BMW Divize
Re: BMW Divize
První zážitek tohoto týdne je po dvou měsících přesednutí z E30 do E46, bože to je gumofka
Druhý včerejší test nového F30 320d. Proti motoru 2.0d skoro nic nemám, však jede stejně jako ten náš 12tiletý 3.0d a pěkně se vytáčí, ale řazení jde pomalu, protože když se motor vytočí na 5000 otáček, tak tam minimálně půl vteřiny zůstane a pak leze s otáčkami dolů pomalu jako šnek. Což rychlosti řazení fakt neprospívá, jednou jsem dokonce spočítal zuby. Palubka je trochu zbytečně přeplácaná křivkami a řízení ve středové poloze úplně mrtvé, směrem do krajů se snaží, ale je přesný. Místa všude habaděj, akustický komfort super.
Co mě ale vadilo nejvíc, byly odskakující, těžké a nemotorné (16" !!!) runflaty, které si s povrchem mých oblíbených okresek neporadily a v kombinaci s vyměklým podvozkem, který na každé delší vlně auto katapultuje metr do vzduchu a skoro vyvěsí pružiny, je to od BMW hodně špatný vtip. Tohle nedělá ani Oktávka, nechápu, že to dopustí na trojkovém BMW. Jinak neutrální tendence a poslušnost veliká. Tipuju, že nějaký dobrý klasický mechanický podvozek od H&R nebo Koni -40mm v kombinaci s normálními non-RFT 18" koly by byl super, ale to se nedozvím, protože to nemám kde vyzkoušet. Na to, že BMW mělo vždycky podvozek rychlejší než motor, tak tenhle jsem naprosto v klidu dokázal rozhodit blbým 2.0d
Druhý včerejší test nového F30 320d. Proti motoru 2.0d skoro nic nemám, však jede stejně jako ten náš 12tiletý 3.0d a pěkně se vytáčí, ale řazení jde pomalu, protože když se motor vytočí na 5000 otáček, tak tam minimálně půl vteřiny zůstane a pak leze s otáčkami dolů pomalu jako šnek. Což rychlosti řazení fakt neprospívá, jednou jsem dokonce spočítal zuby. Palubka je trochu zbytečně přeplácaná křivkami a řízení ve středové poloze úplně mrtvé, směrem do krajů se snaží, ale je přesný. Místa všude habaděj, akustický komfort super.
Co mě ale vadilo nejvíc, byly odskakující, těžké a nemotorné (16" !!!) runflaty, které si s povrchem mých oblíbených okresek neporadily a v kombinaci s vyměklým podvozkem, který na každé delší vlně auto katapultuje metr do vzduchu a skoro vyvěsí pružiny, je to od BMW hodně špatný vtip. Tohle nedělá ani Oktávka, nechápu, že to dopustí na trojkovém BMW. Jinak neutrální tendence a poslušnost veliká. Tipuju, že nějaký dobrý klasický mechanický podvozek od H&R nebo Koni -40mm v kombinaci s normálními non-RFT 18" koly by byl super, ale to se nedozvím, protože to nemám kde vyzkoušet. Na to, že BMW mělo vždycky podvozek rychlejší než motor, tak tenhle jsem naprosto v klidu dokázal rozhodit blbým 2.0d
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
a nebyl ten motor tragicky hlučný? co jsem jel s předváděcí F30 316d ( ), tak ten akustický projev byl mnohem horší než u mého tehdejšího 320d těsně před rozpadem...
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
316d je podladěný dvoulitr nebo motor z Mini?Arnie J píše:a nebyl ten motor tragicky hlučný? co jsem jel s předváděcí F30 316d ( ), tak ten akustický projev byl mnohem horší než u mého tehdejšího 320d těsně před rozpadem...
Já ke své hrůze zjistil, že jsem s E46 330d jezdil 4 roky s prasklým vlnovcem a krom volnoběhu mě ten zvuk bavil, teď to švára vyměnil a já tam neslyším nic krom svistu turba a docela mě to sejří. Tady jsem motor slyšel, ale tak, aby mě to obtěžovalo nebo to bylo jako v Octavii 1.9 TDI fakt ne. Tohle není nic, kvůli čemu bych to nebral.
Debilní je jen ten systém start-stop, který si po náročném průtahu okreskami rychlostmi i přes 200 a vyjetí serpentýn klidně chcípne rozžhavený motor a mává turbu pápá. Okamžitě jsem hledal, jak to znovu nastartovat a jsa naučen ještě na klasický klíček, tak se mi to povedlo až po několika desítkách vteřin. Tady musí být zavřené dveře, sešlápnutá brzda i spojka, no prostě mi to chvíli trvalo a byl jsem za to nerad.
O II 1.9TDI Combi | Ex: [E30]325i P406b [E46]330dT [E32]735iA [E34]525i24V [E34]525i [E34]524td [E34]540iA [E24]635CSi OpelMonza3.0E Trabant601
Re: BMW Divize
je to podladěný dvoulitr a znělo to, jako by někdo do válce přisypal písek, nebo já nevim
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
chlopi, dělalo sa to vůbec?
před chvílí sem zahlíd 1er e87 130d.... olomoucká značka, stříbrná metla, 5d, m-paket, dva laufy vlevo, jelo to jak z praku....
před chvílí sem zahlíd 1er e87 130d.... olomoucká značka, stříbrná metla, 5d, m-paket, dva laufy vlevo, jelo to jak z praku....
Naposledy upravil(a) pavproch dne stř 31 črc 09:37, celkem upraveno 1 x.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
tak 330d určitě né, asi jsi myslel 130d
ale samozřejmě že ne ... oficiální maximum bylo 123d 150kW
ale samozřejmě že ne ... oficiální maximum bylo 123d 150kW
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
tak m4Zlik je už zase komplet, PPŘ mřížka už zase mřížkuje..... mmiro, kuju převelice moclikráte přeuctivě
neska sem poprvé s m4Zlikem ujel v jednom dni víc než 400km, všechno se střechou dole a ..... nadšení.....
btw, nový saloon BMW Horimex v OLM je mooooooc hezký....
neska sem poprvé s m4Zlikem ujel v jednom dni víc než 400km, všechno se střechou dole a ..... nadšení.....
btw, nový saloon BMW Horimex v OLM je mooooooc hezký....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Po třech dnech intenzivních zážitků s m4Zlikem (samozřejmě all-time ve "sport"modu) sem neska ráno vlezl do potahu a..... ty woe, to je hrůza až do jakýho marastu ty posraté EURo limity potlačily tak sqělý motor.....
Brusel, gou fak jourself!
Brusel, gou fak jourself!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
seš si jistý, že je to eurolimitama? není potah stejně starý jako Z4?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!