Dříve M135i, nyní ///M2

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od pavproch »

@mmira: sorry za fčerejší nepřijatý hovor, sem byl "mimo dosah".... takže esli to měla být pozvánka na vyjížďku, tak by to stejně nešlo...

btw, jaké má (v porovnání s relativně EURo-limitama nedokurwenou M3 e46) ta M135i reakce na práci s plynem?

já pokaždé, když přesednu z m4Zlika ("sport" režim) do 3er, tak sem doslova žděšen, jaká je to lemra líná a hlavně nepředvídatelná/navypočitatelná (co se týká reakcí na práci s plynem...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od mmira »

plyn je v M135i "pomalejsi", ale da se na to zvyknout, ke konci uz jsem sem tam nejaky ten meziplyn i trefil. jen pro poradek ale rikam, ze ani e46 M3 nema zrovna idealni plyn (ostatne jako cela rada e46).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od beaumont »

M.Z.: Připojuji se ke gratulacím!
Mimochodem, mezi modrou a bílou bych sám dlouho váhal, na bílou bych asi dal nějaký decentní proužek v barvách M, něco jako tohle:
Obrázek
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Dík, za gratulaci.
Obrázek mi nejde zobrazit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
lacomme
Autoškolák
Příspěvky: 73
Registrován: pon 21 úno 13:09

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od lacomme »

Nestala ta wunderbahr bestie vcera pred Fifejdama? Ty dva laufy jsou k pomilovani :)
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Stál jsem u nemocnice okolo 14h a docela jsem včera v té oblasti brousil.
Jinak záležitost s TP řeším, chybu udělal importér, takže to snad během příštího týdne opraví.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Dneska jsem si dal povození s kamarádem (taky bývalým majitelem upraveného Forestera 2,5XT) jezdící několik posledních let s Mazdou3 MPS.
Přijel ke mě domů, vyměnili jsme si auta a jeli se povozit kousek do kopců. Po zastavení mi říká, už si to nech (Mazdu) :D Normálně odmítal z toho vystoupit, tvrdil, že byl dosud přesvědčený, že jezdí rychlým autem...
Při cestě zpět (už každý ve svém), opravdu MPS nebylo schopno se udržet ani 2 zatáčky (a to jsem nejel úplně na krev), auto se mi líbí, čím dál více :x
Ten motor je opravdu trapný (jak psal v testu P. Janda) táhne bez zaváhání od 1000 ot. mám podezření, že ho původně vyvíjeli pro náklaďáky :D Takhle nejede ani nafta...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

S autem se pomalu sžíváme, je to znát na vnějších krajích pneu :) jsem zatím dá se říct, nadšený ze spotřeby. Za 1600km tam svítí 10,3l. Dálnice nehrotím (většinou 140 tacho), ale technické pasáže si nenechám ujít.
Chtěl bych poděkovat všem, co mě utvrdili v rozhodnutí, jít do benálu, je to pro mě ideální služební potah. Poloha za volantem je nejlepší ze všech aut, s kterýma jsem měl dosud čest, jedinou slabinou je výhled šikmo vlevo.
Byl jsem dneska za známým, s požadavkem montáže nezávislého topení. Na M135 se bohužel žádný kit nenabízí, tak jsme zkoušeli fyzicky hledat místo, kam by se dalo šoupnout. Motorový prostor je tak nabušený, že je to skoro beznadějné, objevil jednu variantu, ale je to na milimetry, tak uvidíme, až mu přijde konkrétní typ, jestli tam půjde dostat.
Aspoň jsem si prohlídl auto zespod a je to všechno precizně udělané, jen mě moc nenadchl papundeklový kryt motoru, ten musí dát sbohem v první závěji...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
drugster
Pan Řidič
Příspěvky: 295
Registrován: sob 19 úno 19:05

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od drugster »

Tak horsi vyhled sikmo vlevo muzu potvrdit.
Kryt motoru jsem v zavejich neurval :-)
Spotreba dlouhodobejsi cca 12l/100km. Dojezd mam nejdelsi ve srovnani s M3 a 130i. Asi jsem zestarl :-)
Jaky mas sedadla? Elektricky, manualni? Kozeny? Ptz mne se zda, ze se sedi zbytecne vysoko. Urcite vys nez ve 130i. Schvalne jsem volil manualni sedadla z duvodu predpokladu nize umistene sedacky. To se nepotvrdilo.
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: 125d vs M135i

Příspěvek od M.Z. »

Mám manuální kožené sedačky s dofukováním bočnic a el. ovládání bederní opěrky. Mě se zdají dostatečně nízko, ale já jsem malý.(170cm)
Mám najeto cca 1800km a asi tu spotřebu za chvíli dotlačím někam k 12l, pokušení je silné. Dneska jsem si vyzkoušel kolik to teda umí jet a na chviličku se dostal k omezení maximálky. Čuměl jsem, jak suverénně se ručička zasekla na 260km/h a auto by jevilo dostatečnou chuť k dalšímu zrychlování.
STI jelo taky 250, ale od 230 se ručička po stupnici plazila, jede to jak píchlé prase :D
Vnější okraje gum naříkají a začíná jim mizet úsměv ze vzorku :-?
Jsem spokojený a kupodivu se všem auto i líbí, když se obecně tvrdí, že 1er je hnusná... Pro mě je to Miss :x
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět