Zajimavý a originální řešení, ale je tak pro někoho komu z kapsy kouká pravítko a jezdí Saabem .ExFun píše:Když fitness, tak pořádné http://www.singlebe.com/produkt/singlebe-fitness-ss/ Jede jak z praku.
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Bylo to pro pána od koní. Proto Brooks sedlo a gripy Zbytek se tomu podřídil.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Bunny se mi nedaří Sem se už dávno naučil trhat obojí a odnaučuje se to blbě Asi budu muset začít trénovat jízdu jen po zadním a z toho to zkusit zvednout
Podle mě je důležité zvládnout 4 věci:
- za sedlo
- rovnováha = jízda po úzkém/stání na bajku
- bunny
- cit na brždění
Zbytek už se z toho naskládá
Podle mě je důležité zvládnout 4 věci:
- za sedlo
- rovnováha = jízda po úzkém/stání na bajku
- bunny
- cit na brždění
Zbytek už se z toho naskládá
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jasný, jen jak jsem to viděl, tak jsem si vzpoměl na kamaráda architekta - kdyby si kupoval kolo tak by vypadalo asi nějak takhle .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
PS: jaký je rozsah těch variátorů co používají - odpovídají nějakýmu standartu 3x10?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
To není variator. Je to single speed
Variátor s řemenem měli jen na SB Variatoru. Měli tam Shimano Alfine, ale do měsíce jim klekl.
Ony ty Gates řemeny jsou taky drahé jak svět..
Alfine nahrazuje jen kazetu.. Převodník zůstává. Odpovídat to bude pravděpodobně 11-36 zubům vzadu nebo tak nějak
Variátor s řemenem měli jen na SB Variatoru. Měli tam Shimano Alfine, ale do měsíce jim klekl.
Ony ty Gates řemeny jsou taky drahé jak svět..
Alfine nahrazuje jen kazetu.. Převodník zůstává. Odpovídat to bude pravděpodobně 11-36 zubům vzadu nebo tak nějak
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
taxu z5 z výletu.... i když teploměr ukazuje asi o stupeň míň než včera, pocitově to byl horší očistec.... ale třeby něco málo z tych hnusů, co fčíl mají čecháčci nad hlavou k nám donde.... jinak předpopííííča je sqělá: příští sobotu den/noc 24/12..... oooooaaaachhhhhh, konečně....
@Ex + vroom: na běžné MTBajkování (kroskántry po horách) tyhle píčoviny nejsou třeba...
@Ex + vroom: na běžné MTBajkování (kroskántry po horách) tyhle píčoviny nejsou třeba...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jo na ježděni po polňačkách to třeba není .
Tohle bude značně fitness bez řazení
http://www.chainreactioncycles.com/cz/e ... -prod81000 nebo s pár převody
http://www.chainreactioncycles.com/cz/e ... -prod95435
Tohle bude značně fitness bez řazení
http://www.chainreactioncycles.com/cz/e ... -prod81000 nebo s pár převody
http://www.chainreactioncycles.com/cz/e ... -prod95435
Naposledy upravil(a) Vrooom dne ned 04 srp 17:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Cyklistické vlákno
PP: obávám se, že s tímto názorem zůstaneš opět osamocen. Už i UCI pochopila, že MTB XC by se nemělo plést s cyklokrosem a po o ničom trati na LOH v Londýně se stačí podívat a současné XC tratě světáku - Alpstadt, NMnM (Rubena sekce ), CH ... tam zařazují krpály, kde chodí za sedlo i Schurter
Navíc je to bezpečnější a hlavně v tom nevidím žádnou vyšší dívčí. Pokud člověk nemá 155mm sedlo a tlusté nohy, nebo není extrémní chrt s max. vytaženou sedlovkou, nevidím v tom žádný problém.
Navíc je to bezpečnější a hlavně v tom nevidím žádnou vyšší dívčí. Pokud člověk nemá 155mm sedlo a tlusté nohy, nebo není extrémní chrt s max. vytaženou sedlovkou, nevidím v tom žádný problém.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Vroom : cool by bylo fitness s Alfine a Hammerem
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek