Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
pjanda: no já myslím, že vaše výletní tempo bude plně srovnatelné s mojí jízdou "na hraně" jen škoda, že už se po NS nesvezu v BMW.
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ale ne, ja uz jsem v duchodu, jezdim zvolna Co ted vlastne mate? Naposledy pamatuji... Breru?
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ano, momentálně Breru, která byla tak trochu krokem vedle. V době kdy by probíhal NS sraz bych ji ale už neměl - budu měnit za GTI s DSG, na rychlou jízdu jsem už prakticky úplně zanevřel
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
hlavne to spatna vodni pumpa by se mohla hodit . Nemel Ty si nahodou tu slabsi 140 kW? Podle toho videa na YT, kde mas zelene podsviceni budiku.goes píše:mam tu nejake dily na alfu 2,5V6 byl by tak nekdo hodny a vzal to petrovi na ten vylet sebou?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Co je na ní špatně krom spotřeby a "neagilních" jízdních vlastností?Goggy píše:Ano, momentálně Breru, která byla tak trochu krokem vedle. V době kdy by probíhal NS sraz bych ji ale už neměl - budu měnit za GTI s DSG, na rychlou jízdu jsem už prakticky úplně zanevřel
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Nerad bych tady dělal OT, takže ve zkratce:
Dobré: Vzhled, interier, 4x4, řazení a příjemně strmé řízení
Špatné: 1800+ Kg, houpavý podvozek který zároveň nemá problém uskočit v zatáčce, dynamika lehce pod úrovní GTI, odezva na plyn, spotřeba při stylu klobouk od 15 do 25/100, nepoužitelné zadní sedačky
Dobré: Vzhled, interier, 4x4, řazení a příjemně strmé řízení
Špatné: 1800+ Kg, houpavý podvozek který zároveň nemá problém uskočit v zatáčce, dynamika lehce pod úrovní GTI, odezva na plyn, spotřeba při stylu klobouk od 15 do 25/100, nepoužitelné zadní sedačky
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Tak to je asi tak to, co jsem čekal
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Matne si pamatuji, ze jsem Vam ji s podobnou argumentaci rozmlouval Hlavne kombinace vysoke hmotnosti, bidneho motoru a z toho vyplyvajici mdle dynamiky a vysoke spotreby je desiva. K tomu mizerna ovladatelnost (hlavne plyn) a celkove nezazivna jizda...Goggy píše:Nerad bych tady dělal OT, takže ve zkratce:
Dobré: Vzhled, interier, 4x4, řazení a příjemně strmé řízení
Špatné: 1800+ Kg, houpavý podvozek který zároveň nemá problém uskočit v zatáčce, dynamika lehce pod úrovní GTI, odezva na plyn, spotřeba při stylu klobouk od 15 do 25/100, nepoužitelné zadní sedačky
GTI je urcite lepsi volba, ale DSG srazi jeho akcie o 50 procent dolu.
OT neni problem, pripadne se oddelime jinam
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
ano presne tu o cele 2 kW slabsi taky ti to tak jedePeTr7650 píše:hlavne to spatna vodni pumpa by se mohla hodit . Nemel Ty si nahodou tu slabsi 140 kW? Podle toho videa na YT, kde mas zelene podsviceni budiku.goes píše:mam tu nejake dily na alfu 2,5V6 byl by tak nekdo hodny a vzal to petrovi na ten vylet sebou?
Re: Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife
Ano, také si vzpomínám. Neřekl bych, že to je vysloveně špatné auto, ale nejspíš sem očekával něco jiného - nejsem si jistý, na jaké zákazníky Alfa cílila. Přitom by se dalo jednoduše vylepšit, 300kg dolů a kratší převody by vyřešily většinu jeho problémů.pjanda píše: Matne si pamatuji, ze jsem Vam ji s podobnou argumentaci rozmlouval Hlavne kombinace vysoke hmotnosti, bidneho motoru a z toho vyplyvajici mdle dynamiky a vysoke spotreby je desiva. K tomu mizerna ovladatelnost (hlavne plyn) a celkove nezazivna jizda...
GTI je urcite lepsi volba, ale DSG srazi jeho akcie o 50 procent dolu.
DSG je "nutnost", 80% nájezdu bude po městě a meziplyny při brždění se už asi stejně nenaučím když jsem to nesvedl se 130kou