takto nejazdi. Vid aj casy 0-200. Bol by som zvedavy na skutocny vykon toho konkretneho kusu...
jarka: bond jel na Pirelli Pzero v nejake eko verzi, ktere za danych podminek klouzaly jak na ledu. vsak to uz zminoval, ze o kolo driv to malem rozbil na vyjezdu na Hohe Acht, kdyz mu to ve 150 uletelo. to pak zbrzdi kazdeho, nejen ridice tak vzpurne mrchy, jakou Z4Mc je.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
@jarka et al. samozřejmě nejde o to určit na brzdě, jestli je výkon na motoru 162 rovných nebo 162,08.... ale pokud by brzda (lépe řečeno přepočet z brzdy na motor) ukázala výrazně více.... (což byly třeba klasika 77kW PD, který ve 100% případů na brzdě vykazoval 88-90 kW)
@mmira: ježyššmarjá kdo tady psal (nebo jenom vůbec pomyslel) o úplatcích? já sem si jen myslel, že tuším jak by se takovéhle akce pro novináře mohly odehrávat....
@mmira: ježyššmarjá kdo tady psal (nebo jenom vůbec pomyslel) o úplatcích? já sem si jen myslel, že tuším jak by se takovéhle akce pro novináře mohly odehrávat....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
nj, sorry , ty jsi uplatky samo nezminil. ale narazelo se na diskuzi pod clankem a tam to samozrejme x-krat zaznelo. a nejen tam. ne, opravdu nikdo nikoho nicim neuplaci. pokud se za uplatek nebude povazovat vylet nektere z jiznich evropskych zemi na nejakou premieru. mmch, je to desna otrava a ztrata casu.
absolutni vysledek mereni na vykonu na kolech je imho vzdy irelevantni - duvodem je ten prepocet, coz neni nic jineho, nez nejaka bulharova konstanta. ja se kdysi vyptaval, s jakou nejistotou a opakovatelnosti se takova mereni provadeji. jestli to nekdo z provozovatelu zkoumal. hledeli na me jak na magora. pry to je uplne presne. jako strojar budes vedet, co si o takovem prohlaseni v souvislosti s libovolnym merenim myslet.
absolutni vysledek mereni na vykonu na kolech je imho vzdy irelevantni - duvodem je ten prepocet, coz neni nic jineho, nez nejaka bulharova konstanta. ja se kdysi vyptaval, s jakou nejistotou a opakovatelnosti se takova mereni provadeji. jestli to nekdo z provozovatelu zkoumal. hledeli na me jak na magora. pry to je uplne presne. jako strojar budes vedet, co si o takovem prohlaseni v souvislosti s libovolnym merenim myslet.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou