![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
kura chlopi, nekažte mu to těšení.... ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Soudě dle vykonu asi tak 3x rychlejšíd1.8t píše:Základ je stejnej jako F20 116d 8°steptronic, jen to bude o trochu rychlejší.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: 125d vs M135i
Však já taky to zajíždění nikdy extra neprožíval a žádné mi nebralo olej, dokonce ani v T5. Postup zkoušek ve fabrice si umím živě představit, hezky to zajedou
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Zatím jsem ujel jen 400 kiláků, ale pro začátek to stačilo k poznání, že podvozek je skutečně excelentní. Krásně drží a je pohodlný, motor táhne odspodu líp, než nafta, moc příjemně se s tím jezdí.
Naopak mě moc nenadchla převodovka, přes neutrál tak nějak divně zadrhává a 6 stupeň mohl být delší, motor by to zvládnul v pohodě.
Trochu mě znervózňovalo hučení výfuku i v komfotrním režimu (auto je jinak tichoučké), tohle bych oželel, stačilo by hučení v sport + ale vyřešilo to rádio
Moc to zatím neženu, zkoušel jsem cestovní režim, t.j. 70, 120, 140-150, samozřejmě bylo i pár ostřejších akcelerací a předjíždění a palubák ukázal 8,7l.
Zpět jsem trošku přidal na dálnici a doma svítilo 9,6l, čili ekonomika provozu bude slušná. Jinak se na auto chodím furt dívat, jen tak si do něj sednu, na hajzlu si pročítám návod a tak...
Naopak mě moc nenadchla převodovka, přes neutrál tak nějak divně zadrhává a 6 stupeň mohl být delší, motor by to zvládnul v pohodě.
Trochu mě znervózňovalo hučení výfuku i v komfotrním režimu (auto je jinak tichoučké), tohle bych oželel, stačilo by hučení v sport + ale vyřešilo to rádio
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Moc to zatím neženu, zkoušel jsem cestovní režim, t.j. 70, 120, 140-150, samozřejmě bylo i pár ostřejších akcelerací a předjíždění a palubák ukázal 8,7l.
Zpět jsem trošku přidal na dálnici a doma svítilo 9,6l, čili ekonomika provozu bude slušná. Jinak se na auto chodím furt dívat, jen tak si do něj sednu, na hajzlu si pročítám návod a tak...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Dík, zatím to vypadá, že je k tomu i důvod ![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
![Love struck :x](./images/smilies/8.gif)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Super, dokonaly auto pro me, sileny vykon a navic bych tam nacpal kolo
Snad jen doufam, ze mas tu krasnou modrou barvu ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Big Grin :-D](./images/smilies/4.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: 125d vs M135i
taky gratuluju k nové milence....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Ano, je to v krásné bílé, aby mi to ladilo s hlídačema
![Cool B-)](./images/smilies/16.gif)
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3