Opět problém - Focus 2.0 TDCi
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Opět problém - Focus 2.0 TDCi
Brý den,
tak nějak se chci zeptat, jestli už někoho nepotkalo něco podobného, případně bych rád dostal nějaké babské rady, co zkontrolovat a čím to může být. V servisu si jako obvykle neví rady a já už začínám být zase zoufalý...
Auto ve vyšších otáčkách a na vyšší rychlostní stupně (4+5+6) vůbec netáhne, na rovince zrychluje jen velmi pozvolna, do kopce vůbec, respektive do kopce spíš ještě zpomaluje i na plný plyn. Přitom na nižší stupně 1-2-3 jede úplně normálně, turbo si kolem 2tis/min kopne jak má a motor se nechá vytočit klidně až do červeného pole, ale přeřadím na 4, začne to umírat (na 4 to občas ještě zrychlí, ale už nejde vytočit k červenému poli, ale umře to třeba ve 3,5tis./min, 5-6 úplná mrtvola).
Auto cca 1,5 měsíce stálo, opravovalo se po mírným ťukanci (měnil se jen nárazník, světlo a nějaký držáky, nic technickýho, s motorem nebylo potřeba nic dělat) + se dělala garančka. Napadlo mě, jestli nezapomněli v servisu připojit nějakou hadici, něco dotáhnout, apod., ale to prý několikrát kontrolovali a vše by mělo být ok. Před opravou všechno fungovalo normálně, hned první jízdu po opravě už to mělo výše popsané problémy...
Laicky řečeno mi přijde, že do motoru, respektive turba nejde tolik vzduchu kolik potřebuje, ale zase je divný, že ještě na 3 to jede jak má a motor nemá problém se vytočit do červenýho a má plný výkon. S tím asi souvisí, že se zvýšila spotřeba. Při stejným režimu jako dřív to žere cca o litr víc. Běžná jízda do/z práce si to bere místo cca 5,8 cca 6,8-7l/100, loudání s rodinkou cca 6/100 místo 5/100. Další drobný příznak nějakého problému je neklidný volnoběh a semtam cuknutí při studeném rozjezdu, ale taky to nedělá pořád, ale třeba 2x z 10 studených startů a rozjezdů...
Tak a teď baby raďte
tak nějak se chci zeptat, jestli už někoho nepotkalo něco podobného, případně bych rád dostal nějaké babské rady, co zkontrolovat a čím to může být. V servisu si jako obvykle neví rady a já už začínám být zase zoufalý...
Auto ve vyšších otáčkách a na vyšší rychlostní stupně (4+5+6) vůbec netáhne, na rovince zrychluje jen velmi pozvolna, do kopce vůbec, respektive do kopce spíš ještě zpomaluje i na plný plyn. Přitom na nižší stupně 1-2-3 jede úplně normálně, turbo si kolem 2tis/min kopne jak má a motor se nechá vytočit klidně až do červeného pole, ale přeřadím na 4, začne to umírat (na 4 to občas ještě zrychlí, ale už nejde vytočit k červenému poli, ale umře to třeba ve 3,5tis./min, 5-6 úplná mrtvola).
Auto cca 1,5 měsíce stálo, opravovalo se po mírným ťukanci (měnil se jen nárazník, světlo a nějaký držáky, nic technickýho, s motorem nebylo potřeba nic dělat) + se dělala garančka. Napadlo mě, jestli nezapomněli v servisu připojit nějakou hadici, něco dotáhnout, apod., ale to prý několikrát kontrolovali a vše by mělo být ok. Před opravou všechno fungovalo normálně, hned první jízdu po opravě už to mělo výše popsané problémy...
Laicky řečeno mi přijde, že do motoru, respektive turba nejde tolik vzduchu kolik potřebuje, ale zase je divný, že ještě na 3 to jede jak má a motor nemá problém se vytočit do červenýho a má plný výkon. S tím asi souvisí, že se zvýšila spotřeba. Při stejným režimu jako dřív to žere cca o litr víc. Běžná jízda do/z práce si to bere místo cca 5,8 cca 6,8-7l/100, loudání s rodinkou cca 6/100 místo 5/100. Další drobný příznak nějakého problému je neklidný volnoběh a semtam cuknutí při studeném rozjezdu, ale taky to nedělá pořád, ale třeba 2x z 10 studených startů a rozjezdů...
Tak a teď baby raďte
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
jestli to chvili stalo, tak mohla zdegradovat bioslozka v nafte a cucky mohly ucpat palivovy filtr. druha moznost je palivove cerpadlo.
treti, a nejvice pravdepodobna, rekl bych, je, ze se autu v servisu zalibilo a chce zpet. prece jen je to ford.
treti, a nejvice pravdepodobna, rekl bych, je, ze se autu v servisu zalibilo a chce zpet. prece jen je to ford.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
A pokud by to byl filtr nebo čerpadlo, jelo by to na 1-2-3 úplně bez problémů na plný výkon a na 4-5-6 to bylo zdechlý? To by spíš bylo zdechlý pořád, ne?
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
ne nutne
zkus to vytocit na trojku do nejakych vyssich otacek a podrzet tam - pokud to po chvili zacne cukat, s velkou pravdepodobnosti bude ten problem mezi nadrzi a motorem. pokud ne, bude to jinde.
zkus to vytocit na trojku do nejakych vyssich otacek a podrzet tam - pokud to po chvili zacne cukat, s velkou pravdepodobnosti bude ten problem mezi nadrzi a motorem. pokud ne, bude to jinde.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
Tak provolanej servis a filtr je při garančce novej... A servisu jde věřit, bylo to u otce/bratra, tam snad nehrozí, že by mi účtovali něco co do auta nedají jako u některých vykuků Při plným plynu na 3ku to necuká, to jsem párkrát po cestě do práce zkusil, protože jinak než na 3 nemůžu předjíždět A minimálně jednou jsem to na 3 držel v cca 4-4,5tis. plácnu 8-10s...
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
v tom pripade jsem s babskymi radami v koncich
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
Zkusil bych ten dotaz ještě postnout sem http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=196 , mě osobně tam vždycky poradili...
2.0i 107kW
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
nejaka netesnost ve vedeni k turbu? Podobne se mi ted choval c-max a byla odhalena praskla hadice
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
souhlas s PeTr7650, podobný příznaky u mýho TDi vedly k prodřený hadičce podtlakový regulace turba....jestli ti nesvítí kontrolka motoru na palubce, hledal bych chybu v hadicích...-)
- Jacík
- Pan Řidič
- Příspěvky: 497
- Registrován: sob 19 úno 11:05
- Bydliště: Svitavy a občas Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opět problém - Focus 2.0 TDCi
Myslím, že s vadnou hadicí by to ale nejelo na nižší stupně tak jak má, ne?
Nicméně je to vyřešeno. Opravilo se to samo
Od čtvrtka kdy jsem bral auto ze servisu do úterního rána to mělo příznaky, které jsem psal a v úterý odpoledne jsem to po práci nakopnul a už to jelo jak má Výkon ok, spotřeba taky najednou houpnula dolů na hodnoty, které mají být.
Nechápu Jediný co mě napadlo je to, že při víc než měsíčním stání se někde něco přicpalo a v úterý se to "profouknulo" Nicméně mi stejně nejde do hlavy, proč to jelo na 1-2-3 tak jak má a na 4-5-6 to bylo zdechlý...
Prostě Ford s frantíkovským motorem... To si může koupit jenom debil
Nicméně je to vyřešeno. Opravilo se to samo
Od čtvrtka kdy jsem bral auto ze servisu do úterního rána to mělo příznaky, které jsem psal a v úterý odpoledne jsem to po práci nakopnul a už to jelo jak má Výkon ok, spotřeba taky najednou houpnula dolů na hodnoty, které mají být.
Nechápu Jediný co mě napadlo je to, že při víc než měsíčním stání se někde něco přicpalo a v úterý se to "profouknulo" Nicméně mi stejně nejde do hlavy, proč to jelo na 1-2-3 tak jak má a na 4-5-6 to bylo zdechlý...
Prostě Ford s frantíkovským motorem... To si může koupit jenom debil