Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Jak se mi předchozí řada 1 líbí víc, tak tohle si umím představit jako nástupce rodinnýho kočáru až za x-let doslouží. Moc pěkný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Gratulace! Snazim se s tim bojovat ale stejne ti zavidim
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: 125d vs M135i
Dnešní úsměvná příhoda z magistrátu, jak se EU daří ovlivnit obyvatelstvo. Šel jsem přihlásit oře na značky, pracovník si pročítá techničák, najednou spráskne ruce a povídá, to je ale hrůza!!!
Já se zvědavě ptám co je hrůza, on odpovídá takové strašné emise, že to ještě nezakázali jezdit...
Takový je postoj úředníka k autu se silnějším motorem
Já se zvědavě ptám co je hrůza, on odpovídá takové strašné emise, že to ještě nezakázali jezdit...
Takový je postoj úředníka k autu se silnějším motorem
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
a cos mu na to řek? tvl. vždyť to má papírovou spotřebu úplně nádhernou
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: 125d vs M135i
Neměl jsem slov, tak jsem radši mlčel, abych si tam neudělal zle
240/137/175g/km
Tobě by rovnou techničák roztrhal
No do prdele, teď jsem si všiml, že mi napsal automat, místo MT, má to cenu nějak řešit?
240/137/175g/km
Tobě by rovnou techničák roztrhal
No do prdele, teď jsem si všiml, že mi napsal automat, místo MT, má to cenu nějak řešit?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
doporucuji resit pomoci basebalky. treba se mu rozsviti.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
jinak ja dnes po nekolika mesicich vytahl z garaze M3. jeste mam v cerstve pameti svezeni s M135i a je neuveritelne, kam se za tech par let auta posunula. M3 pusobi velmi subtilnim, lehkym a vzdusnym dojmem, po usednuti do interieru clovek rozhodne neudela wow a ani pri normalni jizde to nepusobi jako neco extra. naopak, v M135i jsem si prisel jak v o tridu ci dve vetsim aute.
stacilo ale trochu pridat a je to hned jina story. M135i asi bude rychlejsi v primce a dost mozna i obecne, ale uz jen klasicka hydraulika v rizeni je neco, kvuli cemu bych za ni M3 nikdy nevymenil. a pak samo ten ZVUK.
ale jednu vec z M135i bych v M3 chtel mit - sedadla. ta jsou vazne dobra.
stacilo ale trochu pridat a je to hned jina story. M135i asi bude rychlejsi v primce a dost mozna i obecne, ale uz jen klasicka hydraulika v rizeni je neco, kvuli cemu bych za ni M3 nikdy nevymenil. a pak samo ten ZVUK.
ale jednu vec z M135i bych v M3 chtel mit - sedadla. ta jsou vazne dobra.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
já mám 249 a 287HondaMan píše:Kolik to probůh má?
Mě by s mými skoro 300g CO2/km auto asi nepřihlásil.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: 125d vs M135i
Za 300g by tě měl nechat na místě upálit. CO2 zabíjíHondaMan píše:Kolik to probůh má?
Mě by s mými skoro 300g CO2/km auto asi nepřihlásil.