Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
@mmira: sorry za fčerejší nepřijatý hovor, sem byl "mimo dosah".... takže esli to měla být pozvánka na vyjížďku, tak by to stejně nešlo...
btw, jaké má (v porovnání s relativně EURo-limitama nedokurwenou M3 e46) ta M135i reakce na práci s plynem?
já pokaždé, když přesednu z m4Zlika ("sport" režim) do 3er, tak sem doslova žděšen, jaká je to lemra líná a hlavně nepředvídatelná/navypočitatelná (co se týká reakcí na práci s plynem...)
btw, jaké má (v porovnání s relativně EURo-limitama nedokurwenou M3 e46) ta M135i reakce na práci s plynem?
já pokaždé, když přesednu z m4Zlika ("sport" režim) do 3er, tak sem doslova žděšen, jaká je to lemra líná a hlavně nepředvídatelná/navypočitatelná (co se týká reakcí na práci s plynem...)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
plyn je v M135i "pomalejsi", ale da se na to zvyknout, ke konci uz jsem sem tam nejaky ten meziplyn i trefil. jen pro poradek ale rikam, ze ani e46 M3 nema zrovna idealni plyn (ostatne jako cela rada e46).
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
M.Z.: Připojuji se ke gratulacím!
Mimochodem, mezi modrou a bílou bych sám dlouho váhal, na bílou bych asi dal nějaký decentní proužek v barvách M, něco jako tohle:
Mimochodem, mezi modrou a bílou bych sám dlouho váhal, na bílou bych asi dal nějaký decentní proužek v barvách M, něco jako tohle:
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: 125d vs M135i
Dík, za gratulaci.
Obrázek mi nejde zobrazit.
Obrázek mi nejde zobrazit.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Nestala ta wunderbahr bestie vcera pred Fifejdama? Ty dva laufy jsou k pomilovani
Re: 125d vs M135i
Stál jsem u nemocnice okolo 14h a docela jsem včera v té oblasti brousil.
Jinak záležitost s TP řeším, chybu udělal importér, takže to snad během příštího týdne opraví.
Jinak záležitost s TP řeším, chybu udělal importér, takže to snad během příštího týdne opraví.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Dneska jsem si dal povození s kamarádem (taky bývalým majitelem upraveného Forestera 2,5XT) jezdící několik posledních let s Mazdou3 MPS.
Přijel ke mě domů, vyměnili jsme si auta a jeli se povozit kousek do kopců. Po zastavení mi říká, už si to nech (Mazdu) Normálně odmítal z toho vystoupit, tvrdil, že byl dosud přesvědčený, že jezdí rychlým autem...
Při cestě zpět (už každý ve svém), opravdu MPS nebylo schopno se udržet ani 2 zatáčky (a to jsem nejel úplně na krev), auto se mi líbí, čím dál více
Ten motor je opravdu trapný (jak psal v testu P. Janda) táhne bez zaváhání od 1000 ot. mám podezření, že ho původně vyvíjeli pro náklaďáky Takhle nejede ani nafta...
Přijel ke mě domů, vyměnili jsme si auta a jeli se povozit kousek do kopců. Po zastavení mi říká, už si to nech (Mazdu) Normálně odmítal z toho vystoupit, tvrdil, že byl dosud přesvědčený, že jezdí rychlým autem...
Při cestě zpět (už každý ve svém), opravdu MPS nebylo schopno se udržet ani 2 zatáčky (a to jsem nejel úplně na krev), auto se mi líbí, čím dál více
Ten motor je opravdu trapný (jak psal v testu P. Janda) táhne bez zaváhání od 1000 ot. mám podezření, že ho původně vyvíjeli pro náklaďáky Takhle nejede ani nafta...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
S autem se pomalu sžíváme, je to znát na vnějších krajích pneu jsem zatím dá se říct, nadšený ze spotřeby. Za 1600km tam svítí 10,3l. Dálnice nehrotím (většinou 140 tacho), ale technické pasáže si nenechám ujít.
Chtěl bych poděkovat všem, co mě utvrdili v rozhodnutí, jít do benálu, je to pro mě ideální služební potah. Poloha za volantem je nejlepší ze všech aut, s kterýma jsem měl dosud čest, jedinou slabinou je výhled šikmo vlevo.
Byl jsem dneska za známým, s požadavkem montáže nezávislého topení. Na M135 se bohužel žádný kit nenabízí, tak jsme zkoušeli fyzicky hledat místo, kam by se dalo šoupnout. Motorový prostor je tak nabušený, že je to skoro beznadějné, objevil jednu variantu, ale je to na milimetry, tak uvidíme, až mu přijde konkrétní typ, jestli tam půjde dostat.
Aspoň jsem si prohlídl auto zespod a je to všechno precizně udělané, jen mě moc nenadchl papundeklový kryt motoru, ten musí dát sbohem v první závěji...
Chtěl bych poděkovat všem, co mě utvrdili v rozhodnutí, jít do benálu, je to pro mě ideální služební potah. Poloha za volantem je nejlepší ze všech aut, s kterýma jsem měl dosud čest, jedinou slabinou je výhled šikmo vlevo.
Byl jsem dneska za známým, s požadavkem montáže nezávislého topení. Na M135 se bohužel žádný kit nenabízí, tak jsme zkoušeli fyzicky hledat místo, kam by se dalo šoupnout. Motorový prostor je tak nabušený, že je to skoro beznadějné, objevil jednu variantu, ale je to na milimetry, tak uvidíme, až mu přijde konkrétní typ, jestli tam půjde dostat.
Aspoň jsem si prohlídl auto zespod a je to všechno precizně udělané, jen mě moc nenadchl papundeklový kryt motoru, ten musí dát sbohem v první závěji...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Tak horsi vyhled sikmo vlevo muzu potvrdit.
Kryt motoru jsem v zavejich neurval
Spotreba dlouhodobejsi cca 12l/100km. Dojezd mam nejdelsi ve srovnani s M3 a 130i. Asi jsem zestarl
Jaky mas sedadla? Elektricky, manualni? Kozeny? Ptz mne se zda, ze se sedi zbytecne vysoko. Urcite vys nez ve 130i. Schvalne jsem volil manualni sedadla z duvodu predpokladu nize umistene sedacky. To se nepotvrdilo.
Kryt motoru jsem v zavejich neurval
Spotreba dlouhodobejsi cca 12l/100km. Dojezd mam nejdelsi ve srovnani s M3 a 130i. Asi jsem zestarl
Jaky mas sedadla? Elektricky, manualni? Kozeny? Ptz mne se zda, ze se sedi zbytecne vysoko. Urcite vys nez ve 130i. Schvalne jsem volil manualni sedadla z duvodu predpokladu nize umistene sedacky. To se nepotvrdilo.
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: 125d vs M135i
Mám manuální kožené sedačky s dofukováním bočnic a el. ovládání bederní opěrky. Mě se zdají dostatečně nízko, ale já jsem malý.(170cm)
Mám najeto cca 1800km a asi tu spotřebu za chvíli dotlačím někam k 12l, pokušení je silné. Dneska jsem si vyzkoušel kolik to teda umí jet a na chviličku se dostal k omezení maximálky. Čuměl jsem, jak suverénně se ručička zasekla na 260km/h a auto by jevilo dostatečnou chuť k dalšímu zrychlování.
STI jelo taky 250, ale od 230 se ručička po stupnici plazila, jede to jak píchlé prase
Vnější okraje gum naříkají a začíná jim mizet úsměv ze vzorku
Jsem spokojený a kupodivu se všem auto i líbí, když se obecně tvrdí, že 1er je hnusná... Pro mě je to Miss
Mám najeto cca 1800km a asi tu spotřebu za chvíli dotlačím někam k 12l, pokušení je silné. Dneska jsem si vyzkoušel kolik to teda umí jet a na chviličku se dostal k omezení maximálky. Čuměl jsem, jak suverénně se ručička zasekla na 260km/h a auto by jevilo dostatečnou chuť k dalšímu zrychlování.
STI jelo taky 250, ale od 230 se ručička po stupnici plazila, jede to jak píchlé prase
Vnější okraje gum naříkají a začíná jim mizet úsměv ze vzorku
Jsem spokojený a kupodivu se všem auto i líbí, když se obecně tvrdí, že 1er je hnusná... Pro mě je to Miss
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3